Sorum erkeklere begendiginiz, arzuladiginiz bir kiz size boyle mesaj atsa ne dusunursunuz?

Biliyor musun sen duygusal anlam da hayatima giren ikinci kişiydin ve 1 yıl hiç vakit gecirmesekte ve sevgili felan olmasakta brn cok isterdim. Senin davranışlarindan olsa gerek ya da surekli dengemi bozarak, bana bir iyi, bir kotu hissettirip surekli seni düşünmemi sağliyarak, ya bu zamana kadar ara ara konuşarak bu istege kapildim bilmiyorum ama benim senden kaçma sebebim sana kapılmamak içindi ve üzülürüm korkusuyla tam bırakamiyordum kendimi sana seninde davranislarindan kaynaklı. Yani açik konusucam sende ilkleri yaşamak isterdim. Beni öpmrk istedigini soylemen bile beni heyecanladiriyordu. Senden öncede, sonra da karsıma cikan herkese evliyim der ya da baska sey soyler kimseyide hayatima almak istemedim. Sen bence kötü bir insan değilsin ama beni nedense üzüyorsun. Dürüst sekilde benimle neden konuştuğunu ya da konuşmak istemediğini soylesen bana karsi dürüst yaklaşsan olur mu? Kafamı çok karıştırıyorsun
Sorum erkeklere begendiginiz, arzuladiginiz bir kiz size boyle mesaj atsa ne dusunursunuz?
Cevapla