Anılar mı özlenir insanın kendisi mi?

7 yıllık ilişkim bitti 2 yıl oldu biteli ikimiz de yolumuza baktık oda bende yeni bir ilişki yaptık ama geçtiğimiz Haziran ayı yıllar sonra ilk defa böyle göz göze geldik ve her şey tepetaklak oldu. İkimiz de birbirimize yabancı olduk oda bende çok değiştik. Ben anıları mı yoksa onu mu özlüyorum. Hayatımdaki insana haksızlık yapıyorum böyle nasıl geçer

Anılar mı özlenir insanın kendisi mi?
Cevapla