Yeni tanıştığım birine hoşlandığımı nasıl gösterebilirim?

Tanışıyoruz bile diyemem ama numaramı ona ‘beni çaldırabilir misiniz telefonumu bulamıyorum’ bahanesiyle verdim. Ben yanından ayrıldıktan 1 saat sonra filan benim numaramı kaydetmiş. Fotoğrafı artık görünüyor. Başka bi arkadaşımda denedik onda fotoğrafı gözükmüyor🤭 Yani numaramı kaydetmiş ve kaydetmesi gerekmiyordu. Demek ki o da benden hoşlanıyor. Zaten bazen konuşmaya çalışıyor☺️ Amaa bana hala yazmadı bu kişi. Ve yarın onu son kez göreceğim, hatta görmeyebilirim bile. Çünkü stajın son günü. Ama karşılaşırsam ona bana yazması için nasıl cesaret verebilirim çaktırmadan? Utanıyorum maalesef o yüzden kahve mahve teklif et demeyin. Zaten anlayıp bana adım atması gerekirdi ve numaramı eklemekle yetinmiş🤦‍♀️

Güncellemeler
+1 yıl
Bi tane akıllı yorum yok
Yeni tanıştığım birine hoşlandığımı nasıl gösterebilirim?
Cevapla