İcimi dokecegim ama lutfen yargılamadan bana bir akıl verin?

tam 3 aydır calıstıgım bir yer var 5 calısandık patron, patronun oglu, ben ve iki usta. ustalardan biri memlekete gitti. patronun oglu da trafik kazası gecirdigi icin evde yatıyor. diger ustada gecen 1 hafta once memleketine gitti. ben ve patronum tek kaldık. 3 ay boyunca hicbir sorun yoktu ama cuma gunu gereksiz bir sekilde kolunu omzuma atmaya calıstı, yuzume dokunmaya calıstı. burnumu ısırdı vs vs ben itip ofise gectim hemen sonra yanıma gelip ben kotu niyetle yapmadım sen yanlıs anladın dedi. cumartesi de sacma sapan davrandı yine. isten cıkmak istiyordum zaten ay sonu ama daha erken cıkmam gerekecek sanırım ve calıstıgım yer yerin bir kat altında bir mobilya yeri atolye icinde de ofis var. ben muhasebeciyim. burnumu yaptırmak icin calısıyordum gunumu de aldım 15 binim eksik maasımı aldıgımda eksik param kalmayacaktı. ve annem calıstıgım yerden hem dolap hem de kapı vs aldı su an annem koyde oldugu icin montajı yapılamıyor. annem odemeyi de yaptı. isten cıkmaya yarın kalksam burun param cıkmayacak gunumu aldım borc alabilecegim biri de yok. annemin mobilyalarının gecikme ihtimali de var maasımı yatırmama ihtimali de var adamın yarın cıksam mı yoksa ay sonuna bıraksam mı bilmiyorum saglıklı dusunemiyorum zaten kotu bir donemden geciyorum derdimi de anlatamıyorum lutfen yardımcı olun napmam gerekiyor

İcimi dokecegim ama lutfen yargılamadan bana bir akıl verin?
Cevapla