Olgun ve güzelliğini korumuş kadını beğenmeyen erkeğe ne dersiniz?

Anem 60'larına yakın ve hala çok zayıf, çok güzel. Annemin vücudu çoğu genç kıza taş çıkarır ve yüzünde eser miktarda kırışık var. Annemle fotoğrafımı attım ve onun gibi görünmek istediğimi söyledim, bana *neden?* dedi. ''İleride'' diye ekledim. Sonra annemin saçını sarıya boyamak yerine doğal bırakması gerektiğinden falan bahsetmeye başladı... Cidden bir kadın iyi görünse bile ileride böyle eleştirilere maruz mu kalır?
Olgun ve güzelliğini korumuş kadını beğenmeyen erkeğe ne dersiniz?
Olgun ve güzelliğini korumuş kadını beğenmeyen erkeğe ne dersiniz?
Olgun ve güzelliğini korumuş kadını beğenmeyen erkeğe ne dersiniz?
Cevapla