Bana göre her reddediş bir kırışı da getirir beraberinde ama...
Kırmadan, üzmeden de reddetmenin bir yolu var mıdır? 😕
Varsa nasıl olmalıdır? ✨️

Bana göre her reddediş bir kırışı da getirir beraberinde ama...
Kırmadan, üzmeden de reddetmenin bir yolu var mıdır? 😕
Varsa nasıl olmalıdır? ✨️

Evet var tabi ki de yani istemediğini ve neden istemediğini söylemek yeterli olur.. ama karşı da ki kişi takıntılı saplantılı laftan anlamayan biri ise o zaman her türlü kırılır onda da yapacak bir şey yok zaten
Karşı taraf her halükarda kırılacak. Önemli olan üslup. Ona samimi olduğunu hissettirirsen kaba değil, sadece kırıcı olursun. O kırılacak diye de istemediğin bir şeyi yapmak ya da uyuşmadığın bir düşünceyi onaylamak zorunda değilsin.
Haklısın gerçekten. Kaba olmaktansa kırıcı olmak yeğdir.
Öyle bir şey yok ama gururunu incitmeden reddetmek diye bir şey var
O gururu nasıl incitmez mesela insan? Neden beni istemiyorsun sorusuna falan?
Şahsına yönelik söylemlerden kaçınılırsa incitilmez mesela tipim değilsin, biraz kilo versen olur veya tarzım değilsin. Muhabbetin sarmıyor daha düzenli gelirin bile yok nasıl biri ile ilişki yaşamayı düşünebiliyorsun, dengesizsin, enerjim tutmadı felan demek yerine ben sana hiç o gözle bakmadım diyebilmek gerek tabii hissettiğin gibi de araya en başında mesafe koymak en iyisi
Anladım demek istediklerini evet. Karsi tarafın özellikleriyle alakalı değil de genel olarak ben dili ile konuşarak cevap vermek gerekiyor yani. Teşekkürler. ✨️
Puhahahaha hayır ya sjsjdhd
Cevap
5Cevap
Karşı tarafı düşünemem valla kırmayalım reddederken derken hak etmediğimiz şeylere maruz kalıyoruz. Bari hak edelim, kırıp döküp reddedelim 😃
Yani kibar bir dille onunla olamayacağını söyledikten sonra çok büyük bir Problem olacağını zannetmiyorum
Nasıl reddedersem edeyim her türlü kırılıyorlar ve sen beni beğenmedin diyorlar.
Kırarak reddetmek en güzeli ümit bağlamasın kendisi için daha hayırlı olur
Her şekil kırılır direk olmaz desende aynı lafı eveleyip geveleyip desende aynı kapıya cikior
Her türlü kırılacak
Çok can sıkıcı ama işte.
Yapacak bir şey yok hayat bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?