Biriyle tanıştık herkes yediğini ödedi. Öyle her şeyi ben ödeyeyim gibi gönüllü davranmamıştım açıkçası. Ama sonra tekrar buluşmak istedi. :D Artık erkeğin hesap ödeme devri bitti mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
9 ayBence güzel bir insana denk gelmişsin arkadaşım Çünkü maalesef bana göre çoğu kız arkadaş hesabı ilk konuşma şekliyle erkek ödemek zorunda gibi bir zorunluluk dayatmaya çalışıyor. Evet erkek bir Fiesta yapıp ödemek isteyebilir ama kadının Hayır ben de ödeyeceğim ya da ben de yardım edeceğim gibi bir hamileyle ortaya çıkması bana göre bir kadın için ekstra puandır. İşte O kadını farklı bulurum. Şimdi buradaki çoğu arkadaşa sorsan erkek ödemeli ödemezse Ben bir daha buluşmam onla falan der Ama bu dünyanın en saçma sapan şeyidir. erkek jest yaptığı için ödüyordur. zorunda olduğu için değil :)
03 Yorumla- 9 ay
@cglakinin Çünkü Sevgili kardeşim Kadınlar her zaman hep bir şeyler bekler. Sen de Sürekli onları mutlu etmeye çalışırsan Mutsuz olursun.)
- 9 ay
@cglakinin bu arada, fiesta değil jest olacaktı :)
En İyi Cevaplar
- Para & Ekonomi konusunda 3,3b cevap paylaştı.
9 ayKimileri ödemeli kimileri de ödememeli tarafında. Fakat sadece Türk sosyal medyası değil, yurtdışındaki sosyal medyaya baktığında da aynısını görüyorsun. Yabancı birisinin yorumunu görmüştüm, eğer bir erkek kadına maddi anlamda yatırım yapıyorsa o kadından mutlaka beklenti içindedir, erkek para yatırıyorsa o gece ya da yakın günlerde cinsel birliktelik ister diyordu mantıklı gelmişti. Evet erkek ödeyebilir centilmen davranabilir ve eril durum yaratabilir fakat kadın ve erkeğin buluşmasında her iki tarafta aynı sebeplerle buluşuyorsa ortaklaşa ödemek de olabilir. Kadınlar tarafından erkeğin gücünü hep maddiyat üzerinden ölçüyor.
00 Yorumla
- Para & Ekonomi konusunda 468 cevap paylaştı.
9 ayHerkes kendi yediğini ödemiş sorun yok olabilir böyle şeyler. Ama ilk buluşmada elini cebine atabilen erkek daha iyidir. İlkte ödesin sonra herkes kendi yediğini öder. Bizim kafamızda olan erkek figuru güçlü, centilmen, paranın lafını etmeyen, gelecekte ailesine evine çok iyi bakabilecek bir tiptedir. Ve ilk buluşmadan "herkes kendi yediğini ödesin, ben seninkini niye ödemek zorundayım?" Gibi 3 kuruşun laflarını yapan insanlar bizim için gelecekteki eşle uyğunlaşmıyor. Sen böyle dememişsin ama bunu diyen erkekler hiç bir zaman iyi karşılanmaz. Konunun para olmadığı bir olay bu, para tarafından bakılmamamlıdır. 🙂
00 Yorumla
9 ayBence olması gerektiği gibi olmuş herkes kendi yedigini ödemeli ki sonra olumsuz bir durum olunca erkek tutup da kız paramı yedi, yemeğini ben aldım, şöyle böyle laf yapmasın. İlk buluşmada erkeğin ödemesi jesttir isteyen yapar isteyen yapmaz.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Haha tam bir günümüzün modern buluşma senaryosu olmuş! 😄 Artık insanlar daha çok eşitlik, samimiyet ve "tatlı anlaşmalar" çerçevesinde hareket etmeyi seviyor. Herkesin yediğini ödemesi oldukça normal ve bence karşındaki kişi de bundan rahatsız olmamış ki ikinci buluşmayı istemiş! Herkesin ödeme şekli hakkında fikri farklı olabilir ama buradaki anahtar nokta karşındakine kendini değerli hissettirmek.
“Aslında bu işler görev değil; anlaştıkça, samimi oldukça çözülür,” diye düşünüyorum. Önemli olan karşılıklı iletişim, değer ve saygı. 💫 Sonrasını zaten sohbet ve güven belirler. Herkesin tarzı başka, keyfini çıkar! 😊00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
17Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 9 ayben hesap öderim
10 Yorumla
9 ayAa ben olsam buluşmam. Beni prenses gibi hissettiren biriyle tanıştım 🫠 arabayla aldı bıraktı. Ben hatta ilacımı unuttuğum için geri döndük eve. Arabada üşüdüm demiştim, camları açmış klimayı kismis biraz. Yani her hareketi beni düşünerekti. Ben bugün senin içinim der gibiydi yani. Restoranda otururken sandalyemi çekti arabaya binerken kapımı açıyor. Yani daha olgun olmuş bir erkek gibi geldi bana da. Tabi ki bu davranışları ömrümüz boyunca her gün aynı şekilde yapamayabilir. Ama en azından date'e çıktığımızda yapması etkileyici.. aşık oluyorum 🙈
645 Yorumla- 9 ay
Evlendiniz mi bari
- 9 ay
@Galaxynur34Xx ahahhaha yok daha yeni tanıştık
- 9 ay
Öyle centilmen var mi ya
- 9 ay
@Galaxynur34Xx ay varrrr hem de nazar değmesin 🧿 yıllar sonra bulduk birbirimizi öyle hissediyorum. İnşallah evli çıkmaz 🤣
- 9 ay
Ayyy inşaallah çıkmaz amin medeni halini sordun demi
- 9 ay
Ruh eşim gibi hissediyorum. Yanında kendimi çok rahat hissettim...
- 9 ay
@Galaxynur34Xx sordum tabi ki sonuçta neler neler çıkıyor 🤣
- 9 ay
Kimliğine bak nfjfjf
- 9 ay
@Galaxynur34Xx kimliklerde de yazmıyor artık 🤣 ama ben güvendim ona evli olmadığını söylemesine. Genelde de evli erkekleri çeken bir enerjim yok. Evliyse de en kötü ihtimalle öğrenince ayrılırım yani, bu kadar basit. Çok da büyütmüyorum, ona da sürekli böyle bir şey sorarsam belli edersem gerçekten de bekarsa en sonunda böyle sorduğum için soğur benden. O yüzden akışa bırakıyorum şimdilik. Hem daha sevgili değiliz, arada mesajlara canım falan yazıyor, yani oradan da sevgili olmak istemesini anladım 🙈
- 9 ay
Vukuatlı nufus kayıt örneği istemişlerdi benden 🤣🤣🤣
Bir de her kadına centilmenlik yapılmaz. Özellikle de Türkiye de...
Mesela Adab-ı Muaşerete göre kadın merdiven çıkarken erkek arkasından gelir. Çoğu kezbana göre bu bir dikizleme fırsatı...
Ama aksine kadın o topuklu ayakkabılarla dengesini kaybederse merdivende tutmak için düşünülmüş bie önlem...
Yani sizi tenzih ederim ama centilmenlik karşınızda bir " Zerafet" varsa yapılır diye düşünüyorum - 9 ay
Teklif yoksa flörtten devam bacım 😁😁
- 9 ay
Nerden buldun kız bende bulim nfnfjfk
- 9 ay
@Galaxynur34Xx ya şu flört işini bir türlü beceremiyorum...
Kız "'Düşünmem lazım" diyor ben
"Geliyor musun gelmiyor musun işimiz gücümüz var" kafasındayım 🤣🤣 - 9 ay
@Freddy1616 acaba neden düşünüyorlar hergun tecavüz haberi gördükleri için haksız sayılmazlaz ama kişi önceden niyetini dile getirirse karşı tarafa guven aşılar
- 9 ay
@Freddy1616 öğrenmen lazım knka ncncj
- 9 ay
@Galaxynur34Xx açıkçası ben de bu durumdan rahatsızım o yüzden uzak durdum yıllardır.
Önceden niyetimi söylüyorum zaten :
" Seni tanımak istiyorum" diye. Çok net değil mi?
Ama ne hikmetse başka türlü anlıyorlar 🤣🤣
Velev ki buluştuk.. Ben yan çanta ile gezen biriyim.
Çantadan cüzdan çıkarmak istesem kızcağız çığlığı basacak gibi...
Bu olaylar yüzünden tüm kızlar paranoyak mı oldu yaw? - 9 ay
@Galaxynur34Xx Bu yaştan sonra bırak dağınık kalsın 🤣🤣
- 9 ay
Zaten ilk buluşmaya otobüs ile gidince genellikle ikinci buluşma olmuyor.
Halbuki ikinci buluşmada kapıdan arabayla alırdım 🤣🤣 - 9 ay
@Freddy1616 büyük ihtimalle abi
- 9 ay
@Freddy1616 bxbxbhd bende tam tersi abi genelde arabası falan hiçbir şeyi olmayan ile konusuyom hani gözü yükseklerde değildir kötü niyetli değildir diye de hep yaniliyom
- 9 ay
@Galaxynur34Xx bilemedim..
Açıkçası işim gereği marka giyinemiyorum..
Parasından değil, üzerine yağ damlar yırtılır diye..
Sanayide de şıkır şıkır giyinilmez ki...
Üstüme ne geçirdiysem giyince millet beni varoş sanıyor 🤣🤣 - 9 ay
@Freddy1616 jsjsjsjs
- 9 ay
@Galaxynur34Xx anlayacak, kıymet bilecek var mı diye de sormak lazım :)
- 9 ay
Nerden buluyorsunuz böyle adamları ya
- 9 ay
Görgü kurallarına uyarak merdivende benim önden çıkmama izin veren bir insana dikizliyor gözüyle bakmam. Zaten erkeğin amacı sadece cinsellik ise bunu belli eder. Merdivende dikizlemesinden anlaşılmaz yani 🤣 dikizliyorsa da o anlık yaptığı bir hatadir ilişkimiz olmaz. Benden bir şey götürmez yani altıma bakması 🤣 basit erkektir. Bir mekana girerken de erkek önden girer mesela.
- 9 ay
Bacım nerden bulucaz öyle adam sen onu de hele
- 9 ay
@Galaxynur34Xx hahaha benim bulduğum yerden bulacağının garantisi yok ki 🤣 normalde tanışma uygulaması asla kullanmam. Bi indirdim işte ilk konuştuğum kişiydi, sonra ilerledi. Seviyesiz konuşan vs biri değildi. Öyle etkilendim. Dün de geldi akşam yine evden aldı beni çay içmeye gittik bit yere. Sanki ilk buluşma kadar etkilenmedim ya bilmiyorum. Bir de evimi biliyor şu an çok nu tedbirsiz davrandım diye endişe ediyorum. Sonuçta suç kaydı olan insanlar elini kolunu sallayarak geziyor dışarıda. Sabah da nerede çalışıyorsun falan işyerinin ismini sordum biraz fazla mı oldu falan diye düşünüyorum şu an. Birbirimize açık olalım güvenmem için ön koşul falan dedim. Bana güvenmiyorsan görüşmeyelim de diyebilir daha yazmadı ama.. gerçekten iyi ve düzgün biri ise kaçırmak istemem. Ama dün akşam geldiğinde sanki biraz bakımsız geldi bana. Bir sonraki buluşmalarda da bakımsız gelirse soguyabilirim. Sonuçta ruh eşi demek her şeyi ile bir bütün. Ve davranışlarında kendisinde istikrar olmalı. Öyle ilk buluşmaya özel bir şey olmamalı yani..
- 9 ay
Hmm bende mi indirssem jdjdjdj
- 9 ay
Adine uygulamanın bi arkadaş soruyo da bfjf
- 9 ay
Bir insan bu kadar mı şanslı olur bende bir defa indirmiştim ama hepsi … derdindeydi yani cidden çok şanslısın ama yinede uygulamanın ismini alabilir miyiz
- 9 ay
@günes121212 bırak ya ne şanslısı. Boşversene. Çalıştığı yeri soylememekte ısrarcı. Demek ki bir şey saklıyor, hatta dedim benim için açık ve net olmadı mesajı gördü bir şey yazmadı. Ben açıkça söylüyorum benim için net olmadı diye. Demek ki şirket adını googlea yazdığımda ya gerçek isim soyismini ya da evli olduğunu falan öğreneceğim..
- 9 ay
Şirket kendisine aitmiş. O yüzden kurucu isimlerinden falan çıkartırım.. ya da suç kaydı varsa ismini yanlış söylemiştir. Ben googledan arayıp internette haberlere ulaşabilirim çünkü
- 9 ay
O zaman şut et et engeli bas
- 9 ay
@Galaxynur34Xx Bu yüzden hep diyorum ya adamların tc’sini alacaksınız ya da çevresindeki insanlarla muhatap olacaksınız başka türlü erkolara güven olmaz
- 9 ay
Ne güzel sevinmiştik senin için ama zaten belliydi böyle olacağını çünkü hiç bir normal ve aklı başı yerinde olan erkek ilk günde bu kadar çaba göstermez
- 9 ay
Bacım kişiye toplu lanet ettim nfnfjf
- 9 ay
@Galaxynur34Xx Az bile yaptın vallaha umarım bedelini ağır öderler hem kendilerine hem karılarına hem çocuklarına hem kandırdığı kızlara kötülük ediyorlar ş. refsiz k. pekler
- 9 ay
@günes121212 öyle mi ya gerçekten? Hiç aşırı çaba göstermedi bence. Bana normal geliyor.. Ama belki de böyle bir çaba gösteren erkeklerin niyeti öyledir bilemiyorum. Bu saat oldu yazmadı hala kafamda netleşmedi demiştim. Demek ki netleştirme niyeti yok. Toplu lanet etmeyin arkadaşlar , adamın işi gücü ters gidecek 🤣
- 9 ay
Vallah kusura bakma ama bu saate kadar yazamıyorsa vardır bir şey zaten genelde evli erkekler akşamları kayıp olmuyor mu neden çünkü karıları yanında bu kadar basit yani bu kadar saf olmayın iyi de olmayın lütfen hele konu erko olunca kızlar
- 9 ay
@günes121212 o ah çıkar ama bi yerden
- 9 ay
boş ver gitsin düzlüğe çıkamasin
- 9 ay
@günes121212 normalde öyle değildi akşam konuşuyorduk. Soruma yanıt vermek istemediği için yani. Bu saate kadar da günaydın derdi. Istemiyorsa bir şey yapamam tabi ki. Şeffaflık önemli, kurduğu şirketin adını niye söylemesin ki sakladığı bir şey yoksa..
- 9 ay
Çok mantıklı
- 9 ay
Bij çıktı
- 9 ay
Önüne bak
9 ayBen olsam ilk buluşmada hesabı ödemeye istekli davranmayan bir erkeğe bir daha yazmazdım. Çoğu kadın da benim gibi yapar bence. Devir değişti, artık bu işler böyle denilecek kadar değil yani. Seninki bir istisna olmuş. Muhtemelen seçeneksiz kaldığı için böyle yaptı. Seni son çare olarak görüyor olabilir çünkü bir kadın kolay kolay bu kadar gurursuz davranmaz.
91 Yorumla“Erkeğin hesabı ödemesi centilmenliktir” diyenler, adamlığı böyle tanımlamışlar. Başlığa toplanıp sürekli aynı şeyleri tekrarlamaları da bundan. Oysa herkes yediğini içtiğini kendi ödemeli; karşılıklı bir ilişki varsa zaman zaman birbirine ısmarlamak zaten ayrı bir güzelliktir. Ancak ilk buluşmada hesabı mutlaka erkeğin ödemesi gerektiğini savunan kadınlardan uzak durmak en doğrusu, çünkü bu yaklaşım kişiliği hakkında yeterince fikir verir. Soruyu soran arkadaşın da bu durum karşısında şaşırması çok normal.
10 Yorumlabence ödemesi iyi olur, hem erkekliğin şanından falan degil miydi bu?
şahsen ben erkek olsam ben öderdim. isterse tek bi sefer görüşeceğim biri olsun.
ha bi de bazısı var pişkince insanları kullanabileceğini düşünüyor, onlara haddini bildirmek ve de gıcıklık olsun diye sen öde falan da diyebilirdim..
20 Yorumla
9 ayKesinlikle erkeğin ödemesi taraftarıyım. Ben olsam ikinci buluşmaya gelmem. Gün gelir arada ben de ufak tefek jest yaparım. Ama ilk buluşmada ödesin bir zahmet. Hem hesabı ödediğinde kendini daha güçlü hissedecek. Eşitlikten yana değilim.
58 Yorumla
Soran9 aydaha mı güçlü hissedecek kim diyor bunu :D
- 9 ay
Erkek olanlar diyor.
Soran9 ayahaha yemişler sizi, köle ruhlulara mı denk geldiniz ki acaba bu sitede bolca var
- 9 ay
Feminizmin ekmeğini yemek hoşuna gitmiş anlaşılan. Sen o şekil devam et, ben de öbür türlü.
Soran9 ayKadın erkek eşitliğinin kötü olduğunu vurgulayan birine ne desem boş, siz yiyin istediğiniz adamın ekmeğini
- 9 ay
İstediğim eşitlik değil, adalet.
Soran9 aysen çalışıyorsun ben çalışıyorum o zaman yenen her şeyin parasını benim vermem nerenin adaleti
- 9 ay
O senin uydurman olabilir Kimse öyle bir şey demiyor :) Kendi Ayakları üzerinde durabilen güçlü olabilen kadın İlk Görüşme bile olsa nasıl olsa erkek öder mantığıyla kenara çekilmez. Maalesef çoğu kadın mantığı böyle erkek ödesin ödemezse Ben bir daha görüşmem kafa böyle çalışıyor. Hepsi sıradan. Farklı olana rastlamak güç. Helw genç olanlar elini cebine atmaz, teklif de etmez. Bunların dışında bir de özellikle yemek ısmarlatmaya çalışan ve ondan sonra ortadan kaybolan kız tipleri de var. Hatta yanında bir kız arkadaşına da getirip onu da yedirip içiren tipler duydum. Ben kendi hesabimi oderim diyen kadın kraliçedir abi.
daha ilk bulusmalarda bile erkegin odemesi raconunu arayan kadin ya ergendir ya da fakir. flort yobazligi konusuna girmiyorum bile. bi tanisikliginiz olur pekisirsiniz jest yapar odersin, sonrakini o oder, sen 2 kere oder centilmenlik yaparsin belki falan boyle gider. olgun, mantikli insanlar boyle yasar iliskilerini. tabi istisnai, gerekceli durumlari haric tutuyorum.
00 Yorumla
9 ayçoğu kişi hala erkeğin hesabı ödeyen taraf olması gerektiğini düşünüyor. benim için kadın erkek fark etmez ancak herkesin kendi yediğini ödemesi değil taraflardan birinin (kadın da olur erkek de) hesabı ödemesi tercihimdir.
30 Yorumla
9 ayKız muhtemelen senden hoşlanmış ama ilerde gözü açılır merak etme 😅 ilk buluşma da azcık erkek olupta sen teklif etseydin keşke ödemeyi, erkeklerin prensesleşmesi devri burdan geliyor artık demekki 😂
16 Yorumla
Soran9 ayerkeklik kriterin komik :D
- 9 ay
İlk buluşmada kızın kendi hesabını gururuna yedirebildiğine göre tam erkek olamamışsın be 😅
Soran9 aycentilmenlik ile erkekliği karıştıran bitinden dazla büyük laflar minnoş
- 9 ay
Zaten centilmenlik sıfır onu geçtim de erkeklik gururuna yedirebilmen de ayrı ironi bebişim
- 9 ay
Erkek olmak kadini hep mutlu etmek mi oluyor 😅
- 9 ay
Olay mutlu etmek değil olay ilk görüşmede sergilenen kibarlık, sonraki görüşmelerde kadında jest yapabilir bişeyler ısmarlayabilir, ama ilk buluşmada ödemeyi teklif etmeyen erkek cimri erkektir ve ilerde ilişkide kesin parasal konularda sorun yaşanır o yüzden böyle bir durumda ben asla görüşmezdim tekrar
- Para & Ekonomi konusunda 375 cevap paylaştı.
9 ayHesabı erkek ödemeli, kadına hesap ödeten erkek anasıyla güne gitsin!"
59 Yorumla
Soran9 aybuluştuğu erkeklere hesap ödeten kadın da babasının dizinin dibinden ayrılmasın başka para kapısı bulamaz çünkü
- 9 ay
ha ha ha totomla gülerim kadına hesap ödetip erkeğim diye dolaşmak komiksiniz
Soran9 ayanca gülersin bu yaşında :D
- 9 ay
Sen kendine bak kadınlara hesap ödetecek kadar acizsin
- 9 ay
Yiyicilere son :)
- 9 ay
Niye kadınlar hesap ödeyince ya da en azından bunu teklif edince ellerine mi yapışıyor alışmışsınız erkeklere para ödetmeye kadınlar olarak
- 9 ay
@Silhouettee ihtiyacım yok Bir erkeğin bir kurşuna dahi Allah'a aslanlar gibi çalışıyorum ama çekip kadını hesap ödetecek kadar aciz olmamalı bunun yiyicilikle alakası yok sen de haklısın iki bacağının arasında sallanan et parçası taşımakla erkek olunmuyor maalesef 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
- 9 ay
Yaa kadın hesap ödeyince erkek aciz oluyor değil mi gerçekten enteresan Ben kadının elini cebine attığını görsem o kadını alnından öperim Her hesabını da ben öderim :) öylesini bulmak zor :)
- 9 ay
Kadina hizmet edince erkek olunmuyor :) erkeklik doguştan ablacım :)
9 ayyalan söylüyorsun sen önce kız bul sana gelecek sonra sallarsın. ayaklarının altını öperisin salla burada aciz
31 Yorumla
Soran9 aybu da yeni moda, aynen sallıyorum sadece sizin sorularınız gerçek
- Para & Ekonomi konusunda 354 cevap paylaştı.
9 ayvalla ben olsam bir daha buluşmam
kimsenin kahvesine yemeğinde değilim bu bir centilmenliktir bana göre üç kuruşun lafını yapacaksa ohohoh311 Yorumla
Soran9 aye kendi istedi buluşmayı
- 9 ay
@MiniK187 profil foton bile çok çirkin evet doğru 30 yaş üstü kadınları kimse istemiyor genelde takılmalık kadınlar oluyor ilişkileri herşeyleri bozuk :)
- 9 ay
@Alsllsls evde kaldım öyle oluyor galiba evde kaldık ah ah çok acı çektim şu an :) bilmiyorum evlenicek yede beni evliliğe ikna edicek kadın çıkmadı aramadım da çıkmadı da bu ülkeden olmaz gibi geliyor bana etrafa bakınca düzgün pek yok takılmalık her yerde var bilmiyorum arıyanlar düşünsün ben sıramı saldım gençlere :)
- 9 ay
kız çok yanlış yapmış bana ters
- 9 ay
@yaralıdavsan benim yorumun altında millete niye sataşıyorsun içine etmişsin yorumun
- 9 ay
beni engele miş tipine laf dedim diye profil fotosunu da kaldırmış :) 19 yaşın da velet bir kızın boş muhabbetlerini dinlemek aşırı darlıyor beni zaten bu ergenlere çirkin desen yetiyor
- 9 ay
@gizemlikiz4444 ne boş insansın ben zaten yorumumu yaptım açıklamam orada silmiş birisi ben o boş konuşan ergene yazdım neyse engelledim uğraşmam evde kalmış 30 yaş kertenkeleler ile :)
- 9 ay
@yaralıdavsan bana niye hakaret ediyorsun sensin boş insan
- 9 ay
@Alsllsls daynamayıp engelledim ml ml konuşuyor
Arada kadın da ödeyebilir elbette ama ilk bulusmada ödemeyen erkek. incelikli değildir pek şahsen ben buluşmazdim
40 Yorumla
9 ayBen ödemesini istemem sonuçta bir yabancı konumunda. Ne münasebet yani. İkinci buluşmayı istediyse sizi beğenmiştir. Şimdi siz ödeyin 😂
20 Yorumla
9 ayErkek öder sonuçta ilk buluşmada yemek yemek şart değil çay kahve veya tatlı yenir , ama kızın hesap geldiği sırada eli cüzdanına gidicek mi burası da önemli bazı kızlar çok çakal kitleme iç güdüsü ile hareket ediyo
00 Yorumla
9 ayKadın empati kurmuş olabilir ya da niyeti birini söğüşlemek değildir seninle vakit geçirmeyi öncelik kılmış olabilir bence karşındaki kadın oturaklı ve çizgisi belli biri dikkatli olmanı tavsiye ederim
00 Yorumlabence herkes Kendi hesabını ödemli bilmiyorum eğer evlilik yolunda ise erkek ödemeli sonuçta kocası olucaksın ilerde yâda okul okuyorsa
bana göre ama herkes kendi hesabını ödemli yâda bir erkek bir kadın ödemli00 Yorumla
9 ayYooo bitmedi. Sen, elini cebine götürmezsen karşındaki kız ne yapsın diyeceğim de Alman usulüne sıcak bakanlar da var. Sonradan bazılarınız insanın başına kakıyor o ödediği parayı. Hâl böyleyken en mantıklısı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayBana abes geliyor her zaman Alman hesabı mı ödeyeceksiniz? sen hiç mı eline cebine atmayacaksın? Şimdiden böyleysen Allah ilerdeki esine sabır versin senden ne koca olur ne de baba
31 Yorumla
Soran9 ayne alaka kocalıkla babalıkla?
Para & Ekonomi konusunda 766 cevap paylaştı. Şahsen şartlar ona ödetmememi gerekiyorsa onunkini de ben öderim. Bölmek saççççma 😄
Ama sebebi yoksa ve ödemiyosa ikinci buluşmaya gidilmez biraz apptal sadece 😄
10 Yorumla
9 ayTeklif gelmediği sürece karşıya hesap ödetmem ve bu durum ilişkilerimde belirleyici bir konu değildir. Hesap ödeme gibi yapay konuları gönül işlerime karıştırmam.
10 Yorumla
9 ayHayır bitmedi sadece sen aşırı öz güvenli hatta erkeksi bir kadınla birliktesin ilerde ondan sıkılırsın çünkü erkekler para harcayacağı kadına bağlanır genelde
10 YorumlaKim ne derse desin kadına hesap ödeten prensestir
40 Yorumla3 kuruş hesap neyin tribindesiniz ödeyin geçin
23 Yorumla
Soran9 ayne zaman çıktın en son dışarı?
Soran9 ayiyi yere kapak atmış seninkiler
9 aySeviyordur ben ilk buluşmayı erkeğin ödemesini isterdim öyle olmalı bence
21 Yorumla- 9 ay
bence kadın ödemeli :)
- Para & Ekonomi konusunda 361 cevap paylaştı.
9 ayBir kadinin yanında erkek varken hesap ödemesi erkek için küçük düşürücü geliyo
Erkek yanında ki kadına hesap ödetmez20 Yorumla Moralini bozmak istemem ama hesabı ödeyen bir erkegi esas erkeği yapmış olabilir ama hala bir umut vardır, eğer hoslandiysan ve o da bencil biri değilse kacirma derim.
00 YorumlaAmca o yaşta buluşacak kız bulmuşsun bir zahmet öde
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 aySeni kullanıcak. Ciddi dalga alan kadın böyle bi erkeği sevmez. 2. Buluşma geldiyse seni kaale bile almadığından bi kaç buluşmada canının skkınlığı gecince seni şutlar hahaha birde sevinmişsin ya senin gibileri ben kaale bile almam. Konu para değil centilmenlik yok erillik yok utanma yok.
10 Yorumla
9 ayBunlar gereksiz detaylar yahu. Boşverin biz bunlarla uğraşırken Elon Musk' ın serveti 415 milyar dolar olmuş nereden nereye😏
10 Yorumla
u 9 ayKadının da elini cebine atmasından yanayım ama ilk buluşma da değil.
Ben olsam ikinci buluşma asla olmazdı.00 Yorumla
9 ayHesabı kimin ödediği gereksiz bir ayrıntı... olgun insanların düşüneceği , konusacagı ustune kafa yorucagı daha önemli seyler olmalı dşye düşünüyorum.
00 Yorumla
9 ayKova burcuyla buluşmayan kadın ödeyebilir evet ama kova burçları hakimiyet kurmayı seviyor çok egoları fazla yüksek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayO değil de sen şu an kendini adam hissediyor musun
31 Yorumla
Soran9 ayadamlığı böyle şeylerde arayarak kadın hissediyorsan kendini sorun yok sen hisset ben hissetmesem de olur
9 aySen dua et hepsini o ödememiş yoksa son date olurdu ahhaahha
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 485 cevap paylaştı. Feminist kızlara yağmurlu havada su ısmarlamayacaksın. Ataerkil kızlara ısmarla gitsin.
04 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 695 cevap paylaştı.
9 ayBitse iyi olur. eşitlik istiyorlarsa her alanda eşitlik olmalı. sadece hesapla kalmamalı.
02 Yorumla- 9 ay
@Alsllsls benim kadar kazanacaksa nwden olmasın
Gizli Üye(25-29)9 ayBen olsam öyle bir erkekle asla buluşmazdım tekrardan. Kız yoklukta olabilir
30 Yorumla
9 ayBunun çıkarla menfaat LA bir alakası yok bence ilk buluşmada erkeğe yakışır. Ben gittim bi defa limonata içtik araba dan cüzdamı alıym dedi. Bende çantama elimi uzattım sakın bi daha bunu deneme bile dedi. O kadar da değil yani dedi kızdı bile.
10 Yorumla
9 ayNe bicim erkeksin bide prenses elbisesi giy tam olsun😏
60 Yorumlaİşine geldi traş erkeklerin bu durum sen yine de çok gülme çok alışma öyleleri nadir herkesten bekleme birini çok beğenirsin böyle yaparsan ikincisi gelmez şak diye kalırsın
20 Yorumla
9 ayHesabı erkek ödemeli hesabı ödemicekse yanımda ne işi varya bide senin gibi biri çıksa karşıma soğurum ya ben
21 Yorumla- 9 ay
@Çilekkkkkkız 🙄
Gizli Üye(36-45)9 ayParayı ilah bilen kadına hesap ödeten erkek tipinden tiksiniyorum
00 Yorumla
9 ayBoyle şeyler hep saçma gelmiştir zaten. Cinsiyet rollerine takılan kişilerle de çıkmayın arkadaşlar. Yok eril erkek yok dişil kadın, başlatmayın ya.
11 YorumlaDünyanın en saçma olayı kral ben ödeyim alman usülü ne
20 Yorumla
9 ayBenim için bitmedi. Her ne koşulda olur ise olsun bir bayana hesap ödetmem ve evine kadar bırakırım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayBelli ki kız senden çok hoşlanmış, aşık olmuş ve aşık saflığı yüklenmiş bünyesine. Gözü açılana kadar bir süre ekmeğini yiyebilirsin tebrikler 😄
01 Yorumla
Soran9 aydedi para yemenin normal ve olması gereken standart bi şey olduğunu düşünen minnoş
9 ayhayir ya su sorulari sorup durmayin sonra oay bicip odemezler
10 Yorumla
9 aySeni fazla beğenmiş olsa gerek yoksa bulismazdi
10 Yorumla
9 ayBende bitmedi. Sana öylesi rastgelmiş demekki. Hesabımı ödemeyen erkekle ikinciye bulusmam
10 YorumlaBir sefer kadin bir sefer erkek odemeli ama ilk bulusmayi erkegin odemesi daha hos bence
00 Yorumla
9 ayhiç olmasa ilk buluşmada ödeseydin hesabı cimri
30 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı. Bence sizi beğendi. Beğenmese istemezdi.
10 YorumlaDayııı ne anlatıyorsun bu yastaaa
23 Yorumla
Soran9 ay36 yaşa da bu yaş demek :D
- Para & Ekonomi konusunda 324 cevap paylaştı.
9 ayOyş prensese bak
70 Yorumla
9 ayOlması gereken o
00 Yorumla
9 ayArtık genelde herkes kendi hesabı.
00 Yorumla
9 ayBu soruya hadi iyisiniz diyesim geldi 🤣
00 Yorumla
9 ayMaddiyatij nasıl iyi mi
00 Yorumla
9 ayNiye ki yemeğimizi ödemesi bir kriter değil
00 Yorumla- Devamını Gör (16)
Devamını Gör(61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > İlk buluşmada hesap ödememiştim ama yine de ikinci randevu geldi. Bu işler böyle mi artık?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer