Anem 60'larına yakın ve hala çok zayıf, çok güzel. Annemin vücudu çoğu genç kıza taş çıkarır ve yüzünde eser miktarda kırışık var. Annemle fotoğrafımı attım ve onun gibi görünmek istediğimi söyledim, bana *neden?* dedi. ''İleride'' diye ekledim. Sonra annemin saçını sarıya boyamak yerine doğal bırakması gerektiğinden falan bahsetmeye başladı... Cidden bir kadın iyi görünse bile ileride böyle eleştirilere maruz mu kalır?
Olgun ve güzelliğini korumuş kadını beğenmeyen erkeğe ne dersiniz?
Tekrar şöyle bir konuşmama baktım şimdi evet o konuyla alakalı, you are adorable dedi çünkü konu onun ne kadar seçici olduğu ve yaşlandıkça kadınları beğenmeyeceği ile ilgiliydi ve beni 20'li yaşlar bitince güzel bulmayacağını söyledim. sen beni yıllar içinde beğenmeyeceksin konusu var orada. Di caprio 25 yaşına gelince kızlarla ayrılıyor, ona di caprio diyerek bunu ima ettim. Zaten hep konuyu dğeiştirmeye çalışan birisi. Konu annemken ben ve ona getiren kişi oydu. Böyle yaptığında nefret ediyorum.
Annen hayatında bir kez gördüğü tanımadığı bir kadın. Beğenmemiş de değil ayrıca yorum yapmış. Seninle o kadar süre birlikte olursa zaten sana aşık olmuş olur ve seni her halinle kabul eder herhaldee
Hayır! Annemi eleştirdi. Eğer annemin yaşında annem kadar güzel görünen bir kadını bile sert eleştiriyorsa di caprio gibi 20'ler bitince hoşçakal diyecek birisi.
Annem kadar güzel bir kadını eleştirdi ve annem 60'larına yakın, gerçekten 20 yaşında kızlara taş çıkarır. Bu demek oluyor ki beni de 20'lerim bitince yaştan emekli edecek gibi duruyor. Cidden keyfimi bozdu.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ağzın olan konuşur bunu unutma gadası
:) teşekkürler. Evet. Biraz üzüldüm açıkçası.
Paylaştığın sorunun yazışmalarla alakası ne?
Senin İngilizcen bozuk ya da psikolojin ;)
İlgisi var! Dur açıklayacam diğer yorumda az işim var.
Tekrar şöyle bir konuşmama baktım şimdi evet o konuyla alakalı, you are adorable dedi çünkü konu onun ne kadar seçici olduğu ve yaşlandıkça kadınları beğenmeyeceği ile ilgiliydi ve beni 20'li yaşlar bitince güzel bulmayacağını söyledim. sen beni yıllar içinde beğenmeyeceksin konusu var orada. Di caprio 25 yaşına gelince kızlarla ayrılıyor, ona di caprio diyerek bunu ima ettim. Zaten hep konuyu dğeiştirmeye çalışan birisi. Konu annemken ben ve ona getiren kişi oydu. Böyle yaptığında nefret ediyorum.
Abicim adam benim için güzel gülsün demiş. Ben seni görmeden sohbet edip beğendim zaten demiş
25 sene sana kalkacak demiş
Ya biraz önce sen çok seçicisin dedim. Evet öyleyim ama ama sen aradığım her şeysin tüm tikleri işaretliyorsun dedi. Sürekli böyle bu adam 🤣
Ayy ne var bunda abartmışsın
Gençliğim gidince ve annem kadar güzel görünebilirsem bile beni beğenmeyecek ve yaşlı bulacaksa neden ben abartmış oluyorum?
Annen hayatında bir kez gördüğü tanımadığı bir kadın. Beğenmemiş de değil ayrıca yorum yapmış. Seninle o kadar süre birlikte olursa zaten sana aşık olmuş olur ve seni her halinle kabul eder herhaldee
20 bitince dehlenmiş ve hayatımı yanlış adama adamış olmak istemiyorum 😑 tek düşündüğüm buydu.
Annenin fotoğrafını atarak anlayamazsın bunu
kadin her yasta guzel olabilir
Ayıp etmiş derim, nereden buldun bunu 😄
Aslan parcasi derim
anasına bak kızını al yapmış eleman:))
Hayır! Annemi eleştirdi. Eğer annemin yaşında annem kadar güzel görünen bir kadını bile sert eleştiriyorsa di caprio gibi 20'ler bitince hoşçakal diyecek birisi.
hahah bu senin yorumun. Eleman di caprionun memleketinden mi peki :)
Hayır oradan değil.
aslında biraz takıntı yapmışsın eleman sana iltifat etmiş ama sen elemana hakaret etmişsn:)
O konuyu değiştiriyor her zaman o şekilde. İşini iyi bilen pisliklerden.
merak ettim sorunu beğensem knşr musun?
Konuşabiliriz evet
beğendim istek at
Olmuyor
gizliden çık kısa süreliğine ekliyim
Ben çıkamam sen çıkabilirsin
done
Tmdır
Kım bu
Öylesine biri artık.
Niye
Annem kadar güzel bir kadını eleştirdi ve annem 60'larına yakın, gerçekten 20 yaşında kızlara taş çıkarır. Bu demek oluyor ki beni de 20'lerim bitince yaştan emekli edecek gibi duruyor. Cidden keyfimi bozdu.
.
Sor. İşteyim geç görebilirim.