3 aylık ilişkim varken aileme söyledim ve tanıma fırsatı vermeden temizlik görevlisi ve zayıf olduğu için izin vermediler ama tabi sevgilime böyle söyleyemedim ailem istemiyor ama nedenini bilmiyorum dedim ve ailem mutlu olsun diye kendi mutluluğumu hiçe sayıp ayrıldım fakat o da bende yapamadık hatta sevgilim intihar bile etmeye kalkmış neyse bir şekilde barıştık gizli saklı 1 buçuk seneyi geride bıraktık. Ama sevgilimin sülalesi biliyor fakat benden kimse bilmiyor ilişkimizi. Ailesi çok iyi insanlar bana kendi kızları gibi davranıyorlar siz yeter ki mutlu olun evlendiginiz zaman biz destek çıkarız yardımcı oluruz yeter ki siz mutlu olun diyorlar ve gercekten de öyle insanlar abdestli namazlı temiz düzgün insanlar. Çocukta kötü huyu kötü alışkanlıgı yok beni mutlu etmek için 4 dönüyor ne desem yapıyor yapmayacağı bir şeyin sözünü vermiyor sözünün eri dürüst biri. Ailesi ve sevgilim defalarca dediler tanışmaya gelelim 1000 kere kovsunlar 1001. Kez yine geliriz sorun olmaz bizim için dediler ve şimdi gelin desem yola çıkarlar çok ciddiyim ama ben istemedim çünkü annem kapımda köpek olsalar bile kapıdan içeriye sokmam her türlü hakareti ederim onlar benim evime bile giremez değersiz insanlar dedi. Böyle demesinin sebebi temizlikçi olması zayıf olması ve köyde yasıyor olması. Sırf bu yüzden tanışmak istemiyor ön yargıyla yaklaşıyor ama biz köyde oturmucaz merkezde oturcaz çocuk isini degistircekti annem yine kabul etmedi çok zayıf hastalıklı bu dedi sonra ben sevgilime bu zayıflık neden ki bi hastaneye git dedim gitti ama bünyesi öyleymiş bir şey çıkmadı ve kilo almak için her yolu denedi alamadı bünyesi böyleymiş. Oturduğu yeri , mesleği degistircekti ailem onay versin diye ama ailem yine istemedi tipine taktılar çirkin zayıf yakışmazsınız damadimiz diye insan içine çıkamayız utanırız diyorlar. Ama bi tanısalar çok severler. Sakın kapıma gelmesinler diyor burası lojman dışarda güvenlik var ararım güvenliği içeriye bile sokturmam diyor ve gerçekten yapar bende sorun çıksın istemiyorum bu yüzden gelmeyin diyorum tabi erkek tarafının bundan haberi yok olsa çok üzülürler annem de bana beddua ediyor eğer onunla konuşuyorsan işin gücün rast gitmesin hakkımı helal etmiyorum diyor bir anne bunu evladına söyler mi? Haklı olsa tamam dicem ama çocuğun da ailesinin de hiç bir kötü yanını gormedi tanıma fırsatı bile vermedi insanları tanımadan böyle atıp tutuyor beddualar ediyor ne kadar acı verici bir durum bu. Aynı memleketteniz ama biz başka yerde yaşıyoruz çocuk beni görmek için 8 saat yol geliyor 4 5 saat görüp ertesi gün geri gidiyor. Ailem ikna olmadığı için ev tutmuş eşya almış kaçalım zaten tek çocuksun 2 hafta sonra ellerini öpmeye gideriz ikna ederiz barışırız diyor ne yapmam lazım bu durumda. Çünkü annem gerçekten çok ağır şeyler söylüyor asla vermem hakkımı helal etmem gelmesinler değersizler diyor sırf çocuk temizlik görevlisi olduğu için ve zayıf olduğu için diyor bu çirkin şeyleri ve beddualari 🥺
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
kaçan insanın değeri olmaz bu böyledir ama sen istisnalardan olabilirsin kaçın bence annen takmış tipe :D annen mi evleniyo onunla töbe ya şlfsşlfsşl
Ama herkes için geçerli değil ki benim arkadaşım kaçtı yine olsa yine kaçardım diyor. Komşumuz kaçtı kaynanasıyla aynı apartmanda yasiyor yine olsa yine kaçardım diyor 3 tane çocuğu var mutlu bir evliliği var maşallah yani bu işler kaçıp kaçmamakla ilgili değil karakterle ilgili. Kaçmayıp boşananda gördüm kaçıp mutlu olan da gördüm bu işler karakter meselesi bence ve ben ikna etmek için her yolu denedim , sevgilimin aileside her şeyi yapmaya razıydı
Ya öyle tabii ki normal yolla evlenenlerinde garantisi yok zaten kimse ne olacağını bilemez ama bu şekilde kaçarak evlenirsen ilerde kötü olduğunuzda pismanligin 2x olucak yapicak bi şey yoksa eminseniz birbirinizden siz bilirsiniz
Ya beni sevmese istemese bu kadar katlanacagini düşünmüyorum bırakırdı çünkü ailem iftira bile atti ama ona rağmen beni bırakmadı şimdi de ev tuttu eşya aldı bunları yapmazdı diye düşünüyorum zaten mutluyum da o yüzden böyle birini küçük sebepler için bırakmak istemiyorum
Peki ne olursa olsun ailen ona ne derse desin ne yaparsa yapsınlar asla saygisini bozmaz demi çünkü ne olursa olsun onlar senin ailen yani sevmeyebilir ama saygı duyucak eğer böyle bi adamsa kaçın gidin evlenin hiç durmayın
Böyle biri hatta kin bile tutmuyor , benim annem ve babamdan bahsederken annen baban demiyor annem babam diyor sahipleniyor ileride bir şey olsa gözüm bile bakarım onlara onlar benim de annem babam ne yaparlarsa yapsınlar başımın üstünde yerleri var diyor cidden çok merhametli şefkatli biri
Gözüm gibi olcakti
Evlenin askim o zaman şey yap ama çağır onları gelsinler bi kaç kere annenlere bakma sen almam etmem diyo tamam kovsun en azından görsünler geldiğini onlar hiç gelmeden kaçma
Bilemiyorum valla ya boşuna gelirler annem çünkü çok kararlı kesinlikle gelmesinler diyor
tamam kovsun almasın eve girmelerine gerek yok ama onlar bi kere de olsa gelsinler hem onlar 1000 kere de kovulsak 1001. kez geliriz demişler
Ama artık her şey hazır ev tutuldu eşya alındı 🥺 belki durumlar böyle olduğu için gelmek istemezler hem gelseler bile yine elleri boş dönecekler ortalık kariscak çünkü ailemin nasıl tepki vereceğini bilmiyorum kavga bile çıkabilir o yüzden korkuyorum
müge anlının yeni konusu çıktı
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!