Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuğun niyetinibilme şansımız yok
İki şık var
Ya seni senin senin duygularını bildiği için onu kullanmak istiyor eğlenmek istiyor seninle
Çok iyi çok iyi niyetli düşünürsek
Belki de o dönem ciddi bir ilişki için hazır değildi biraz gençsin yaşamak istedi senin için değerlisin ecza seninle daha ciddi düşünecek Buda olabilir
Senin açından en sağlıklı durum Geliyorsan ciddi olarak gel gibisine yani böyle biraz
Yürek koyması gereksin….. Hani tabir var ya niyetim ciddi diyorlar ya
O kafada gerçek gelmesini şart koş
Çünkü senin ona verdigin değer anlaşılan gerçek
Oda ona göre hareket etsin
Kabul ederse zaten bu iyi bir gösterge
Kabul etmezse zaten niyeti çok ciddi değilmiştir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAşık olmakla hoşlanmak arasında dünya - güneş arası mesafe var. Hoşlanması çok normal bir şey ama aşık olması ihtimal olsa da sana değer vermeyen birisinin ihtimali yok denecek kadar az. Büyük ihtimal boş kaldığı için sana geldiğini düşünüyorum. Değersiz hissettiğin bir yere asla gitme derim.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü şu an hazırda bir kız yok onunla çıkacak. Yokluktan yeni sevgili arayışında. Hazır sen ona aşkını ilan etmişken şununla biraz vakit geçireyim daha iyisini bulunca atarım diye düşünüyor. Tam o sırada eski sevgilisi ortaya çıkarsa ona bile dönebilir
241 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe gibi şeyler öğrendin yaz istersen ibret olsun burada da başına benzer olaylar gelenlere.
Soran+1 yılAaa mantıklı haftaya süre dolunca güncel kısmından yanıtlarım ama şimdi buraya da yazarım
Soran+1 yılKız bizim bölüme bu yıl kayıt yaptırmış teamste araştırırken buldum. Ya alt kademe ya da aynı sınıfta olucaz. Her türlü sıkıntı.
Belki çocuk kıza nispet yapmak için bile benimle görüşmek istediğini bile söylemiş olabilir.
Cevap sahibi+1 yılYaa gördün mü haklı çıktık. Haksız çıkmak isterdik ama erkekler istemediği kıza durup dururken yanasiyorsa bir hesabı var demektir. İs arkadaşım da çok uğraştı benimle. İmalı hareketler ile hoşlandığını belli etti. Benim ilgimi kazandı. Sonra bilerek kardeşm diye hitap etti bana. Dolaylı yoldan red ediyorum seni demek istiyor yanı o kuş beyniyle. Sonra selamı kestim peşime düştü. Çünkü hırs yaptı. Ben inandım konuştum tekrar arkadaş olarak. Sonra yine bıraktı ilgiyi. Başka kızlarla gözümün önünde konuştu. Benimle tekrar konuşmak istedi dört hafta önce durup dururken. Şaşırdım senin gibi. O zaman anladım ki birilerinden tekmeyi yedi. Yalnız kaldı bana yanasmaya çalıştı. Yüz vermeyince sildi numaramı. Zoruna gitti red edilmek tabı.
Soran+1 yılValla her ikimiz için de sağlık olsun öğrenmiş olduk gerçek yüzlerini. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız
Cevap sahibi+1 yılİnşallah ama beni kendine bağladı resmen. Onun yüzünden doktora gideceğim. Psikolojimi bozdu bu çocuk narsist kişilikli yaratık. Ağlama krizine giriyorum hergun. Görüyorsun bir erkeğe inanmak nelere mal oluyor. Allah korudu seni.
Soran+1 yılYani zamanında çok daha ağır ve hayatımı kötü etkileyen bir ilişki yaşadım ve bakarsan bu kişi onun devamı gibiydim. Bende gideceğim.
Ayrıyeten narsist değil bu insanlar saf kötüler. Psikolojik rahatsızlık farklıdır karakterler ve tercihler farklıdır
Aslında seni de kurtarmış Allâh. Lüfen bir daha sana ulaşmasın ve uzmanla görüş. Umarım hayatına gerçekten güzel bir insan girer de istediğin ve hakettiğin o sevgiyi sonuna kadar yaşarsın
Cevap sahibi+1 yılKötü oldukları hiç anlaşılmıyor. Çok tehlikeliler. Çünkü bu kişi ıyi anlaştığım is arkadaşım. Ne güzel şiir şarkı sinema gibi şeylerden konuşurduk. Durup dururken bana karşı değişti ve duygularımla oynadı. İnsanın arkadaşı niye bunu yapar ki? Öteki kiz arkadaşlar değil de niye ben? Bu yüzden narsist olduğunu düşünüyorum. 6 yıl önce ben de ağır depresyon geçirdim birisi yüzünden. Bu kişi de onun devamı benim için. Hastalığım tekrar etti. Allah tan dileğim onlar da yalnız kalsın aradığı mutluluğu bulamasinlar. İnsan hayatıyla oynamak ne görsünler
Soran+1 yılTamam işte narsistler sadece kötülüğün psikiyatrik tanımı başka bir şey değil. Hastalıksa ötede hastalansınlar ak valla delirtiyorlar
Cevap sahibi+1 yılHey Allah im yarabbim bunlar niye karşımıza çıkıyor anlamıyorum. Bir sene iyileşmek için mi bekleyeceğim? Ortak arkadaşlar olmasaydı keşke hiç keşke aynı yerde çalışmasaydk
Soran+1 yılAslında ortak arkadaşlarına mesafe koyabilirsin. Çocukla da konuşmaz eğer iş değiştirmen gerekirse değiştirirsin
Soran+1 yılAma böyle insanlara ilk etapta sınır koymak iyi olur. Diğer türlü çorba oluyor. En kötü cidden ağır bir şey yaparsa şikayetçi olursub
Soran+1 yılİyileşirken hayatına devam edebilirsin bence yapacağına inancım var çünkü geçmişte yaşadın ve şu an öğrenmen gereken şeyleri öğrendin psikolog yolu ile de sorununu çözersen bir daha bu pislikler ile karşılaşmaz ve karşılaşırsan da kolay sınır koyabilirsin
Cevap sahibi+1 yıl10 yıldır çalışıyorum burada o sonradan geldi 3 yıllık çömez. Is gösterdim ona yardımcı oldum o kadar. Biti kanlandi. Şımardı. 3 yıl önce 7 yıllık ilişkisi bitmiş. Rus kızlarla ds beraber olmuş. Bunları da yeni öğrendim. Kalabalık yerdeyiz. 45 kişi hepimiz arkadaşız. Şanssız biriyim bu yüzden.
Soran+1 yılDaha iyi bir yere geçme şansın varsa geç
ya da uzmanla görüş baktın tedavi olurken de orada devam edemiyorsun o zaman işten ayrılmayı düşünürsün.
Valla zor bende okulun bitmesini bekleyeceğim ama yani her an başka bir yol da izleyebilirim. Benim için üniversite bu açıdan çok kötü geçti
Soran+1 yılSeni de anlıyorum. Off ya ne yapıcaz biz. Ama objektif olmak zorundayız seçimlerimizde bende mükemmel bir hayat oluşturmak için uğraşıcam
Soran+1 yıl3 yıldır zulm etmiş üzerinde yük hissetmen çok normal benim de 3 yıl sürmüştü en kötü şey
Allah onların belalarını umarım verir
Cevap sahibi+1 yılKeşke imkanım olsa ama kadrolu personelim burdan emekli olacağım 😒 yakında bir sınavım vsr ve çalışamıyorum. Kitapları okurken bile ağlıyorum. Bunların yüzünden kimseye güvenim kalmadı . Duygularla oynayıp bırakacak kim karşma çıkarsa çıksın.
Soran+1 yılOff acil randevu al uzmandan. Ve sınavın başında büyük ölçüde toparla
Soran+1 yılZamanında bende tedavi görmüştüm ve 2 ay içinde çok daha iyi hale gelmiştim, tavsiye ederim
Cevap sahibi+1 yılSalı günü için psikiyatri randevusu aldım. İlaç versinler. İyice kötü oluyorum. Bir arkadaşım hikaye atmış bu sabah. Düğüne gitmişler oynuyorlardi. Onu oynarken gördüm beter oldum. Beni ne hale getirdi farkında değil.
Soran+1 yılYa amin. İnşallah bir kaç ay içinde toparlarsın. Bende bazı arkadaşlıklarımı bitirdim bir tane yakın olan arkadaşımla da Arkadaşlık konusunda gelgit yaşıyordum ona şöyle bir teklif sundum Ben onların birleşme ihtimalini tekrar devam etme ihtimallerini görmek istemiyorum ve mış mış olan durumlarını da görmek istemiyorum ki ben de yakın zamanda tekrar birleşecekler dedim ki yani hani grupta orada burada daha böyle aktifmişim gibi gözükeyim ama bir yandan da onları gördüğümde kendi içimde halledeyim çünkü hem kendi içinde halledip hem de fiziksel olarak uzak kalırsam dedim Sanırım yandan da onları gördüğümde kendi içimde halledeyim çünkü hem kendi içinde halledip hem de fiziksel olarak uzak kalırsam dedim Sanırım ben bunu atlatamam yaptım hem seninle de son zamanlar çok fazla gergin yaşıyorduk yani cidden Benim de kafamı Toparlamam lazım Hem sen de o süreyi beni arkadaşlık olarak bir değerlendir me süreci olarak görürsün Hem sen de çok yorulmazsın artık benim gelgitimden gelgit durumu olmayacağı için hem de günün sonunda atıyorum iletişime geçmek istemezsen dedim Hani vazgeçmen daha kolay olur yaptım şu an için ben bunu yapabiliyorum
Soran+1 yılBen de biraz durumlara alıştıktan sonra tedavi göreceğim randevu alacağım ben de Çünkü benim Geçmişte de halletmem gereken bir konu var Ve bunun üzerine oldu bu konu ders de almamışım dahası o eski durumu da tetikledi ben de üzüldüm yani 40 yılın başına aşık oldum anasını satayım Onda da yani çok kötü bir şekilde sonuçlandı sonucu Sağlık olsun hayatımızda Ben senin psikiyatri ile yi geleceğine inanıyorum İnan bana iki üç ay içerisinde kendini çok daha hissedeceksin Hatta belli bir süre sonra karşı tarafa lan yeter daha senin gibi insanın Ben deyip başlayadabilirsin o özgüvenle sana bir daha da Musallat olmaz Sen de hem sınavına çalışırsın hem hayatını kurtarırsın bir şekilde hallolur ya baktığın zarar veriyor O zarar verdiğini kanıtlaman gerekiyorsa da kanıtlar hakkını ararsın
Cevap sahibi+1 yılTedavi görmesi gerekenler onlar olduğu halde biz dolaşıyoruz doktor doktor. 5 6 ay öncesine kadar ne kadar neşeliydm. Hayatımın içine edildi. Sınav da 14 ekimde şansıma. Aynı senin gibi geçmişte yarım kalmış tedavim var. O zaman ilacı 2 hafta içip bırakmıştım. Annem bile biliyordu arkadaşım demiş anneme o zaman. Şimdiki olayı anneme diyemiyorum. Tedavi olmazsak kronik hale geliyormuş. İnstagramda kimsenin hikayesine bakmayacağım artık. Sabah nerden baktım. Adam oynuyordu ya. Keşke ona iki ay önce bana mesaj attığında ağzıma geleni deseydim demediğim için böyle oldum aslında.
Soran+1 yılAbla içini rahatlatacak ve deneyimlediğim bir şey var. Ağzının içine etsen de eğer seni geri döndürürse daha kötü oluyorsun. Belki seni kendisine yeniden bağlamasından kurtuldun. Böyle düşün kesinlikle. Çünkü söyleyip sınır koyamazsan bunun iki katı üzülebilirdin. Ben üzüldüm şahsen
Cevap sahibi+1 yılBeni hasta eden daha çok onun Beni silmiş olması. Çünkü içimden hep o seni silmeden sen sil kizim derdim. Korktuğum başıma geldi. Ona trip attım diye sanki haklıymış gibi Beni sildi. Çok ağrıma gitti. Sanki kapıdan kovulmuş gibi hissettim kendimi. Esas ben onu kovmaliydim. İşte bu yüzden haftalardır hasta oldum. Niye silmedim bugüne kadar diye.
Soran+1 yılHak artı ego devreye girmiş. İşte vaktinde gereken tepkiyi koymadığında enerji diğer tarafa geçer. Bence uzmanla görüşmende fayda var. Kendine iyi bakmaya çalış.
Cevap sahibi+1 yılBugün doktora gittim. Sabahları surup ve hap verdi. Kendini suçlama dedi. İnsanız ve ilişki kurma ihtiyacı duyarız her zaman dedi. O insanı görünce Kendini gerı çek dedi. Ağlama krizlerim oluyor diye bunları dindirecek ilaçlar yazdı. Bir ay sonra gel dedi. Bundan sonra biriyle konuşurken aklına hep bu insan birgün gidebilir veya beni manuple etmek isteyebilir düşüncesini kaydet dedi. Mesafeni koru dedi. Dün o çocuğu gördüm soğuk bir şekilde selamlastik. Resmen zoraki selam verdi bana. Ne yaptım ona ben onu da anlamadım.
Soran+1 yılOha hangi psikolog bu yani özele mi gittin devlete mi gittin nasıl ilgilendiler psikiyatri daha doğrusu
Soran+1 yılAbla ben de herkes iletişimimi kestim hatta çok kötü bir şey oldu dün
Soran+1 yılBunlar hiç ayrılmamış Çocuk bildiğin beni kandırmış dahası kız beni biliyor sanırım biraz tavırlı davrandı Bayağı kötü bir gün geçirdim bugün de hiç uyuyamadım Ve yanımda olan insanlar hiçbirinin beni dinlemediğini fark edince hepsi iletişim kestim okulda yalnız kalırsam kalayım umurumda dahi değil Yeter ki sağlıklı bir şekilde hayatıma devam edeyim yani Asalak gibi 2 yıl boyunca vakit geçireceğim okulda Ve dahası kız alt sınıflardan ama ben Hem evde Hem okulda Asalak gibi vakit geçireceğim kendime Böyle bir şeye sebep olduğum için gerçekten çok üzgünüm çünkü ben geçmişteki olayın etkileri ile bu durumu yaşadım o yüzden de gerçekten psikolojimi içine eden hiç kimseye de affetmeyeceğim Ben de senin gibi gideceğim ama nereye gittiğini söylersen sevinirim ya çok iyi ilgilenmişler seninle
Cevap sahibi+1 yılBen memorial e gittim. 1200 ücret aldılar. Param gitti anlaşmamız yokmuş. Ama iyileşmek istiyorum dedim. Bıktım artık. Çocuk dun benim oturduğum masaya bakıp duruyordu gelip geçerken. İçten içe kafayı bana takmış. Ama görünce düşman gibi bakıyor yüzüme. Geçen yıl Türkiye hastanesine gitmiştim. orada para almadılar. orada özel sigorta ve sgk geçiyor. Türkiye hastanesi İstanbul okmeydanina yakın yerde. Madem kızdan ayrilmamis senden ne istedi? Bu çocuk da kızın birini molaya çıkarıyordu o kiz beni görünce suratıma bakıyor kafayı bana taktı. Yemek yerken bilerek masama oturdu iki ay önce rahatsız olayım diye. Nedir bu ya? Durup dururken elin kızlarıyla düşman oluyoruz bir de
Soran+1 yılAbla Senin durumunda Ben şu an pek bir şey söyleyemem Nedeni de şu zaten psikiyatrinin seni sanırım çok iyi şekilde yönlendiriyor Bir de ben sana şöyle söyleyeyim ben Memorial ile zaten anksiyete tedavisi için gittim psikiyatri konusunda İyiydi de psikolog da ben şeye gidiyordum medstar'a gidiyordum O bana iyi geldiler ama psikoloğumla alakalı uyumsuzluk oldu ama hani iyileşme süreci ile ilgili değil tamamiyle sonradan oluşan ve arada da sıkıntılı bir durumu olup fark etmediğim bir şey yani güzel bir deneyim yaşamışsın Gerçekten iyi ilgileniyorlar Bu arada hiçbir sıkıntı yok Sadece ailem bazı konularda bu durumu kullandı ve Hani Güya doktorun benim hakkımda kötü konuştuğunu dile getirdi böyle saçmalıklar oldu Yani saçmalık olduğunun farkındayım Yani ben şu an için ücretsiz konuşacağım bir yerde çünkü hani maddi anlamda kendimi kalkındıramam yetiştiremem de o 1.200 liraya hele Hani SGK olmasına rağmen ama atıyorum birazcık birikim yapmaya başladıkça Ben de gidebilirim ya da sadece şeyden faydalanabilirim ücretsizden faydalanabilirim böyle Umarım senin için de çok güzel olur yani Çünkü senin konunun hakkında şu an yorum yaparsam yapayım sana zarar verecek ondan Yorum yapmıyorum bir de ben gerçekten Geçen gün 7 kişiye sordum ve 7 kişinin 7'si de bana takıntı yapıyorsun dedi kızın haberi yoktur iyi misin falan filan diye dedim ne oluyor anasını satayım meğersem şeymiş yani gerçekten değer vermedikleri için dinlemiyorlar dinlemedikleri için de anlamıyorlar falan yani ben kendi kendime deli olarak kaldım insanların yanında
Soran+1 yılBen de hani Onların durumuna düşmemek için yorum yapmayacağım çünkü gerçekten anlattığın konularda işte seni taciz etmiş bilerek de desem senin canını yakabilir demesem de senin canını yakabilir ben hani gerçekten olayın detayını bilmediğim için psikiyatri ilerlesen daha doğru oldu Bak inan ben de halledeceğim Bir daha insanlarla Bu konu hakkında konuşmayacağım yani bilmeni isterim yani kırılmanızı istemem
Cevap sahibi+1 yılDoktor bu insanlar duygusal doyum peşinde dedi. Bizim ilgimzden beslenip egosunu tatmin ediyorlar yani. Anormaller. Hazır benim ilgimi de hissetti hemen g. otu kalktı. Arkadaşina gösterdi. Kesn bu kız benden hoşlanıyor bak nasıl peşimde demiştir. Böylece egosu tavan yapıyor. Ama gel gelelim bana bacım diye hitap etti inşallah seni seven birini bulursun demişti. Önce ümit vermişti sonra böyle demişti. Ben düzgün biriymişim. Ama benı niye tamamen sildi anlamadım. Birkaç kiza anlattım. Bu kızlar da hep onun yakın arkadaşı ya kendini toparla salma kendini bilmem ne boş konuşuyorlar. Beni sevseler çocuğa tavır yaparlardi. Hicbirsey olmamış gibi molaya çıkıyorlar. Herkesten kaçıyorum. Konuşmak istemiyorum kimseyle. Onların yüzünü görmek istemiyorum.
Soran+1 yılAbla lütfen iş arkadaşlarına ve normal arkadaşlarına bu konuyu anlatma. İnsanlar açık ilişki yaşarlar. Ortamda barınabilmek için herkesle iyi gibi görünmeye çalışırlar
Sende benim benzer durumu yaşıyorsun. Geçmiş olsun. Cidden okul iş arkadaşı aynı şey ve hiçbir insana kendi akıl sağlığının iyiliği için güven olmaz.
Dediğim gibi uzmanla görüştüğünü hiç kimseye bahsetme ve bu süreci psikiyatrin ile gizli tutarak yap.
Umarım her şey senin için güzel olur. Bende sadece uzman ile konuşucam. İnsanlarla iletişimimi kestim dışarıda kalanlarla minimum seviyede tutacağım
Cevap sahibi+1 yılBir senedir kimseye bisey dememistim. Benı ağlarken gördüler son günlerde ısrar ettiler anlattım. Bugün doktora gideceğimi biliyorlar. İçimde tutamadım işte böyle daha fazla. Şimdi izne çıktım. 11 ekime kadar işe gitmiyorum ders çalışıyorum. O güne kadar şu ilaçlar ıyi gelse bari. İnşallah toparlanıriz. Allah böyle hasta ruhlu insanlardan korusun bizi. Ama aşk güven sevgi vb. Duygularımı yok ettiler artık. Beni nefret dolu bir insana çevirdiler. Allah cezalarını versin. Sen de dersine odaklan artık. Okul bitince kurtulursun
Soran+1 yılAbla sen duygusal bir anında söylemişsin sorun değil
Soran+1 yıl11 ekimden sonra sorarlarsa işte gidiyor hayat bir şekilde de geç bu konuya onları daldırma
Soran+1 yılGeri çekilsinler artık bahsetmek istemediğini anlasınlar.
Soran+1 yılİnşallah abla sağol
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. S... ri çekeceksin tabiki kendine saygın olmalı asla güvenme iki gün sonra tekrar gider. Beyefendinin egosunu sisirmeye ihtiyacı var sadece..
20 Yorumla
+1 yılGünebakan gibi mübarek güneş nerden doğarda o tarafa dönüyor kalbi herhalde bu kadar da saf slk değilsinizdir herhalde bir insan yıllar sonra gelip sana aşık oldum demez...
00 YorumlaBoşluğa düşmüş hazırda seni bulunca sana yürüyor kullanmak istiyor seni yüz verme bence
02 Yorumla
Soran+1 yılCevabım hayır olacak yarın uygun bir vakitte yazacağım yani bugün öğle saatlerinde
+1 yılÜfffff sen de yedin mi be bir de destan yazmış. Bu kadar değer verme seni üzen birine. Üstüne bas geç gitsin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSenden ret yiyince hemen başkalarına da mı kur yapıyor onu gözlemlemek en iyisi. Yapmıyor, seni bekliyor ise şans vermek lazım sanki
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılaz gururun , kendine saygın varsa kabul etmeyeceksin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNefret ediyorum erkekler ve onların bencilliklerinden
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe öğrendin
Soran+1 yılKız bizim bölüme bu yıl kayıt yaptırmış teamste araştırırken buldum. Ya alt kademe ya da aynı sınıfta olucaz. Her türlü sıkıntı.
Belki çocuk kıza nispet yapmak için bile benimle görüşmek istediğini bile söylemiş olabilir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞuanki alternatifi sensin bunun sevgiyle ilgisi yok
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki alternatif olmamak için ilişki bitiminden kaç ay geçmesi gerekiyor
Cevap sahibi+1 yılEğer kişi gerçek anlamda birisini seviyorsa ayrılık sonrası bunu atlatma süreci olur bu genellikle kişinin iradesine göre değişkenlik göstersede yıl sürebilir, o kişiden ayrılalı nekadar süre oldu mesela?
Soran+1 yılSordum kendisine 6 7 ayı varmış. Benim itirafımdan bir yıl kadar daha devam etmiş oluyor bu matematikle
Bende o dönem arkadaşlığı bitirmek için dedim çünkü açılamadığım için pasif agresif davranmıştım deli gibi gözükmek istemedim.
Zaten açılmadan 1 ay önce öğrendim hayatında bir olduğunu ondan önce bilmiyordum
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana aşık olduğunu söyledi? şu an ki davranışı konuşma sıklığınız nasıl
00 YorumlaSeni hep cepte görmüş ve görmeye de devam edicek büyük ihtimalle ama denemeden bilemezsin ya exsiyle yeniden barışırsa
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı. Boşta kalmak istememiş kendini kullandıttırma
09 Yorumla
Soran+1 yıl6 7 ay önce ayrılmış benim itirafımdan bir yıl daha devam etmiş oluyor
Süreç 2 yıl işte totalde
Soran+1 yıl6 7 ay uzun bir süre değil mi?
Soran+1 yılNe yani dönmeyince hemen bana mı geldi
Ayriyetten o süreci sadece atlatma olarak yaşamış olamaz mı
Soran+1 yılDoğru gerçeği anca bir ilişkiye başlarsam ya da red ettikten sonraki tavrında görebilirim
Soran+1 yılSağolsın 🙂
+1 yılOnun için bir eşyasın
09 Yorumla
Soran+1 yılEyşansın diye okudum dedim ne oluyor.
6 7 ay önce ilişkisi bitmiş ama- +1 yıl
Eşyasın açık ve net. Senden güzelini buldu gitti olmadı ve senin saf olduğunu bildiği için geldi eşyasın
- +1 yıl
Eşyaaaa
Soran+1 yılKızla 3 4 yıldır çıkıyormuş
İlişkilerinin 3. Yılında aynı üniversiteyi kazandığımız için tanıştık
Arkadaşlığımın 4. Ayında öğrendim sonra zaten itiraf edip arkadaşlığı kestim.
Ondan sonra görüştüğüm insanlar oldu ama aşk anlamında bir şey hissetmedim.
Şimdi ne düşünüyorsun- +1 yıl
Beni ilgilendirmez aynaya bakınca kendini minder olarak gör ya da şapka
Soran+1 yılYani yılın ve üzerinden ne kadar zaman geçip geçmediğinin bir önemi yok geri dönen sadece kullanmak için döner diyorsun birini bulamadığı vs için. Asla sonradan aşk sevgi saygı beslemez diyorsun
- +1 yıl
Gerçekler acıdır daha güzelini buldu olur sandı gitti denedi ama yürümedi
Soran+1 yılBenden önce zaten 3 yıldır çıkıyordu ben sadece 4 aylık arkadaşlığımda öğrendim.
Ona itiraf mesajı yazdığımda saat 4 tü o saatte gördü zaten o dönem ayrıl barış bir ilişkileri varmış
O da acı çekiyor yani- +1 yıl
Son cevabım tavuklu pilav.
- Aşk İlişkileri konusunda 649 cevap paylaştı.
+1 yılşu an yoklukta o yüzden sana sarmış salla gitsin
027 Yorumla
Soran+1 yılYoklukta olmadığını nasıl anlarım
Soran+1 yılKaç ay geçmesi gerekiyor sence
- +1 yıl
Bence kızdan ayrılmış elinde başka alternatif kalmadığı için sana yönelmiş. Seni yanına da yakıştırmış sonuçta bi beğeni var bu sana aşık olduğu için senin giderin var onunda yokluğu var o yüzden. Bence zaman falan beklemene gerek yok yol ver gitsin
Soran+1 yılBen ona aşık olduğum için mi denemek istiyor
Giderden kastın ne- +1 yıl
Yani güzellik anlamında dedim.
- +1 yıl
Hani derler ya eldeki tavuk daldaki kuştan iyidir diye. Sen onun için kolay ulaşılabilir birisin şu an. Daha kolay elde edebilir senin duygularından dolayı
Soran+1 yılAnladım. Teşekkür ederim. Şöyle 2 sene evvel evet aşıktım doğru ama şu an sadece ne biliyor musun? Birlikte olsak nasıl olurdu düşüncesi
Yani ilk defa aşık olduğumu hissetmiştim ama duygusal olarak insanları fazla kayıran biri ve sevmediği zaman nasıl davrandığını da biliyorum açıkçası tekrar ters tarafına düşmek istemem- +1 yıl
Seninki ulaşılamayanı deneme düşüncesi. Bence bunu hayal etmek sonradan üzülmekten iyidir
Soran+1 yılTabi her allahın günü ya olur muydu diye düşünmüyorsun ama önümü de göremiyorum şu an sadece hayatımda mutluyum elbette eksiklik çektiğim şeyler var ama geçmişe göre daha çok azaldı
Soran+1 yılŞimdi şöyle düşünüyorum eskiden daha kırılgandım depresiftim ama şimdi daha aklım yerinde ruhum bütün güzel şeyler de oldu maddi manevi belki küçük bir kız çocuğu gibi davranmam diyorum ilk hatada silmem daha kolay olur diyorum
- +1 yıl
İşte zaman geçtikçe dönüp arkaya baktığında amaaan buna niye bu kadar takılmışım ki diyosun. Yaş aldıkça daha pozitif oluyo aslında insan unut demiyorum arada illaki aklına gelir ama sana saygı duymayan birine de yelkenleri suya indirme
Soran+1 yılHaklısın. Peki sence denemeli miyim?
- +1 yıl
Valla zor bi soru bu. İki ucu b. lu değnek 😀
- +1 yıl
Denemesen içinde kalacak. Deneyip pişman olursan ayrı sıkıntı
- +1 yıl
Haa ben olsam bi kere denerdim içimde kalmazdı. Baktım olmuyo burnundan getirirdim öyle ayrılırdım😀
- +1 yıl
Sevgili olmadan önce biraz peşimde koşmasını sağlardım. Süründürürdüm eski defterleri açar sorgulardım. Eğer konuyu kapatıp cevap vermiyosa sinirleniyosa trip atmaya başlıyosa olmayacağını anlar yol verirdim
- +1 yıl
Bende baya bi pislikmişim. Çenem düştü kusura bakma.
Soran+1 yılYok yok süpersin.
Soran+1 yılAşırı iyi taktikler bu arada
Soran+1 yılDoğru seven sabreder.
Soran+1 yılGerçekten geçmişse ve güvenimi kırmış ise bu durumu alttan alır hatta güvenim kırıldı ayaklarına bile girebilirim
Soran+1 yılDevam et lütfen başka ne yapardın?
- +1 yıl
Ben bu işlerde master degree yaptım ohooo 😂
- +1 yıl
takip etsene konuşalım burdan dumanla haberleşiyo gibi konuşuyoruz
- +1 yıl
burada sabrı önemli amma darladı diye düşünüp sinirlendiği anda k. çına tekmeyi yer
Soran+1 yılOlur ediyorum hemen.
Soran+1 yılYazdım da
Reddedilmis bosta kalmiz 3z1kl1k
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşta kalmış sana gelmiş sadece
19 Yorumla
Soran+1 yıl6 7 ay önce bitmiş ilişkisi buna rağmen mi
Cevap sahibi+1 yılEski sevgilisi ne yapıyor bilgin var mı?
Benim tahminim var: ya yeni sevgli buldu ya da sözlendi evlendi.
Bu detay önemli neden mi? Erkekler aşık olduğu kişi birini bulunca hemen başkasına sarılmak teselli bulmak ister 🤷🏼♀️ önemli bilgi 😉
Soran+1 yılŞimdi kızı tanımıyorum çünkü kendi memleketinde
Sadece ben hep ilk zamanlar stalk yaptım sonra artık bıraktım o dönem tek bildiğim kızla her yerde gezdiği şehir olarak ve ailesinin vs bildiği
Soran+1 yılBirlikte otel odasında kaldıklarını da biliyorum yani şu an kim ne yapıyor bilemem ama tansiyonu yüksek bir ilişki olduğu belli
Soran+1 yılBenim ona itiraf ettiğim dönemde saat 4 tü ve hala uyumamıştı araları açık olduğu için ancak barışınca uyku saati normale döndü
Kendisinde böyle bir etkisi var o olmadığında profilini silerdi çok fazla göndermeli şarkı listesi yapardı vs vs
Cevap sahibi+1 yılKarar senin 🤷🏼♀️
Soran+1 yılİşte bende karar veremiyorum
Soran+1 yılOndan sordum 😂
Soran+1 yılSadece acaba nasıl olurdu sorusu beni cezbediyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşta kalınca sana yazılmış 😎
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCepte görmüş seni hep.
00 YorumlaUzak dur bence
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden sence
+1 yılReddet
06 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılBen senin mantığını merak ettim. İnsanlara bu yüzden sordum doğru düşünmeme yardımcı olsunlar diye
- +1 yıl
Sana aşık olmadığı dönem o kişiye de aşık değildi, cinsel ihtiyacını karşıladı sana döndü aşığım dedi. Bence.
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Ona hayır diyeceğim öğrendiğim bazı şeyler oldu gerek yok bu kişi ile başlamaya veya devam etmeye
Soran+1 yılYa ben kendim geleceğim için uğraşacağım o aralıkta Kimin ne yerse yesin Yani artık umurumda değil Yani inan bana öğrendiğim şeyden önce bile kararım hayırdı akşamı bekliyordum ama öğrendiklerimden sonra %100 hayır ve bu meseleye benim için artık Komple kapandı bir daha açılabilecek bir mesele de değil daha fazla içerisine girmeye gerek yok
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılYersen :))))
00 Yorumla
+1 yılgerekeni yap
00 YorumlaBu aşk işleri niye bu kadar karmaşık ya:(
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana bi sır vereyim mi
013 Yorumla
Soran+1 yılLütfen
Soran+1 yılBu konu ile ilgili ise dinliyorum
Cevap sahibi+1 yılÖnce kalbine, sonra aklına sor.
Soran+1 yılKalbim geçmişte aşık olduğum biriydi diyor denemek istiyor beynim uzak dur güzel bir ilişki yaşamayı hak ediyorsun diyor saygısızlık yapan saygısızlık yapar aşkından ölüp bitsen de ağladığın o günlerden daha kötü zamanlar geçirebilirsin diyor. Ama olursanız havada uçarsın diyor kalp stresin sinirin biter hem 2 yıl geçti büyümüştür sende büyüdün hayatıbda öğrendiğin çok şey oldu ve olmaya devam ediyor mutlusun mutluluğuna mutluluk kat diyor denemekten zarar gelmez diyor
Cevap sahibi+1 yılPeki şimdi karar verseydin neye karar verirdin
Soran+1 yılİlk duyduğum an çok şaşırdım ve kucağına atlamak istedim ancak sonra o kadar çok özür diledi ki kız arkadaşı ile ilgili pişmanlıklara güvensizlik lere ve değer duygusuna girdi ki midem kalktı. Yani ben birine değer verdim ama karşılığını alamadım ancak bu dönemde sana asla arkadaş bile olsa değer vermemiştim kısmı yankılandı beynimde
Soran+1 yılŞimdi sadece düşünceliyim ve insanların yorumlarına göre tartıp karar vericem ancak o zaman olsa ilk yükselip şaşırıp sonra gerçek hayata döndüm o yüzden bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi önce kalbine sonra beynine sor
Soran+1 yılKalbim evet beynim hayır diyor
Soran+1 yılCevap ne yani?
Cevap sahibi+1 yılCevap senin. karar senin. hayat senin
Soran+1 yılSen olsan ne yapardın ve neden yapardın buna göre kafa yürütülen zaten cevap benim hayat benim karar benim a dostun
Soran+1 yılDostum
- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılGönlünü dinle
03 Yorumla
Soran+1 yılOnu seviyorum daha doğrusu onunla nasıl olurdu diye düşünüyorum ama bana saygı duymadığı fikri canımı fazlasıyla yakıyor. Onunla arkadaşlığımı bitirdikten sonra çok acı çekmiştim uzun bir süre sonra hayatıma devam ettim. Konuştuğum insanlar oldu arkadaşlarım oldu kendime de bir şeyler kattım ama onun geleceğini tahmin etmiyordum
- +1 yıl
Olsun hayat ne getirir belli olmaz güveniyosan şans ver
Soran+1 yılYani bence ilişkilerinde çok toksik ve onunla daha fazla yaralanmak istemiyorum ama denemek de istiyorum ancak üzülürsem kötü olurmuş gibi geliyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞimdi sen onu isteme
01 Yorumla
Soran+1 yılİstenecek bir şey kalmadı yazdım istemiyorum diye. Bitti gitti artık
+1 yılseni yedeğe atmış
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır diyerek yedim zaten onu sürünsün kopke
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer