Kaçmakla ilgili bir şey sorcam kaçma demeden önce detaylar kısmını sonuna kadar okuyun lütfen çaresiz durumdayım?

3 aylık ilişkim varken aileme söyledim ve tanıma fırsatı vermeden temizlik görevlisi ve zayıf olduğu için izin vermediler ama tabi sevgilime böyle söyleyemedim ailem istemiyor ama nedenini bilmiyorum dedim ve ailem mutlu olsun diye kendi mutluluğumu hiçe sayıp ayrıldım fakat o da bende yapamadık hatta sevgilim intihar bile etmeye kalkmış neyse bir şekilde barıştık gizli saklı 1 buçuk seneyi geride bıraktık. Ama sevgilimin sülalesi biliyor fakat benden kimse bilmiyor ilişkimizi. Ailesi çok iyi insanlar bana kendi kızları gibi davranıyorlar siz yeter ki mutlu olun evlendiginiz zaman biz destek çıkarız yardımcı oluruz yeter ki siz mutlu olun diyorlar ve gercekten de öyle insanlar abdestli namazlı temiz düzgün insanlar. Çocukta kötü huyu kötü alışkanlıgı yok beni mutlu etmek için 4 dönüyor ne desem yapıyor yapmayacağı bir şeyin sözünü vermiyor sözünün eri dürüst biri. Ailesi ve sevgilim defalarca dediler tanışmaya gelelim 1000 kere kovsunlar 1001. Kez yine geliriz sorun olmaz bizim için dediler ve şimdi gelin desem yola çıkarlar çok ciddiyim ama ben istemedim çünkü annem kapımda köpek olsalar bile kapıdan içeriye sokmam her türlü hakareti ederim onlar benim evime bile giremez değersiz insanlar dedi. Böyle demesinin sebebi temizlikçi olması zayıf olması ve köyde yasıyor olması. Sırf bu yüzden tanışmak istemiyor ön yargıyla yaklaşıyor ama biz köyde oturmucaz merkezde oturcaz çocuk isini degistircekti annem yine kabul etmedi çok zayıf hastalıklı bu dedi sonra ben sevgilime bu zayıflık neden ki bi hastaneye git dedim gitti ama bünyesi öyleymiş bir şey çıkmadı ve kilo almak için her yolu denedi alamadı bünyesi böyleymiş. Oturduğu yeri , mesleği degistircekti ailem onay versin diye ama ailem yine istemedi tipine taktılar çirkin zayıf yakışmazsınız damadimiz diye insan içine çıkamayız utanırız diyorlar. Ama bi tanısalar çok severler. Sakın kapıma gelmesinler diyor burası lojman dışarda güvenlik var ararım güvenliği içeriye bile sokturmam diyor ve gerçekten yapar bende sorun çıksın istemiyorum bu yüzden gelmeyin diyorum tabi erkek tarafının bundan haberi yok olsa çok üzülürler annem de bana beddua ediyor eğer onunla konuşuyorsan işin gücün rast gitmesin hakkımı helal etmiyorum diyor bir anne bunu evladına söyler mi? Haklı olsa tamam dicem ama çocuğun da ailesinin de hiç bir kötü yanını gormedi tanıma fırsatı bile vermedi insanları tanımadan böyle atıp tutuyor beddualar ediyor ne kadar acı verici bir durum bu. Aynı memleketteniz ama biz başka yerde yaşıyoruz çocuk beni görmek için 8 saat yol geliyor 4 5 saat görüp ertesi gün geri gidiyor. Ailem ikna olmadığı için ev tutmuş eşya almış kaçalım zaten tek çocuksun 2 hafta sonra ellerini öpmeye gideriz ikna ederiz barışırız diyor ne yapmam lazım bu durumda. Çünkü annem gerçekten çok ağır şeyler söylüyor asla vermem hakkımı helal etmem gelmesinler değersizler diyor sırf çocuk temizlik görevlisi olduğu için ve zayıf olduğu için diyor bu çirkin şeyleri ve beddualari 🥺

Kaçmakla ilgili bir şey sorcam kaçma demeden önce detaylar kısmını sonuna kadar okuyun lütfen çaresiz durumdayım?
Cevapla