AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Bu kadar buyutulecek bisey degilm bu kadar buyutuyorsa kisilik problemi vardir. Uzak durmakta fayda var.
Ya bence onun için buluşma iyi geçmemiş o da bunu bahane edip yol yapmış seni isteseydi bunu affederdi bi daha da ödetmezdi
Kendi yeyip içtiğinizi ödeyecek olgunluğa ne zaman geleceksiniz acaba merak ediyorum
Türkiye'de zor
Size göre
Eski sevgilim de böyle bişi demişti erkekler kendini erkek gibi hissediyomus onun için hesabı erkek odemeliymis onun hesabını odemen yanlış kötü hissetmis olabilir herkes kendinkini ödemeli bence sevgili olunca bunların önemi olmaz
bari kendininkini ödeseydin adamınkini ödemek ne demek
Kötü bir şey mi? İncelik yapmak istemiştim. Yiyici biri gibi gözükmek istememiştim...
çocuğun değil o senin incelik öyle olmaz
Nasıl yani anlamadım
kaş yapayım derken göz çıkartmışsın
Kendi hesabını ödeyip gerisini bırakması çok kaba bir hareket olurdu. Saçma yani
2. buluşmada yapılabilir ama ilk buluşmada kızın tüm hesabı ödemesi büyük ayıp
böyle erkeklerden uzak dur kendine güveni olmayan ve kadınları alçak gören erkek zihniyetidir bu. kibarlıktan anlamazlar senin ekonomik özgürlüğün olması onları sinir eder. toksik mağara ayılarıdır
İlk buluşmaya o yüzden bu kadar tepki vermiş
Abi geçen hafta ben de ilk buluşmada ödedim ayrıldı bir haftadır yazmıyor. Ödemesek para avcısı derler napacağız ya illa paramız varken erkek parası mı yiyelim öyle mi değer verecekler
bu kadar büyüten birisinin sağlıklı bir beyni olduğunu zannetmiyorum
Aman bu erkeklerde iyice bozuldu kıçı başı ayrı oynuyo bunların ya 😒
aglama sen de oylesine gitmeseydin alfa erkek diye agliyonuz al sana alfa erkek
Kötüyü tercih etmen bizim sorunumuz değil sizin sorununuz.
O ne demek ki? İnsan karşısındakini tanımadan kötü olup olmadığını nereden bilecek? Kimsenin alnında yazmıyor.
Bile bile tercih edilen binlercesi var bunun tek gerekçesi ve nedeni onu seviyor olması.
Bırak ayrılsın iyi ki de ayrılmış Allah seni korumuş ondan gururuna dokunmuş beyefendinin belli ki böyle birinden ayrıldığın için hiç üzülme bırak o senin peşinden koşsun
Aycan
Böyle kişilerde var maalesef hesap ödeme gurur meselesi haline getirilmemeli
Erkekler bi garip yA hem bazı kadınlar tarafından saf yerine konup cepleri bosaltılıyo diye ağlıyorlar hemde yapman gerekeni yapınca gururları kırılır gibi tepki veriolar shahhshshsh
Bu nasıl saçmalamaktır aq sjdjwjsjdndjd. Sevgilimle ilk buluşmamızda o ödemişti ikincide ben ödemiştim ki zaten böylede olmalı. Senin elemanın egosu zarar görmüş heralde
elaman degil la flörtü :D :D
Ya işte o anlamda anladın sen
ben zati anladimda hani cok odun var ya onu mazeret edip sana yazmasinlar die yazdim mk :D
Ayrilmak icin bahane aramis baska seylerde sebep arama seni sevse boyle bi olay icin niye terk etsin ki
Kişilik bozukluğu var çocukta ondan olmasa bile ileride farklı şeylere kizacakti. O yüzden hayırlısı böyleymiş diyip çocuktan uzak durmanda fayda var
gerçekten de kıymet bilmiyor böyle tipler işte
Knk bu adam bence hesabı zaten başta sana ödetme amacıyla gelmiş. Parasını nakit olarak çıkartır koyardım ben olsaydım al derdim ahahahha
Çıkarttırır*
Yav Mal olmasa gucunu parayla gostermez cik bu Cahil zihniyetten birak onune bak ezik olanlara gitsin o Mal...
Keşke atlamasaydın evet çok gereksiz bir detay ama erkekler bu konuları namus meselesine dökebilecek yaratıklar keşke teklif etseydin önce
İyi yapmış. Ezmişsin adamı. Bari biraz samimi ol ondan sonra kibarca ödersin.
Ben de olsam sen kimsin ki benim hesabımı ödüyorsun derdim.
Gurura bak ya, 😅 erkek dediğin böyle olur aslında erkek dediğin ödetmez sen neden ödedin ki yani sonuçta erkek çekinir adamı utandırmışsin resmen.
Tabii ki ayrılır oğlanı rencide etmişsin ya resmen aşalamıssın paranla ezmişşin
Ne alaka
Ne yani erkekler ödeyince kadınlar ezilmiyor da kadınlar ödeyince mi erkekler eziliyor? Hayatını birleştirme ihtimalinin bulunduğu birisinin senin için hesabı ödemesinin kötü bir şey olmadığını düşünüyorum ki öyle de zaten. Bi sen ödersin bi o öder ve bu böyle devam eder.
Tam sen haklısın da bazı erkekler öyle yapacak bir şey yok erkek Ler genelde bir bayana hesap ödetmek istemezler
Bunu da nazik bir dille ifade edebilirler.
Evet haklısın ama yapacak bir şey yok malisef olan olmuş
Aynen sen haklısın evet bundan sonra sen ödeme karşı taraf ödesin
?
Çok basit bahene aramış senden ayrılmak için ve o bahane bulduğu gibi ayrılmış
Aslında seninle gurur duyması lazımdı mala bak. boş ver aşkım o mağarasından çıkamamış yaratığı
Ben bahane aramış diye düşündüm açıkçası ilk görüşmeniz miydi
Tam tersine böyle bir adamdan ayrıldığın için bence şanslısın.
Belki de senden hoşlanmadı bunu bahane etti , erkek aklı bilemeyiz
Gurur meselesi mi desem yoksa borçlu olmak istemem mi desem...
boş ver belki hoşuma gitmemiş kendine yedirememis olabilr
Bahane bulmuş seni beğenmemiş. Adam kurnaz çıktı bedava yemek yedi güzel taktik yazdım bir kenara:)
iyi etmiş haddini bil sende
Ne alaka
sen kimsinki erkek adami o duruma düşürüyorsun haddini bil cocuk en iyisini yapmis
Ciddi misin bu arada?
Sen kimsinki şaka yapacam nan erkek adam kiz arkadasi ile bulusmus onu bi yere götürmüş yemisiniz icmişiniz iki muhabbet etmişiniz adamdan habersiz ödeme yapmak nedir, ben erkek parasi yemem ödetmem mi mesaji veriyorsun la hayirdir
Evet 😂
valla ben olsam azina scrdim bi dahada o hareket iyapamazdin ya neyse hem banane la bana neden yazdiriyorsun kizimn bunlari
Psikolojin bozuk galiba 😅
evet bi süzme hatun var iki laf sokamadim engelledi safinaz icimde kaldi neyse elbet denk gelecek
O erkek canım tamam kızarsın da ayrılmak ne
Erkek olunca noluyor
Bazı erkekler sahiplenici olur hemen ondan dedim de senin ki biraz öküzmüş
Bişey merak ettim neden kullanıcı adın Osmanlı?
Seviyorum ataları mı 😂
manyak tır
odemişsen ne olmuş
Bundan sonra hiçbir buluşmayı ödemiyecem.. iyi ders oldu :(
yok yaaa
değişme
bıraktın mı onu
Evet
brawu
mertliği bırakma
Hi öyle olunca aldatiliyoruz ama
selam
D e Ğ i Ş m E
Böyle takıntılı insanlardan uzak durun
senden hoslanmadıgı için ayrılmış bence o
Hfjfjjf
Gururuna dokunmuş demek ki
Bu mesele yüzyılın problemi oldu
Daha ne istiyorsun erkenden kurtulmuşsun
böyle hanzolari cokmu ariyonuz
Yok onlar görüşlerimize yorum yapınca alıp gidiyoz direk😂
Aynen öyle oluyo belli🤣benim hesabida öde bende ayrilcam senden bastan sölimm🤣🤣
Ama o günlük ayrilcam😅
Yarin tekrar buluscaz yine sen ödicen. sonra ayrilcaz sonra tekrar buluscaz sonra tekrar ayrilcaz ay sonu extreyi bana yollican toplu ödicem sana🤣
Kendini yetersiz hissettirmissin..
Gururlu adammış demek ki
Kadınlar ödesin hesapları bundan sonra
İlginç bir karakter saçma bir sebep olmuş
Bence bahane aramış gibi.
Demekki çok kadının hesabını ödemiş ozak dur
Bıraksaydn ödeseydi ya ne kasmıssn kendini
Erkekleri anlamak imkansız
Benim hesabı ödeyebilirsin. :)
Malmış boş ver bir daha onla tekrar olma
Yoruma gerek yok böylece sacma
Bu kadarı saçma olmuş
Bence görüşmemek için bahane
Bir daha teklif et bu sefer senden olsun de🙂
öyle gösteriş yapıyor. boş ver
Fark etmez öyle istiyorsa öyle olsun
Bence haklısın saçmalamış
Saçmalamış resmen