Hala gerçekten sevileceğini ve karşısındaki kadının ona sadık kalacağını düşünen var mı?

Hala gerçekten sevileceğini ve karşısındaki kadının ona sadık kalacağını düşünen var mı?

Bu yukarıdakini gördükten sonra ümidim hiç kalmadı. Zaten daha öncelerden ihanete uğradım, aldatıldım. Neden kadınlar tek eşli kalamıyorlar?

Güncellemeler
+1 yıl
Hiçbir cinsiyete karşı düşmanlığım yok. Cinsiyetçi birisi değilim. Yorumlarda da cinsiyetçi yazlar yazmamanızı tavsiye ederim.
Hala gerçekten sevileceğini ve karşısındaki kadının ona sadık kalacağını düşünen var mı?
Cevapla