Sevgilim yok diye ağlayanlar neyin kafasını yaşıyor?

Fark ettiyseniz çoğunun olmama sebebi kendi kompleksleri. Kız diyor sevgilim olmuyor soruyorum niye olmadı diye teklif edenleri reddediyorum ee daha ne istiyon teklif geliyor sen reddedersen tabi sevgilin olmaz. Oğlan diyor sevgilim olmuyor diye soruyorum niye olmuyor sessiz sakin utangaçım kızlara teklif edemiyorum erkek adamsın herkes rekabet halinde sonra o kızı başka erkekle görünce dünyan yıkılıyor.

Sevgilim yok diye ağlayanlar neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla