Özlemek nasıl bir şey biliyor musun? Nasıl hissediyorsunuz özlediğiniz zaman..


Özlemek nasıl bir şey biliyor musun? Nasıl hissediyorsunuz özlediğiniz zaman..


Biraz şey gibi.
şey gibi işte hani söylemek istediğin bir çok şey vardır ama sen sadece şey dersin ya o kadar şeydir işte. Gelmeyeceğini bile bile özlemek çok zordur. Geleceğini bile bile özlemek daha zordur. Gelmeyeceği zaman nefes almayı zaten bırakmışsındır, geleceğini bildiğinde nefes almaya çalışırsın.
Şey gibidir işte. Bir çok kelime içinden basit bir ''şey''.
Ne yapsanız bastıramadığınız, sürekli içinizde arka planda var olan duygu. Arka planda devamlı çalışıp bilgisayarınızı yavaşlatan saçma programlar gibi, insanın konsantrasyonunu bozar. O da sizi özlüyorsa güzeldir. Rüyanıza girer ve sabah mesajıyla uyanır telepatinin varlığına iman edersiniz. Bazen yanınızdadır ama hiç bir şey eskisi gibi değildir. O zaman o eski hallerini özlersiniz. En kötüsü de hiç görmediğiniz birini özlemektir. Ne demiş Turgut uyar; “ bir kez yolda karşılaşalım
onunla da avunacağım.
adımı sesinden duymaktan vazgeçtim
sesini duysam susacağım. “ işte özlemek tam olarak böyle bir şey.
Ne güzel anlatmışsın.. Eig görüşü hakeden bir yorum olmuş..
Çok içten güzel anlatmışsın.. ☺️😍
Özleyip bir daha o özlemi gideremeyecek olmanın ne demek olduğunu biliyorum. Can yakıyor, kalp acıtıyor. Soğuk toprağa dokunup avuç avuç toprağın ne kokusunu, ne sesini, ne gülüşünü getirmediğinin ne demek olduğunu biliyorum.
Biliyorum evet ben bir insanı özlemedim ama duyguyu veya hiç tatmadığım aşkı özledim... yani sevilmek değer görmek bu duyguları hayatımda olmasını ve sonsuza kadar yaşamayı çok isterdim.. kötü bir duygu özellikle de bazı şeyleri yaşayamayacağını bilmek ve etrafımda ki herkes sanki yaşarken...
Özlemek zor zanaat. Bekliyorsun gelmiyor telefonun başındasın aramıyor. Saniyeler oluyor dakika, dakilar oluyor saat, saatler oluyor gün. O yokken zaman geçmek bilmiyor. O varken su gibi geçiyor zaman.
Eic için teşekkür ederim ✌️🌹
Rica ederim.. 😊
Cevap
25Cevap
Bu ne kadar özlediğine göre değişir :D Yeri gelir arayıp sesini duymak bile yeter, yeri gelir dünyayı yakmak istersin görmek için :)
Bence kim olduğu daha önemli.. 😄
Aynen öyle.. Anne baba kardeş özlemi farklıdır.. Hayatındaki insanın özlemi farklıdır..
Cidden seven biri ile karşılaşmadım henüz ama özlemek bence ona değer de vermek keşke yanımda olsa dersin mesela görmek istersin uzaktaysada özlersin bi insanı senin onu özlediğin gibi oda seni özlemeli bence seni ölene kadar sevmeli bi insan
Özlemek normal bir şekilde yaşayamamaktır, gece olduğunda herkes uykuya daldığında sabahlara kadar göz yaşı dökmektir özlemek. Boğazından tek bir lokma geçmemesidir özlemek. Rüyalarında görmek için yalvarmaktır, özlemek...
Oyş 🥺 görsel çok hoş, çok özlem duyduğum zamanlarım oldu. Nefes alamıyor gibi oluyor insan
Kesinlikle.. Çok iyi bilirim bu duyguyu..
berbat hissettriiriyor kavuşmak isteyip kavuşamamak. sevgililik işlerinde özlediğim şeyler insanlar değil onların hissettirdiği duygular olabilir. tek özlediğim insan annem onun dışındakiler özlem değil geçer gider
Biliyorum evet. Özlemek özlediğini zihninin, kâlbinin tam ortasında hatta gözlerinin içinde görmek demek bence. Onun ruhunu bile hissetmek ama dokunamamak demek😎
Evet en çok da haketmeyen birisini özlemiştim.
Ama o haketmeyen birisi bütün duygularımı öldürdü.
Teşekkür mü etsem bilemedim.
“Ölmüş birini özlemek dünyanın en çaresiz hissidir. Her şey onarılır, bu onarılmaz”
Sevdiğin biri öldükten sonra
Duygusuzlaşıyor insan yaşana birini özlemek veya unutmak kolaylaşıyor
Başınız sağ olsun.. 😥
Teşekkür ederim 5 yıl öncesi ama hayata bakış açım değişti
Şüan ki benim oluşmamı sağlayan bir olay dı
Anladım.. Kaybettiğiniz kişi kimdi peki.. İnsana en zor gelen genç yaşta kaybettiklerini olmadığını kabullenmek istemiyor..
Eniştem di babamla eşti sevdiğim
Emekli sorgu polisiydi kendi evlerimiz yakın olduğu için
Çok fazla vakit geçirdiğim birisiydi
Sabah kalkıp yanına gidiyordum akşam geliyordum eve 5 yaşımdan 14 e kadar böyleydi
Hımm anladım.. Babanızın yerine koyduğunuz birisi olduğu için muhtemel etkilenmişsiniz.. Hayat devam ediyor ama.. Bunu bir şekilde yapmalısınız..
Yani aslında benim yararıma oldu duygularını kontrol altına almayı öğrendim daha doğrusu piskolog a göre fazla acı ya maruz kaldığında beyin artık o duyguları kapatıyormuş kalıcı veya geçiçi
Son 5yıl dır hiç bir insana karşı duygusal bir his oluşmadı
Bu da insanları ikna etme hatta kullanma konusunda çok işime geldi
Valla Besiktasin sahaya cikmasini özlüyoruz tabi kalbimiz pirpir atiyor sahada görünce kartallari
2dk sesini duyabilir miyim demek ve asla yetinmemek
çok özleyen biri değilim ama nasıl bişey olduğunu bilirim...
2. dize için her gün rabbime yalvarıyorum ve burada da karşıma çıktı işe bak işte...
Özlemek için özlenecek birinin olması gerekli maalesef yokki;
Şöyle;
Özlemek güzeldir özlüyorsa özlenen,
Beklemek güzeldir gelecekse beklenen.
Özlediğim kişiyle özlemimi aynı gün giderebiliyorsam güzel his... Değilse sıkıcı
Ben gaddar biriyim böyle sulu şeyler bana göre değil
Eşimi özlediğim anlar içinde bulunduğum yer saray dahi olsa kaprakanlik bir mabede dönüşüyor içinden çıkamadığım bir denkleme dönüşüyor onun yokluğu.. taaa iliklerime işleyen bir acı duyorum 😞
bir anda olusan duygu.. bi sabah kalkmıssın özlemişsin birini veya yemek yerken birden aklına gelip özlemişsindir... random bir yerde otururken.. bir nevi çaresizlik diyebiliriz
Evet biliyorum, ama artık kimseyi özlemiyorum
Çok iyi biliyorum.
Özlem günde fazla uzunu tat vermez
Aynen öyle..
biliyorum tabii özlemek ne demek
Bana göre anlatılmaz yaşanır.. 😅
Evet biliyorum ama nasıl bir şey olduğunu anlatamam
Bide özlemeyi düşünmekten bile kokrmak aklına getirmemek var
Bilmez olaydım ohooo 😂
Özlemek kapsayıcı mıdır?
Özlemek acı bir çaresizliktir...
Özlem duygusu beni hırçınlaştırır..
dokundugun heryerin sizliyo
evet biliyorum
Çok iyi bilirim.
özlem duygusunu kaybedeli çok oldu
Biliyorum hiç geçmiyor
Çok iyi biliyorum
Herkesten iyi bilirim
Hayır
Oda kursagimizda kaldı
Unuttum
Evet bilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?