Sevgilimle bir hafta önce ayrıldık. Bir erkek neden eski sevgilisine mesaj atar, istek atar?

Yani demek istediğim eski sevgili ile takiplesmek normal mi? Ufak bir sorundan bitirdik üstesinden geleim diye çabalamak yerine olmuyor yapamıyoruz dedi. Bana nasılsın diye sordu iyiym falan diye cevap verdim sonrada istek attı mal gibi takipleştik. O benim hayatımı darmaduman etti seviyordum üzülüyorum da. Sizce çıkarmalı miyim? Sizce ne yapmaya çalışıyor?
Sevgilimle bir hafta önce ayrıldık. Bir erkek neden eski sevgilisine mesaj atar, istek atar?
Sevgilimle bir hafta önce ayrıldık. Bir erkek neden eski sevgilisine mesaj atar, istek atar?
Sevgilimle bir hafta önce ayrıldık. Bir erkek neden eski sevgilisine mesaj atar, istek atar?
Sevgilimle bir hafta önce ayrıldık. Bir erkek neden eski sevgilisine mesaj atar, istek atar?
Sevgilimle bir hafta önce ayrıldık. Bir erkek neden eski sevgilisine mesaj atar, istek atar?
Cevapla