
Sanaldan tanıştığınız sevgilinizi aileniz nasıl karşılar?
İyi karşılar
Kötü karşılar
Tercihlerime saygı duyar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sanaldan tanıştığınız sevgilinizi aileniz nasıl karşılar?
Önemli olan benim ne istediğim, senin kararın derler. Onu benimser, sayıp severler. Sanal olması bir şey değiştirmez, bana hissettirdiği şeyler mühim olan. E öyle olunca anne baba ne desin? Zaten pek karışan/müdahale eden ebeveynler değiller şükürler olsun.
Yani hoş karşılandı diyemem ama bunu iyi bir şekilde anlatmak onu da iyi bir şekilde tanımak gerekir mesela benim ağabeyim internet üzerinden tanıştığı birisiyle hatta bu buradan tanıştığı birisiyle evlendi çok da iyi anlaştığını söyleyemem yani internetten tanışıp bir şeyler yaşayabilirsiniz ama İnternet ortamında kalan şeyler emin olun belli bir zaman sonra pişmanlığa neden olabiliyor.
sanaldan tanısmak nıye ayrı bir kategori gibi? biriyle tanısmanın farklı bir yolu sadece. İnsanlarla nasıl tanısıyoruz kı zaten ya yuzyuze aynı ortamda ya da arkadaslar aracılıgıyla sanal da bunun başka bir yolu sadece. Şu dönemde bunu hala garipseyeni anlayamıyorum
Ailem dediğim. bir anam bir kardeşim var onlar da benim tercihimin doğru olduğunu ve onların başını yere eyecek fikir ve davranışlarda bulunmayacağımı bilir bu yüzden tanıştığım kadın uzaydan da olsa kabul ederlerdi iyi insan her yerde var
Cevap
13Cevap
Benim kararım önemli başka kimse karışamaz zaten
Tercihlerime saygı duyan bir ailem var o konuda baya şanslıyım. karıştıkları olmadı sevgi ile karşıladığı kişilerde oldu.
Ne kadar güzel. Her aile çocuğunun arkasında bu şekilde dursa keşke. Bazı aileler istiyorki benim istediğim hayatı yaşasın. Ama ne yazık ki herkesin kendi hayatı. Nerede tanıştığının aslında pek önemi yok.
Aynen öyle çok haklısın ama maalesef herkes böyle değil.
Yani. Bizim kültür biraz değişik olduğu için bilemiyorum.
Yani herkesin kültürü değişiktir. Ama sen illa o kulture ayak uyduran bir insan olamazsın. Yani bizimde kültürde öyle şeyleri pek doğru karşılamaz kimse ama herkesin sonuçta kendi seçimi..
Ailem kararlarıma saygı duyar.
Kuzenim de bu şekilde evlendi gayet iyi bir evlilikleri var bu da kanıtı olabilir.
Benim öküz sevgilim beni ilk sosyal medyada gördü ayarlamaya başladı ondan. sonra da ilerledi ikimizde karşılıklı tanistik
Yemeği bile internetten söylediğimi bildikleri için tepki vermezler ya :D
genelde de beğendiğim kimseyi beğenmiyo o yüzden umrumda değil
Olumlu karşılamaları için diretebilirim bilmiyorum.
Sanal ya da reel be fark eder, aşk diyorsun, eğer aşk yaşıyorsam gerisi teferruat
Pek iyi karşılamazlar muhtemelen ve mavi ekran verebilirlerdi 😂
Benim kararıma saygı gösterirler.
Tercihlerime saygı duyarlar
Seviyorsam bir şey demezler
yaşanmadı henüz öyle bir şey
Tercihlerime saygı duyarlar
Sanaldan tanıştığımı söylemem ki
Tercihlerime saygı duyar
Sanaldan aşk olmaz
Zamanında yasadım saygı duydula r
Saygı duyar bence.
Bilemem hiç denemedim
Desteklemez
Ailem karışmaz.
Aynen benimde ailem karışmaz. Ben kimi istiyorsam kimi seviyorsam onunla olurum. Ailemde ister istesin ister istemesin saygı duymak zorunda.
Sıkıntı olmaz bizde
Aynen bizde de sıkıntı olmaz. Ben kiminle olursam kimi seversem ailemde onu sever onu ister. Eğer ters bir durum olursa karşı falan çıkarlarsa beni kaybederler.
Saygı duyarlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?