İlk buluşmada hesap ödememiştim ama yine de ikinci randevu geldi. Bu işler böyle mi artık?

Biriyle tanıştık herkes yediğini ödedi. Öyle her şeyi ben ödeyeyim gibi gönüllü davranmamıştım açıkçası. Ama sonra tekrar buluşmak istedi. :D Artık erkeğin hesap ödeme devri bitti mi

İlk buluşmada hesap ödememiştim ama yine de ikinci randevu geldi. Bu işler böyle mi artık?
Cevapla