Favori hocamın konuşmasında değişiklik var sebebi nedir?

Ben normalde nasılsıniz dediğimde iyiyim canımlı filan samimi konuşuyorduk yazdığımda iyi sen diyo neler yapıyorsunuz okul nasıl gidiyor diyorum iyi sen diyo ben iyi dedim cevaba ama kötü bişey hissediyorum sıkıntısı olabilir mii öğrenmek isterim paylaşmasını
Favori hocamın konuşmasında değişiklik var sebebi nedir?
Cevapla