
Karşı cinsin karakteri mi aşık eder dış görünüşü mü?
Karakteri
Dış görünüşü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Karşı cinsin karakteri mi aşık eder dış görünüşü mü?
Ben karaktere bakarım tabi ki de ama insana göre değişir Karakter, aşkta önemli bir rol oynayabilir çünkü bize bir partnerin bizimle uzun vadeli bir ilişki için uygun olup olmadığını değerlendirmemize yardımcı olabilir. Örneğin, bir partnerin dürüst, şefkatli ve destekleyici olup olmadığını düşünebiliriz. Dış görünüş, aşkta da önemli bir rol oynayabilir. Birine karşı fiziksel çekim hissetmek, onunla daha fazla vakit geçirmek istememize neden olabilir. Bu, bizi daha yakından tanımamıza ve onunla bir ilişki kurmamıza yol açabilir. Peki, aşkta karakter mi yoksa dış görünüş mü daha önemlidir? Bu, bireysel tercihe bağlı bir sorudur. Bazı insanlar için, karakter aşkta daha önemlidir ve bir partner seçerken dürüstlük, şefkat ve destek gibi faktörleri göz önünde bulundururlar. Diğerleri için, dış görünüş daha önemlidir ve bir partner seçerken fiziksel çekim gibi faktörlere odaklanırlar. Sonuç olarak, aşkta hem karakter hem de dış görünüş önemli rol oynayabilir. Ancak, her bireyin aşkta kendi dengesini bulması gerekir.
Aynen bende bir insanda karaktere bakarım. Dış görünüşe göre hareket eden bir insanım aslında yanıma az yakışsın isterim. Ama karakteride önemli benim için cin
Abi bak açık açık şunu söyleyeyim;
10/10 güzellikte olmasın. Olmasın abi. 10/7 güzellikte olsun.
Davranış ve tavırları da 10/7 olsun.
Nedeniyse; sırf güzel olduğu için sevmek istemem abi, sırf karakteri için de sadece sevmek istemem. İkisinin de aşırı uçları olmayan birini sevmek en iyisi bence. Öbür türlü insan yaşam söylemiş oluyor çünkü
*yalan söylemiş oluyor çünkü
Dürüst olmak lazım kadın veya erkek herkes önce dış görünüşten etkilenir ve pozitif olur ve şartlanır sevmek için sonra iyi bir karakter veya kalıntısına rastlarsada aşık olur yatınca...
Aynen bence erkeklerde kadınlarda her zaman Dış görünüşten etkilenir. Dışını beğenmediğin bir insanın karakterini fazla önemsemez bazen insanlar.
Paylaşımlar önemli benim içim dış görünüş önemli fakat karakteri ortak zevkler anlaşabilmek hayallerin paylaşımı ve aynı olması zamanla aşkı oluşturur. Ben ilk görüşte aşka inanmıyorum.
Cevap
24Cevap
Dışını begendigimiz kişilere istediğimiz karakteri uygun görüyoruz, sonra da sonuç fiyasko oluyor
Aynen dışını beğenince genelde içine falan bakmıyoruz aslında bu çok yanlış bir durum. Sevdikten sonra bence dışıda içi kadar önemli diye düşünüyorum.
Buna katılıyorum, önem sırası ilk önce karakterde olmalı
güzel bir kadına aşık olabilirsin ama ona bir ruh veremezsin, güzel diye bir insanla hayat kuramazsin anlaşamayacağın biriyle bir ömür geçmez.. karakteri iyi olmadıkça
Aynen öyle aslında dış görünüşe göre hareket ettiğimiz için bence bu kadar çok üzülüyoruz. Dış görünüşe önem verdiğimiz kadar karakteride önemli.
iyi bir iletişimin olmadığı karakter kişilik olarak anlamadığın biriyle çok sevsen aşık olsanda mutsuz olursun.. görsellik mutlaka bir ilgi çekicidir bir etkendir ama sadece seçimler bundan ibaret olmamalı
Şimdi size ömürlük insanlar kimdir söyleyeyimmi ( vefakar vefalı insan olan vefakar insan saygıyı bilir sevgiyi bilir hayata gerçek bakar değer bilir kıymet bilir bir insanın içinde bunlar olmaz ise tıpkı Ferrari araba motoru şahin
Karakteri daha önemli
Dış görünüş orta halli olmalı
Aynen karakter çok önemli bence. Dış görünüşte çok önemli ama bence karakterinin güzel olmasıda önemli diye düşünüyorum.
Karakter ayeıca yakısıklı erkeklerden adam çıkmaz pek güzellik sofra değil ya önünü koyup yenecek karakter he zaman ön planda tsmam sempatik olsun da sırf yakısıklı ama dağ ayısı olanla da olmaz ya sadece tip Le bıtmez kadın kıymeti bilmeyen nice yakısıklılar var afedersin kapıma bağlamam..
Mesela Birini seviceksem bu güzel olan kişi olmazdı, orta dereceli idealdir, çünkü etrafında erkekler tarafından tercih edilen ve ilgi duyulan bir yapıdaki kişi benim ona karşı olan sevgimi göremezdi.
Aşk benim için çok iddialı ama karakteri hoşuma gider. Güzel olup da kafa uyumu olmayacaksa neyleyim
Dış görünüşle ömür geçmez. Öyle olsa dünyadaki sanatçıları görüyoruz. 😃 Doymayan canlı türüyüz. Daldan dala uçma işi insanoğlunun işi.
Dış görünüş iyi olunca kötü huylarını görmeyebiliyorsun. Taaa ki dış ilişkinin dış görünüşün önemsizleştiği anına gelene kadar
Kimse kimseyi kandırmasın kendini de kandırmasın karaktere aşık olsak bütün ilişkilerin iyi ilerlemesi gerekir. Tabii ki dış görünüşe aşık oluyoruz
Dış görünüşü güzelse karakteride güzel geliyor insana
Karakter tabiki. Dışı Brad Pitt olsun, içi beş para etmedikten sonra neye yarar ki
Hiç anlamadım desem😂
Dışını beğenip içine düşüyoruz genelde ama bazen sadece dışı ile yetiniyoruz.
Dış görünüşün canı cehenneme… bana karşı tavırları önemli
dış görünüş etkiler yalan yok ama sonrasında kişilik önemli olur
Dış görünüşe aşık olunmaz sadece etkilenirsin. Karakterini seversen aşık olursun.
Karakter, zeka, dış görünüş de tabiki önemli. Yanına yakışmalı.
Öncelikle karakteri sonra dış görünümü
Elbette dış görünüşüne. O göze hitap etmiyorsa karakterinin bir önemi yoktur benim için göze hitap edip karakteri yoksa içi bomboştur işe yaramaz. Ama önce dış görünüş.
Yani ikisinde karakter öncelik ama siyah saçlı kızlar ilgimi daha çok çekiyor koyu giyinen abartya kaçmayan
Ben karakterine aşık olurum. Bir ömür güzel ama karaktersiz insanları çirkin ama karakteri güzel insanlamı geçer.
Sadece dış görünüş yeterli değil yanına bir kaç özellik eklersek olabilir ama sadece karakter asla değil
Ben karaktere bakarim dış görünüş gelip geçicidir
Yorumları okumaya geldim :d
dışı beğen karakterine aşık ol
Karakter insan gelişimidir!!
Karaktere bakan kalmadı artık
Bugüne kadar görüntüye önem vermedim
Dış görünüşü
İkisi de etkili olur
Artık karakteri olan kaldı mı
yarı yarıya
Yarı yarıya
Karakterine
Ahlakı...
İkisi de
2si de önemlidir.
Dış görünüş heyecan merak uyandırır
İkisi karışık olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?