Özgüveni düşük yakışıklı olmayan erkek güzel kadını daha çok aşağılıyor sizce?

Biriyle konuştum arkadaşca sohbet muhabbet neyse fotoğrafımı yorumlarken kusur buldu işte soğukmuşum erkekler benden çekinirmiş vs saçma şeyler sıraladı durdu empoze etmeye çalıştı aklı sıra beni düşük gösterip kendini iyi gösterme çabası sonra ondan bin kat daha iyi yakışıklı bir erkek fotoğraflarıma da banada bayıldı...

Cidden neden özgüvensizliğinizi başkalarına empoze etme derdindesiniz

Özgüveni düşük yakışıklı olmayan erkek güzel kadını daha çok aşağılıyor sizce?
Cevapla