Lutfen yargılamadan net düşüncenizi yazın cok kotuyum kafayı yıcem?

Evlıyım esımle unv severek evlendık 2 cocugum var cok mutlu bır evliliğim var herkes gıptayla bakıyordu esımın abısı ta kı bırsey yapana kadar... abısının cok mutsuz oldugu bır evliliği 3 cocugu var onunda hep hayranlıkla bana bakıyo köye bı gıttıgımde adam bır bakıs bakıyor anlatamam sıze gözleriyle sevıstı sonra ben eve geldım kaynımıda sevmem ama etkılenmısım farketmeden esımle sevişiyoruz sureklı abısının bakışları sekste yapmadıgımız ne varsa yapmaya basladım sırf aklımdan çıksın dıye arkadan bıle ıstedım eşimi sonra buradan bırıyle görüştüm başkası gırsın ama abısı çıksın dedım aklımdan bırıyle görüntülü konuştum kaynım gram kalmadı fıılen aldatmadım ama sanal olayım oldu eşime cok ıyıyımdır yemek çocuklarıma ılgım her konuda ama bu konudakı hatamı kabul edemiyorum nasıl boyle işlerin adamı oldum ıntıhar etmeyı bıle düşündüm karakterıme cok ters seyler nefsıyle allah kımseyı bas başa bırakmasın sız olsanız esımın yerıne koyun kendinizı karınız duzelsın mı ısterdınız söyleyip bosansın mı?

Lutfen yargılamadan net düşüncenizi yazın cok kotuyum kafayı yıcem?
Cevapla