Esim beni Safmi saniyor ya da inadina mi yapiyor anlamadim?

Benim problemim bahsis meselesi. Kisacasi bastan anlatayim.. bir Kac defa yemek yemege cafelere gittik, esim ozamanlar nisanlim, Ilk basta gittigimiz yerde bahsis vermedi, sonraki yerde Verdi. Bende Dedim Bunun ne özelligi vardi diye, oda öteki yerin daha Cok kazandigi Bu yerin fazla kazanmadig icin vermis 🙄 Neyse sonraki zamanlarda baktim Ben tuvaletteyken ödemeye basladi, bir degil Iki degil, dün 3 kezoldu. ( bana Öyle geliyorki sanki verdigi bahsisi görmim diye) daha önce hep Bu yüzden tartismistik. Dün yine yapinca sordum, Neden hep Ben tuvaletteyken ödüyorsun Dedim. Sacmalama dedi, sonradan uzun sürer belki hesabi beklemek diye cevap verdi… Dedim fazla Büyük bir yer degil gelip geciyorlardi dedim. Ya bide Iki saat onlarimi bekleseydik dedi 😏 Üstelemedim daha fazla Cünkü Bu sefer beni hasta ilan ediyor… Benim kizdigim konu beni saf yerine koymasi Öyle dedigim zamanlar da kiziyor.. ( tabiki bahsis verebilir Ama erkek garsonlara vermiyor ama 🙄) ( hoslanmadigim bisey yaptigi zamanlarda hemen yag cekyior, masaya döndügümde yapti, Anliyorum artik Onu 😏)

Esim beni Safmi saniyor ya da inadina mi yapiyor anlamadim?
Cevapla