Aşk acısını bilenler nolur yardım etsin yalvarırırm çıkmazdayım?

7 aylık ilişkim var bir yandan arkadaş gibiyiz ama bana iyi gelmiyor arkadaşlar seviyor hatta ismimi dövme yaptırmak bile istedi ama istemedim nasıl anlatabilirim bazı insanlar güzel sevemez yani çok özür dileyerek söylüyorum ama bundan önceki ilişkimde ki kişi beni anlıyordu kavgalarımızda böyle değildi karşımda bir bencil varmış gibi hissediyorum depresyona giedim 1 aydıe hergün anlıyorum ve bunu ona söyledim kaç kez ama yardımcı olmuyor üstüne ağlatıyor evet seviyor bende seviyorum ama önemli olan güzel sevmek değil mi arkadaşlar çok bağlandım aileler biliyor ne yapıcam çıkmazın içinde ağlaya ağlaya bunları yazıyorum beni anlamıyor ya da ben onu çözemiyorum ama artık doğru kişi değişmiş gibi geliyor soğuyorum o beni anlamadıkça

Güncellemeler
+1 yıl
Ağlıyorum olucak anlıyorun değil
Aşk acısını bilenler nolur yardım etsin yalvarırırm çıkmazdayım?
Cevapla