Erkek arkadaşım bir haftadır kayıplara karıştı. Sizce her yeri silip bırakayım mı yoksa bekleyeyim mi 😂?

Ya ama bir haftadır kayıp birincisinde nezarete attılar dedi ikincide hiçsizlik sendromuna girdim dedi. Üçüncüde kaza yaptım dedi. E sıkıldım knk artık ama adamı da çok seviyorum ya lanet olsun. Çok da yakışıklı. Yoğun çalışıyor biliyorum. Aldatacak bir tip değil. Sitesindeki satış paketini bile bird special koymuş yaaaaaa çok tatlı ama bilemedim ahdsjdjd fikrinize ihtiyacm vrrrrrrrrr

Erkek arkadaşım bir haftadır kayıplara karıştı. Sizce her yeri silip bırakayım mı yoksa bekleyeyim mi 😂?
Cevapla