Flört ettiğim ne kadar kişi olduysa beni eski sevgilisine benzetiyor görünüş olarak. Öyle olunca ben de bi soğuyorum.
Hani unutamamış vs diye. Karşı tarafa bunu söylemedeki amaç ne?
Flört ettiğim ne kadar kişi olduysa beni eski sevgilisine benzetiyor görünüş olarak. Öyle olunca ben de bi soğuyorum.
Hani unutamamış vs diye. Karşı tarafa bunu söylemedeki amaç ne?
Unutamamış, bir insanı unutamayan kişiyi ben kabul etmem doğrusu, kendine odaklanmayıp yeni başlangıçlara yönelirken onu hiç aklına bile getirmeyecek onu düşününce ne oluyor dünya daha mı iyi oluyor 🤷♂️
Gerçekten benzeyebilirsin de bunu söylemesi kötü. İnsanın aklına bir sürü şey gelir. Acaba aklı eski sevgilisinde mi benimle acaba ona benzediğim için mi birlikte gibisinden.
Cevap
14Cevap
yalan o :) ona aşıktım sanada olurum umudu vermeye çalışıyor. sevişmek için hepsi. inanma
Ona aşıktım sana da olurum havaları vermek yerine dürüst davransa daha etkili olur. Ben karşımdaki öyle diyince eski sevgilisini unutamamış , benimle de öylesine konuşuyor gibi hissediyorum.
normal olan senin histtiğin , o erkek biraz geriz. bence
Konuşmasını bilmiyordur. Muhtemelen hem benziyorsunuz hemde o unutmamıştır. Seni görünce onu görüyor gibi oluyordur.
çok büyük sıkıntı. üç vakte kadar ayrılık
finalde üzülen sen olursun yorma kendini çok şans verme
Çirkinsen küçümsemek için diyor olabilirler. ya da sevişip işimizi görür senide exler çöplüğüne yollarız mesajı var.
Seni eski sevgilisine benzeten o flörtlerin hepsi g. rizekalı olmalı galiba
Rezalet bir söylem yerinde olsam asla sürdürmem
Anasinada benzetsin böyle az asagilanilmaz
Cidden öyle
Zaten kestim konuşmayı , sadece sık başıma gelince sormak istedim. Neden böyle yaptıklarını anlamıyorum çünkü
Saf biri değilim
Sadece yaptıkları mantıksız geliyor
Pek sanmıyorum böyle olduğunu hani duygusal bir tarafım fazla yok.
Yorum olsa bile kırıcı
Yok senin için dememiştim onu. Yani sadece yorum yapmak için eski sevgilisine benzetiyorsa kırıcı demek istemiştim
hala aklında eskısı olabılırmı?
yanıtla ama
Konuşmayı kestim
Bilmiyorum o yüzden
sua burada mısın?
Şimdi buradayım
konusalımmı senle uzunca
Eskiyi unutamadığını gösteriyor
Sana oyüzden ilgi duyuyor demek tir.
Onu unutmak için senle beraber çünkü
Unutamamıştır olabilir
Bunu belirtmek pek doğru değil bence
ona benzediğin için seninle
Anlatıyor işte
Nedeni yok
Hoş bişe değil, unutamadığını gösteriyor bence.
Geçmişini açan erkek mi? Red flag.
Kesinlikle
Eski sevgilisini unutmak icin senle sevgili olmuş
Beyni yok arkadaşın Sanirim
Sadece bu kişinin öyle olsa yine neyse diyeceğim. Daha önce konuştuğum kişilerde de benzer şeyler yaşadım. Ben de mi sorun var anlamıyorum artık
Gizlisin yazamadim ki
Uzulursun ayril diyor
Bakim benim ex ime benziyor musujn
Şakası bile kötü şu an
Yok şaka yapmadım
Çok saçma
Unatamamiş
Vay malll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?