Güncellemeler
+1 yıl
Tadini*
soru sorulduğunda cevap verip uzatmasa insanlar daha güzel olur cidden. seni rahatsız eden tipler sanırım gereksiz detaylar veren, olur olmaz dertlerini anlatan, konuşmak için konuşan tipler. çekilmiyor ne yazık ki. hak veriyorum.
Cevap
9Cevap
Tatmin etmiyor boş yapıyorsa sal gitsin yeni denizlere açıl
FB bul kankam daha mantıklı değil mi
Fb zatennbu bahsettigim
Kankam bulmak zor mu ya altı üstü FB yani
Ahahha tam ben
Bu konuda haklısın ben de çok gevezelik yaparım
Daha çok suratının hâlini izlemek daha çok zevkli
Keşke bulabilsek
Ne anlatıyorsun bacım
Değil bence.
Imkansiz degil 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?