- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBir kere boşanma fikri girdiyse akla bir daha çıkmayacağına dair kesin bir kural yoktur. Bazı durumlarda, boşanma fikri sadece bir geçici fikir olabilir ve ilişki üzerinde çalışarak çözülebilir. Ancak, bazı durumlarda, boşanma fikri daha derin sorunlara işaret ediyor olabilir ve ilişkinin kurtarılması zor olabilir.
Boşanma fikrinin akla tekrar girip girmeyeceği, ilişkinin temelinde yatan sorunlara bağlıdır. Eğer ilişkide temel sorunlar varsa, bu sorunlar çözülmediği sürece boşanma fikri akla tekrar gelebilir. Bu temel sorunlar şunlar olabilir:
İletişim sorunları
Güven sorunları
Saygı sorunları
Farklı değerler
Ekonomik sorunlar
Cinsel uyumsuzluklar
Eğer ilişkinizde bu tür temel sorunlar varsa, boşanma fikrinin akla tekrar girmesini önlemek için bu sorunlar üzerinde çalışmanız önemlidir. Bir ilişki danışmanı veya terapisti ile çalışmak, bu sorunları çözmenize ve ilişkinizi güçlendirmenize yardımcı olabilir.Ancak, bazı durumlarda, boşanma fikri sadece bir geçici fikir olabilir. Örneğin, eşlerden biri işte veya okulda stresli bir dönemden geçiyor olabilir. Bu dönemde, evliliğiyle ilgili sorunları daha fazla fark edebilir ve boşanma fikri akla gelebilir. Bu durumda, stresli dönemin bitmesiyle birlikte boşanma fikri de ortadan kalkabilir.
Eğer boşanma fikri aklınıza tekrar girdiyse, bu fikri ciddiye almanız önemlidir. Bu fikri neden düşündüğünüzü ve ilişkinizde nelerin yanlış gittiğini anlamanız gerekir. Eğer ilişkinizi kurtarmak istiyorsanız, bu sorunlar üzerinde çalışmak için çaba göstermeniz gerekir.
İşte boşanma fikrini akla tekrar girmesini önlemek için yapabileceğiniz bazı şeyler:
Eşinize karşı açık ve dürüst olun. Onunla ilişkinizde nelerin yanlış gittiğini ve boşanma fikrini neden düşündüğünüzü paylaşın.
Eşinizin duygularını anlamaya çalışın. O da sizinle aynı sorunları yaşıyor olabilir.
Bir ilişki danışmanı veya terapisti ile çalışın. Bir profesyonelin yardımıyla, ilişkinizde yatan sorunları çözebilir ve ilişkinizi güçlendirebilirsiniz.
Unutmamalısınız ki, boşanma her zaman bir çözüm değildir. Eğer ilişkinizi kurtarmak istiyorsanız, çaba göstermeye değer.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kadın dersini anlatmış, herkes de klasik Türk gibi yediğin önünde yemediğin arkanda , daha ne istiyorsun deyip basmış kalayi. Ya Soran da diyor ki evet bu rahatlığı ben de biliyorum ama biseyler eksik. Aşk eksik , tutku eksik. İyi para kazandığın ama sevmeden yaptığım iş gibi. Mecburen yapıyorsun ama ayakların geri geri gidiyor.
Seni çok iyi anlıyorum ama boyle bir evlilikte onu sevmeye çalışmak boşanmaktan çok daha kolaydır. Yapman gereken onu sevmeye çalışmak.. madem yokz oldurmaya çalış. Ama bunun için boşanmaya değer mi? Asla.
Ben de 25 yıldır çok iyi kazandığım ama hiç sevmediğim, sevemedigim işi yapıyorum. İlk sıkıntıda , ilk problemde ben bu işi neden yapıyorum ki, bıraksam mi diye düşünüyorum. Bazen hayat hep istediğini vermiyor. Ben de işimi sevmesem de öbür alanlarda tadını çıkarmaya çalışıyorum. Sana da öyle yapmanı tavsiye edebilirim ancak. Bahsettigin şey diğer duyguların yanında çok küçük kalır. Onu düşün.
Yakın zamanda kızımı İtalya'ya üniversite için gönderdim.. Herkes özlem zor, katlanmak zor diyor ama ben elde edeceği güzel şeylerin yanında özlem çok küçük bir duygu kalır, önemsiz diyorum. Böyle düşünürsen en kısa zamanda bu duygudan da kurtulursun diye düşünüyorum.
Umarım başarırsın 🙏00 Yorumla
Bu olayı şöyle düşünün. Kesinlikle aynı şey değil ama benzetim diyelim. Mesela evinize yeni bir eşya aldınız ve sadece ihtiyacınıza binaen aldınız. Sonra bu eşyanın başka kolaylaştırıcı özelliklerini de kendiniz keşfettiniz. Başta amacınız bir işi görmesiydi şimdi ise birçok farklı işinizi de görüyor. Dolayısıyla bu sefer bu tercihinizden dolayı daha çok memnun olursunuz. Bazen hayatımızın bir anda değişmesi hoşumuza gitmeyebilir ama süreç içerisinde vuna alışabiliriz. Dahada iyi hale getirebiliriz. Bu hissinizi konuşuyor olabilmeniz. Dile getirmeniz bile önemli bir şey aslında. Ha severek aşık olarak evlenenler de çok mutlu olmuyor. Tabi hepsi öyle değil elbette. Bence anlattığınız kadarıyla evliliğinizde olumlu noktalar daha fazla ve bu noktalara odaklanın. Olumsuzluklarda bile aklınıza olumlu olan şeyleri getirmeye çalışın.
Başka bir nokta ise kendimden örnek vereyim. Bek bekarım ve istesemde nasip olmayınca olmuyor işte ve artık yaşta geçti gitti. Ha ben bu durumu kabullendim. Ama belki doğru örnek değil ama bizim gibi insanlarına göz önüne alın derim😊 bu noktada iyi olabilecek bir durumdasınız. Bence biraz daha şans verin evliliğinize.
00 Yorumla
Üzme tatlı canını yaşının getirdiği bir durum ben de otuzlarımdayım ama hala bazen aklıma gelir bu duygular zamanla sen de kendini iyi hissedeceksin bir de psikolojik yardım alsan o da çok yardımcı olur ben alıyorum faydasını gördüm kendini üzme hiç bir şey için daha yeni evlisiniz benim gibi on seneyi devirdikten sonra işler değişiyor sakın ama sakın çocuk düşünme ben daha 10. senemde kaldım düşün
Biraz daha yapmasaydım yapamayacaktım hahaha
Neyse işin özü kendine zaman ver kimseyi dinleme herkes senin ne yaşadığını nelerden etkilendiğini çevrendeki insanları bilemez herkesin kendi değer yargıları vardır iyi ve kötü kavramları kişiden kişiye değişir sana iyi davranıp seni üzmüyorsa ne ala devam edersin haa baktın olmadı kendi paranı kazanıp kendini geçindirebiliyorsan ayrılırsın işin sonunda ölüm yok bir kere bu hayatı yaşıyoruz belki karşına çok sevdiğin başka biri çıkar hayat sürprizlerle dolu kendini şartlandırma
Ölüm olmadığı zaman herşeyi bir çaresi var bunu unutma
Kendine iyi bak.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
+1 yılMerhabalarr.. Siz boş verin diğer insanların dediğini. Aklınıza devamlı boşanma konusu geliyorsa demek ki kafanızı kurcalayan ama tam emin olamadığınız bir konu var demektir. Size tavsiyem eşiniz evde yokken her şeyi bir kenara bırakıp sessiz bir ortamda bu kafanızı kurcalayan konunun ne olduğunu düşünmeniz. Eğer bunu dikkatlice dikkatinizi bozacak bir durum olmadan yapabilirseniz eminim ki aklınıza takılan o sorunu bulacaksınızdır. Eğer sorun yaşarsanız bir psikoloğa görünebilirsiniz eşinizle beraber. Sonuçta sorunlar çözümsüz değildir. Bazen konuşmak yetmez , harekete de geçmeniz gerekir. Kendinizi sevmeme konusunda biraz kararsızım ama bunu da düşünebilirsiniz. Kendinizde sevmediğiniz bir konu ya da bir özellik var onu düzeltmeye çalışabilirsiniz. Allah sizi hep mutlu etsin hiç ayrılmayın inşallah. Dediklerimi yapmanızda fayda var. Bazen konuşmak çözmeyebilir her durumu ve olayı. Hiç üzülmeyin eminim ki sorunun kaynağını bulup o aklınıza gelen boşanma konusunu tamamiyle sileceksiniz. 😊
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılKadınların söylemleri ile hissettikleri asla bir değildir. Bir kadın bir erkeğin yemek yapmasını, ev işi yapmasını çocuğa bakmasını çok över harika bir iş der fakat içten içe erkeğe saygı duymaz çünkü bunlar feminen hareketlerdir ve kadının gözünde erkeğin değeri düşer doğası gereği. Senin kocan bunları yaparak ideal bir profil oluşturarak gözünden düşmüş. Kocan biraz sorunlu bir tip olsa sana hiçbir konuda yardım etmese sana bağırsa biraz maço olsa emin ol buraya yazardın ' Kocamı çok seviyorum fakat bana karşı kaba davranıyor, onu nasıl düzeltebilirim.' diye.
00 Yorumla
+1 yılO olmayan şey hep olmayacak , boşanma fikri de hep bı kenarda kalacak. sonu ne olur bilinmez. esinin söylediği bı kısım doğru ama seni sevdiği meselesi karışık. gorucu usulü evlenmissiniz tam tanımadan bu his var içinde surekli onu çözmeye calisiyosun... rahat ol sadece, ben de böyle bı evlilik yaşadım şu an bosandigim için pişmanım.
20 YorumlaKendi kendine vesvese yapmayı bırakman lazım.. olan neyse önce kendini sonra da eşini sevmeye vakit geçirmeye ortak zevklerinize vakit ayır.. boşanma bu kadar kolay değil.. böyle bir adamı bulmussun bosanirsan Emin ol sonra mumla ararssin çok geç olur.. bunu düşün ve olanın keyfini çıkamaya bak
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılEğer ortada aşk falan yoksa bence ayrıl. Yani sevmediğin bir insanı sonradan sevemezsin bence ne yaparsan yap. İşte ben sırf bu yüzden aşk evliliğinden yanayım. Aşkın olmadığı yerde bence mutlulukta yoktur diye düşünüyorum. O yüzden sevmediğin etmediğin aşık olmadığın insan ile bende sevmediğin etmediğin halde evli kalmanın bir anlamı yok diye düşünüyorum
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılEşin haklı belki de. Hayatındaki insanın sana kendini değerli hissettirmek gibi bir görevi yok. Değer vermek zorunda, o ayrı. Değer vermiyorsa hayatında olmasın. Ama senin hislerini etkilemek zorunda değil.. hislerinden sen sorumlusun. Kimsenin duygularının sorumluluğunu alma, kimseye de kendi duygularının sorumluluğunu verme. O zaman bağımlı olursun.
00 Yorumla Her ne kadar Seviyorum desende , duygusal frekansı tam anlamı ile yakalayamadigin için, demeki sana hitap etmeyen bir durum var, ve bunun farkında değilsin, kendini oraya tam anlamı ile ait hissetmediğin için boşanma fikri geliyor, maalesef böyle devam eder.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılTerapiste gidip altta yatan duygunla yüzleşmelisin. Ayrıca sana her kim "bir kere boşanma düşüncesi geldiyse bidaha çıkmaz" dediyse ağır boş yapmış. Her evlilikte boşanma konusu geçer. Bunun süreklilik arz etmesi elbette problem ama anlattığın kadarıyla ikiniz arasında bir iletişimsizlik görünmüyor. Bu yüzden seni bu duruma iten şey nedir, aranızdaki mesafeye ne sebep oluyor bunu anlamanın en temiz yolu profesyonel destek almak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılşeytandan geliyor kendini rahat bırak o düşmanın değil beraber yaşamaya aliscaksin iyi günde kötü günde hastalıkda sağlıkta sen ahid verdim seni üzmüyorsa bence kendine dert ariyon
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYeni evliyken boşanma isteği oluyot ve çok basit bir şeymiş gibi düşünüyor ta ki işler ciddiye binene kadar. Şunu asla unutma çok ciddi katlanılamayacak düzelmeyen problemler olmadığı sürece ayrılmak hiç de kolay değil üstelik ideal eşide bulmuşken sana tavsiyem uzman desteği alman çünkü bu his çok yıpratıcı eşini kendinden uzaklaştırdı mutlaka psikologa gitmelisin en kısa zamanda.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeytanin vesvesesi iste aranizi bozup acmaya calisiyor sende hemen etkilenmissin zaten anlasilan. Aranizda zerre kadar bir sey yok ama kafanda bu dusunce sence cok mu normal. Anla iste vesvese, seytan bu isi bu kabul etmek lazim ama senin de uyanik olup buna karsi gelmen lazim ona gore davranman lazim kulak asma aklina gelenleri bil ki seytanin kafana soktugu dusunce, beynini bulandiriyor sadece iste..
00 Yorumla
+1 yılErkek beğendiği kadının g. tunu kaldırır kendini prenses gibi hissetmesini sağlar. Aynı şekil kadın da beğendiği erkekle olmaktan keyif alir yaptığı herşeyi zevkle yapar. Yani beğeni şart beğenmediği insanı mutlu edemez kimse
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bence zamana birak ve seviyorsan devam et aklına geldiğinde boşalırcasına sonrasinda yasayacagin sıkıntıları dusun bunu bir dul olarak söylüyorum erkek kadın fark etmiyor cok zor ben esimden ayrıldım pişman değilim ama dul olmak zor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. dama çok üzüldüm senin gibi bir ruh emiciyle birlikte olduğu için.. keşke boşansan da adam kendine layık birini bulsa seninle hiç yaşamamış gibi olsa...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılVala yuznu gozunu morartsydi görürdün acıyı senin gibilere öyle olmak lazım ilgi haketmeyenlerin elinde be yaizkki boşan kıymetini bilen biri çıksın karisina
00 Yorumla
+1 yılEşiniz için duygusal bir şey hissedemiyorsanız dahi onun karakterini sevmeye çalışın. Yanlış anlamayın ama ondan boşansanız daha iyisini bulmanız çok zor olabilir
00 Yorumla
+1 yılSevmiyorsun ozmn. Sevmeye çalış insan sevdiği adamdan öyle hemen her kolay birşeyde boşanmak istemez. Evlilik emek ister onun güzel taraflarını yakalamaya çalış beraber vakit geçirin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence de sen kendini sevmiyosun birakma bence bu adamı huyu iyi birine benziyor anlattığın kadarıyla. Psikolojik destek alabilirsin neden kendini sevmediğini düşün neyinin eksik olduğunu dusunuyosun onun için çözüm bulmaya çalış
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılBir kaç olasılık var. İlki eşinizin haklı olduğu durum. İkincisi evlilikte eksikliğini hissettiğiniz bir olgu (cinsellik) gibi. Üçüncüsü nazar. Dördüncüsü büyü.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOluyo bazen bendede var o fikir bı kere karar verdim boşanmaya şu an mutlu olsam bile o fikre kayiyo aklım nedensiz.. Ama kendini durdurmayi öğren bu fikri susturmayi.. önemli olan düşünmen değil uygulamaya geçmen..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılTövbe haşa ama abla kocanı sevmiyor olabilir misin
02 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum
- +1 yıl
Senin canın başkasininkini cekiyo bence başka açıklaması yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılAtma o zehirli oku bir kez aklına geldiğinde en ufak tartışmada dilin boşanalım madem demeye varıyor maaalesef bi kez aklına girdi mi çıkmıyot
112 Yorumla
Soran+1 yılBen hiç demedim ya öyle bir şey diyecek kadar düşünmüyorum sadece bu bir his.
Cevap sahibi+1 yılHis olarak kalmıyor bende sadece hissediyordum geçen gün bi tartışma çıktı eve gelmiyordu bekar hayatı sürmek istiyosan sür bende sürerim dedim naparsın dedi hiç beklemiyordu çünkü hiç kelimesi dahi edilmedi 3 senedir evliyim boşanırım dedim çocuk süt çocuğu olduğu için velayetide bana kalır dedim kaynar su döküldü tepesinden hisle kalmıyor inan bi tartışmada ağzından dökülüveriyor
Soran+1 yılYa kimse beni anlamamış benim öyle bir durumum yok herkes demiski sen kocam iyo davrandığı i in öylesin böylesincd benim psikolojik olarak var ben bu hissi atlatmaya çalışıyorum millet yazık kocana diyor.
Cevap sahibi+1 yılÜzerinde nazar büyü olabilir sebepsizce ayrılma fikri normal değil
Soran+1 yılYa benim genel halim güya ben yıllarca süren arkadaşlıkları moda hep bitirecek tüm senelerce ama sadece his olarak kalıyor.
Cevap sahibi+1 yıl@Hoplatır bekar mısın eğer bekarsan bişey deme sende potansiyel evlenince değişecek tipten olabilirsin evlenmeden bilemezsin sevgiliyken farklı olan adam evliyken tanıyamıyorum bazen
Cevap sahibi+1 yıl@PATRON79 kocam sabırlı mıymış hafta 7 gün 6 gün dışarda 1 gün eve geliyor sence kim sabırlı
Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı. bence durumun iyiyse psikoloğa git kendinde eksik olan şeye farkındalık kazanırsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeninki rahat batması gibi bi terapiste gitmeni öneririm
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.
+1 yılDaha çok ortak nokta bulup daha çok zaman geçirmek lazım sanırım, gerçi kelin ilacı olsa 🙂 neyse
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBalayına çıkın …..
insan doyumsuzdur bunu unutma ….
kim ne olursa olsun dünya kölen olsa her şey dağ taş senin olsa bu duygu gitmicek …00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı.
+1 yılBaşka şeylerle ilgilen. Hobi bul veya spor yap.
Namaz kıl ve bol bol zikir çek.00 Yorumla
+1 yılAdamı kasma bee. Doğru söylüyor sen kendinle barışık değilsin bii kere. Ne havalara giriyorsun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.
+1 yılKocanla vakit geçir mutlu ol eğlen aklına bile gelmez boşanma fikri
01 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılKarsindakini kocan ya da sevgilin özelin olarka görmedigin için boşanirsin sen ya da o boşanir
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılRuhun rahatlık değil acı çekmek istiyor. Bazı insanlar zorluk sever
00 Yorumla
+1 yılZamanla geçer ben sözledim sözleneli boşanıyorum 23 yıl oldu hala boşanacağım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDurumunu anlıyorum, öok benzer haldeyiz, ama saçmalamış olursun ve çok daha beter bi duruma düşersin. Unut. yapma
07 Yorumla- +1 yıl
Ciddi misin sen?
Cevap sahibi+1 yıl@İnatçıbirkoç ewet
- +1 yıl
Neden böyle oldu peki sorun mu var cok
Cevap sahibi+1 yıl@İnatçıbirkoç war
- +1 yıl
Konuşmak ister misin?
Cevap sahibi+1 yıl@İnatçıbirkoç hayır
- +1 yıl
Sen bilirsin durum zor bende aynılarını yaşıyorum ne yapacağımı şaşırdım
Çok saçma ve çocukça ne yapmış da bosanma fikri geliyor hakaret mi etti? Siz de iyice abarttınız. Eskiler aşırı kötü erkeğe bile sabrediyordu o da yanlış. Simdikilerde problem olmayan yerden problem mi cikartsam diye bir şey bulmaya çalışıyor.
00 Yorumla
+1 yılKendini korkutma , rahat ol. Bu mutlu anları belki birgün özlersin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanırım eşini fiziksel olarak beğenmiyorsun. Çekici bulmuyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGerçekleştirmek istediğin ama yapamadığın şeyler var.
00 YorumlaBoşanma fikri aslında aklınıza girmesinde bir sebeb olmalı bunun yanı sıra dişimizi bence iyi biri ve siz bu düşünceden etkileniyorsunuz
Bence yeniden başlayıp devam kararı alın00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla evet çikmiyor bende oyleyim sadwce boşanmak istiyorum
05 Yorumla- +1 yıl
Fevri olmayın düşünceyi yok etmeye çalışın başka şeylere odaklanın zamanla duzelırsnz ınsallh boşanmakta zor bi süreç
Cevap sahibi+1 yılSevmiyorum ya artik benimle ilişkiye girerken bile adam tv de actigi muzikteki kadinlari izliyor ben bunlari hep sineye çektim onun icin nelerimi biraktim ama o orali olmadi hić
- +1 yıl
İlişkide bile ılgı senin üstünde degıl başka yerlerde sureklı yanı senden haz zevk almıyor problem böyleyse tabi. Bnde boşandım zor süreç Allah yardımcınız olsun
Cevap sahibi+1 yılsiz neden boşandiniz peki rica etsem anlatır misiniz kaç yil evli kaldiniz ne zaman ayrildiniz merak ediyorum özel değilse
- +1 yıl
5 yıl evli kaldık Mart 29 da anlaşmalı boşandık. Biz anlaşamıyorduk olmuyordu çocuk var diye bu zamana kdr kaldık ama nereye kdr çocuk var dıye uzatacağız ömrümüz olursa yaşarsak 30 40 yıl daha çekilmez bu çile diye çok düşündüm anlaşmalı ayrıldık.
Gizli Üye(30-35)+1 yılİcinde ukde kslmis bir şey var onu kendine itiraf et rahatla
01 Yorumla- +1 yıl
ne gibi bro?
Böyle düşünmenin sebebi görücü usulü olması bence zaten piyasada düzgün adam kalmamış sen bulmuşsun böyleleri zor bulunur elinde tutmasini bil
00 Yorumla
+1 yılZamana bırakın başka şeylere odaklanın zor işler boşanma süreci stresı keşke dememek ıcın düşünün daha iyi olablrsnz
00 Yorumla
+1 yılAklında başkalarımı kaldı. bende oyleyim cünki. bu konuyu konusabiliriz
00 Yorumla
+1 yılBenim öyle bir eşim olacak aklıma bile gelmez boşanma fikri..
00 YorumlaHanfendi iyiyi düşün seviyorsa aklından cıkar yuvana sarıl lütfen
00 Yorumla
+1 yılBosanilmayi dusundunuzmu konu bitmistir mucize olmadigi surece bu iliski biter
00 Yorumla
+1 yılBulmuş da bunuyor olabilir misin aceba?
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilirim. Ben öyle körü bir insanım.
+1 yılEksik olan şeyler var
10 Yorumla
+1 yılKocanı beğenmiyorsun aşık değilsin
10 Yorumla
+1 yılo eksikliği de yazar mısın net bir şey diyelim?
00 Yorumla
+1 yılneden ki başka biri mi var kalbinde
00 Yorumla
+1 yılSevmeden evlenince öyle oluyor işte
00 Yorumla
+1 yılHerşeyi oluruna bırak boşanmayı da hiç düşünme
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılSiz bulmuşsunuz da bunuyorsunuz.
00 Yorumla Kadınların klasik nankörlüğü
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılaranızda tutku mu yok
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılTerapi almayı deneyebilirsin
00 Yorumla Rahat batmıs abla sana
00 YorumlaGeçmiyor maalesef
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç aşk yaşamadan evlenmiş olabilir misin?
00 Yorumla- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer