7 aylık ilişkim var bir yandan arkadaş gibiyiz ama bana iyi gelmiyor arkadaşlar seviyor hatta ismimi dövme yaptırmak bile istedi ama istemedim nasıl anlatabilirim bazı insanlar güzel sevemez yani çok özür dileyerek söylüyorum ama bundan önceki ilişkimde ki kişi beni anlıyordu kavgalarımızda böyle değildi karşımda bir bencil varmış gibi hissediyorum depresyona giedim 1 aydıe hergün anlıyorum ve bunu ona söyledim kaç kez ama yardımcı olmuyor üstüne ağlatıyor evet seviyor bende seviyorum ama önemli olan güzel sevmek değil mi arkadaşlar çok bağlandım aileler biliyor ne yapıcam çıkmazın içinde ağlaya ağlaya bunları yazıyorum beni anlamıyor ya da ben onu çözemiyorum ama artık doğru kişi değişmiş gibi geliyor soğuyorum o beni anlamadıkça
Güncellemeler
+1 yıl
Ağlıyorum olucak anlıyorun değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer