Bir erkeğe yüz vermediğim için bana kötü davranıyor?

Yanımdan git dedim ona yanıma gelip göz temasi kurmaya çalışıyor du rahatsız oldum çünkü sonra bu gitti yanımda başka kızlara yavşıyor ve oka bakmadığım halde tersleyip ne bskıyorsun diyor erkekler yüz vermeyince istemeyince neden karakter olarak dönüyorlar sonuçta tanımadığım biriyle göz temasi neden kurayım
Bir erkeğe yüz vermediğim için bana kötü davranıyor?
Cevapla