1 haftadır konuştuğum adam hâlâ buluşmak istemiyor, sizce niyeti ne?

Sosyal medyadan takipleştiğim biri var 1 haftadır konuşuyoruz wpden, ama bana soğuk olduğumu söylüyor "canım, bebeğim" gibi kelimeler kullanıyor kendi bide sürekli fotoğraf atmamı istiyor çok atmıyorum. Bende aramızda adı konulan bir şey olmadığı için şu an böyle dedim. Şimdi ise instadan reels attım beğenmiş sadece, kendi de soğuk yapmaya başladı, ben buluşma taraftarıyım ama kendi pek buluşmak istemiyor gibi hatta şey demişti bana fotoğraf atarsan sana daha çok ısınırım buluşmak isterim demişti? Neden hala buluşmak istemiyor? Beraber kamp yapmaktan falan bahsetmişti ben istemeyince sahile gideriz ormana gideriz yürüyüş yaparız falan dedi niyetini tam anlamıyorum bugün de biraz kısa bi elbiseyle fotoğraf atınca " yavrum madem fotoğrafların var neden atmıyorsun süründürüyorsun" dedi. Bir de evlenirsek şöyle yaparız gibi bir şey dedi daha birbirimizi bile görmedik ne alaka?

1 haftadır konuştuğum adam hâlâ buluşmak istemiyor, sizce niyeti ne?
Cevapla