Başkasına aşık olduğu için beni istemeyen kişi, yıllar sonra bana aşık olduğunu söyledi. Ne yapmalıyım?

Aynı üniversitedeydik. Ona normal bir arkadaşlığımız varken arkadaş olmuştum ancak o beni normal arkadaşı olarak görmeyecek kadar değer vermiyordu. Hayatında biri olduğunu telefonda bana sevgilisi ile sorun yaşadığını söylediğinde öğrenmiştim. Sonra ben itiraf ettim arkadaşlığımı bitirdim. Çocuk ise sevgilisi ile 2 sene daha çıktı ancak aradan 2 yıl sonra benden hoşlandığını söyledi. Ona düşünmek istediğimi söyledim.

Ondan sonra bir daha kimseden hoşlanmadım ve bana saygı duymadığı için denemek de istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Normalde 6 7 ay önce ilişkisi bitmiş ancak bunu söylediğimde çoğunuz en çok acı çekilen zamanların bu zamanlar olduğunu söyledi. Sizce bir insanın ilk sevgilisini unutması için kaç ay ya da yıl geçmeli ki söylediklerine inanabilelim? Ayrıyeten 2 kız arkadaşım uzun ilişkilerinin sonunda çok sorun yaşadıkları için ilişki bitince atlatmaları daha kolay olmuştu. Bu da şahit olduğum bir bilgi
Güncellemeler
+1 yıl
Cevabım hayır olacak yazılı bir şekilde yazacağım öğrendiğim bazı şeyler oldu benim için bu sayfa ve kendisi kapandı ben hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim yapmam gereken sorumluluklarımı yapmaya devam edeceğim yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim Bugün sabah uyandığımda da kararım hayırdı ama öğrendiklerimden sonra artık net bir şekilde bu sayfanın kapanmasının herkes için daha hayırlı olduğunu fark ettim Hakkımızda hayırlısı olsun
Başkasına aşık olduğu için beni istemeyen kişi, yıllar sonra bana aşık olduğunu söyledi. Ne yapmalıyım?
Cevapla