İlişkiye bakış açılarımız çok farklı. Ona göre ilişki seni seviyorum diyerek ve güzel cümleler kullanmaktan ibaret. Ama bana göre icraat gerekli, aynı şeylere gülebilmek, sohbet kurabilmek önemli. Yıl dönümlerimizi hiçbir zaman kutlamadı. Sadece mesaj attı ve o günü hatırladığını belli etti. Yaşıtlarım gibi hiç bir sürprizlerle karşılaşmadım. Vey minik bir hediye ile beni şaşırtmak gibi bir gayesi yok. Benim vardı hepsini yapıyordum ama karşı tarafın bu özensizliği beni de soğuttu artık yapmıyorum. Dogum günümü başkaları 00.00da kutlarken o attıgım storyler ile haberi oldu kutladı ve yine sadece mesajlarla. Pahalı şeylerde gözüm yok ama bir çikolata bile değerli hissettirirdi. Sürekli romantik davranıyor ama kelimelerle.
Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer