Bir adam benimle artık bir şey istemiyorsa ki bana hiç saygısızlık yapmadı bir kere bağırmadı hep dikkat etti hep masum davranırdı?

hep açıktı hep dürüstü bana karşı ne olursa olsun dürüst söylerdi, şimdi bu adam ben ona geri gittiğimde vazgeçemediğimde, bana bir şey dememesi normal mı?( onun yüzünden unutmaya çalıştım yapamadım)

Buna rağmen hikayelerimi izlemeye devam etmesini normal mı? Ya da yine dürüst olup, olmayacağını ya da gelmeyeceğini söylemek mi normal? Ne yapması lazım istemiyorsa?

Bir adam benimle artık bir şey istemiyorsa ki bana hiç saygısızlık yapmadı bir kere bağırmadı hep dikkat etti hep masum davranırdı?
Cevapla