"O mutlu olsun yeter" mi dersiniz, yoksa istediğinizi alana kadar mücadeleye devam mı edersiniz?

Zorlamıyorum artık. Rahatsız da etmeyeceğim onu. O bensiz mutlu. Birlikte olmamız şart değil, nasıl mutluysa öyle olsun. Zorladıkça bende yıpranıyorum, ve onun bensiz mutlu olduğunu görüyorum. Onun için aşkımı içime gömerim, sorun değil. Zaten artık mücadele edecek gücüm de kalmadı. Ben onu içimde severim, önemli değil. Ona dokunmam şart değil. Bensiz mutlu, öyle kalsın.

"O mutlu olsun yeter" mi dersiniz, yoksa istediğinizi alana kadar mücadeleye devam mı edersiniz?
Cevapla