• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Soğuk yapan sevgiliye soğuk yapmak mantıklı mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(45 üstü)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor

10 aylık ilişkimde aniden sebepsizce soğuk yapıyor bende aynı şekil davransam ne kadar mantıklı olue

Soğuk yapan sevgiliye soğuk yapmak mantıklı mı?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Yani o soğuk davranıyorsa sende doğal olarak aynı şekilde davranırsın. Sonuç olarak karşındaki insan sana nasıl davranıyorsa sende ona aynı şekilde davranırsın. Herkes şahsen nasıl yaklaşıyorsa bende o şekilde yaklaşırım ona. Herkes bu hayatta benden yaptığının karşılığını alır. Soğuk yapan bir insanla ben ne konuşurum birdaha ne de muhatap falan olurum.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Zaten mantıklı olan bu. Haklı triplere karşılık verilmez veya ara ara modunun düşüklüğü çekilir ve çekilmeli de zaten. Fakat devamlı soğuk yapan biri zaten karşı tarafın samimi olmasını istemez. Istememeyi geçtim hak etmez en başta.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bir kadın soğuk yapıyorsa hoşuna gitmeyen birsey yapmışsındır ve nedenini sorup özür dilemeni istiyordur. Sama sadece basit bir ipucu. Kadınlar nazlı olur genelde sevmediğinden değil

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 hafta ve sorunca sebebi yok diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konuşmak istemiyorsa yolla gitsin sen de kafami şişirme

      Yorumla
  • xdenizx898
    xdenizx898 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.

    Onda ne görüyorsan seninde öyle yapman gerekir soğuk mu yapıyor soğuk yap sıcak mı davranıyor sıcak davran ayna oyunu gibi ne görüyorsan onu yapacaksın mesajlarına hemen bakma

    0
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahhh ahhh bendeki bu sevgi işte yazınca bakıyorum farkındayım yanlış ama aşk bu demekki hani derler ya s... ken yaranır

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Soğuk duş etkisi yapman lazım adil yıldırımı dinle ilişki koçu

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Youtube gir adil yıldırım yaz videolarını izle

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Bir anda bütün ilgini çekeceksin sende terslik olduğunu değiştiğini sezmesi lazım köpek olacak göreceksin

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      İlgiyi ver ver ver sonra birden geri çek peşinde dolanacak noldu ya buna diyecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yav izliyorum 😂😂😂😂😂
      Onu izlerken yazsa yine bakarım
      Aslında aşk harici de böyleyim görünce yazarım öyle kaprisleri sevmem yanlış yapıyorum bi yandan ama ergence geliyo bu

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Ama taktiksiz ilerlersen kaybedersin maalesef

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Asıl ergen sevgilin

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Sende problem yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte mesela bu sefer yazmıyorum ama bu olay daha çok hoşuna gidiyor gibi

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Yazma ilgilenme üstüne düşme benim sevgilim birden mesajlara geç bakmaya başladı ilgiyi çekti nasıl köpek oldum sürekli aklımdaydı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hani Instagramda böyle erkekler nerde diyorlar ya aaal işte o enayi benim

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Valla bana gelenler şeytandı

      Yorumla
    • xdenizx898
      xdenizx898
      +1 yıl

      Böyle erkeklerde böyle kızlara gidiyor şans

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdiye kadar hiç sorun yoktu çok güzel ilişkiydi onda da aynısını görüyordum ama maalesef 2 haftadır yok gibi

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

20

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Direk git konuş

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

  • SadePirincPilavı
    SadePirincPilavı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Soğuk yapma sebebi onun istediği gibi davranmamansa , sürekli ilişkiyi ayakta tutmak için mücadeleyi sen verip üstüne tavizler vermişsen o kafasına göre at koşturuyor sende peşinde tozu dumani yutuyorsan artık eskisi gibi sıcak candan değilse geçmiş olsun bro ya aldatiliyorsun ya da aldatılmak üzeresin

    1
    2 Yorumla
    • Sadmoonn_0
      Sadmoonn_0
      +1 yıl

      Çok iyiydi okurken kendimi tuhaf hissettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • AdimLazimMii
    AdimLazimMii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl

    Sen soğuk yapma aksine onun soğukluğuna karşılık ilgili ol, ısrarcı ol. Sonra o ısrarlarına dayanamayıp sana sıcak yapacak işte o zaman sende ona bu sefer soğuk yap. İşe yarayacak emin ol 🙏🏻

    0
    19 Yorumla
    • morgpîyanîstî00
      morgpîyanîstî00
      +1 yıl

      Bunu yazmaya gelmiştim psikolojik bir taktik bu kesinlikle işe yarar

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      Defalarca kez denendi 😂

      Yorumla
    • morgpîyanîstî00
      morgpîyanîstî00
      +1 yıl

      Sonuç

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      Sonuç çok iyi 😂aşık oldu. Ahhaha bir de bi çocuk bana yapmıştı o da beni kendine bağladı

      Yorumla
    • morgpîyanîstî00
      morgpîyanîstî00
      +1 yıl

      Hfjedjjedheh baya tehlikeli bir yöntem ama dikkat et

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      Bence hak edene yapılmalı ama ancak şöyle bişey var ki bizler aşık olduğumuz adamlara bunu yapamayız yapamıyoruz 😂keşke onlara yapmaya kıyabilsek. Bu arada başka taktik biliyor musun hahahah işe yarayacak sağlam taktikler lazım bu aralar bana 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • morgpîyanîstî00
      morgpîyanîstî00
      +1 yıl

      @AdimLazimMii emin ol hiçbiri bunun kadar güçlü olamaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben üstüne düştükçe daha da soğuyor normalde aramız çok iyi olduğu için gerek yok artı bi üstüne düşmeye zaten seviyorsa düzelir yoksa da bitirmiştir içinde

      Yorumla
    • morgpîyanîstî00
      morgpîyanîstî00
      +1 yıl

      Abicim dene sende bi bişey kaybetmezsin ki eğer gerçekten soğuduysa da üzülme bazıları için cidden değmez

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      Sen o seni ne kadar iterse itsin üzerine git belli ki kız depresyonda veya bilemiyorum başka. sey de olabilir sonuç olarak ona ilgi göstermek en doğrusu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana depresyon gibi geliyor bi anda neden soğusun anlam veremiyorum

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      Tamam da belki de sevgilisi var neyse işte sonuç olarak dediğim gibi ilgili ol

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      @morgpîyanîstî00 teşekkür ederim 🙏🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgilisi var derken anlamadım

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      Sevgili yapmış olabilir siz olayı anlamayın diye de kendisini depresyon moduna sokmuş öyle anlamanızı sağlamak istiyor olabilir bilemiyorum belki de günahını alıyorum Allah affetsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle bi ihtimal yok açıkçası soğur ama böyle bişey yapmaz kendisine güveniyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesela Instagramdaki fotoğraflarımızı hâlâ silmiş değil

      Yorumla
    • AdimLazimMii
      AdimLazimMii
      +1 yıl

      Sen bilirsin o zaman ne diyeyim yani dikkatli ol yine de.

      Yorumla
  • İzmiirrlle
    İzmiirrlle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 126 , eic 42%
    +1 yıl

    Neden soğuk yapıyor bunu biliyorsan ve haklı ise yapmak saçma olur.. Ama nedensiz yapıyorsa sende yapmalısın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • zibidibubidi
    zibidibubidi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 548 cevap paylaştı.

    en son birine benden soğudun mu soğuksun dediğimde yoo ne alaka deyip 1 ay sonra ayrılmıştı opdfgkfokgf

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanki muhtemel sonum ama 1 ay sürmez gibi

      Yorumla
  • Yokgibihersey
    Yokgibihersey Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.

    Soğuk yapma ben sen ağır ol o utansın bide sor bakalım niye böyle ona göre yol izlersin bazen karşındakinj tanıyamaz sin

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sordum neyin var diye bişeyim yok diyor neyse 1 2 gün sonra bidaha dedim yine aynı en son da dedim ki hayırdır benden mi soğudu neyin varsa söyle çözelim senlik bişey yok olsa haberin olurdu diyor hitabı kesiyor intasından herkesi çıkıyor konuşmuyoruz bile ben soğuk yapayım derken zaten konuşmuyoruz ki yazmıyorum o kadar günde 1 defa nasılsın derin o kadar

      Yorumla
    • Yokgibihersey
      Yokgibihersey
      +1 yıl

      Depresyona girmiş olabilir bekle eğer böyle devam ederse konuş bir daha ona göre hareket edersin çünkü zor seni anlıyorum o kadar yazipta sana soğuk davranması Allah yardımcın olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aminmn arada soruyor işte nasılsın bu kadar

      Yorumla
    • Yokgibihersey
      Yokgibihersey
      +1 yıl

      Senlik bir şey yok belki ailesi diye diyemiyor dur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum artık ama susup bekliyoruz

      Yorumla
    • Yokgibihersey
      Yokgibihersey
      +1 yıl

      🥺😔

      Yorumla
  • Quafly
    Quafly Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı.

    Stratejik davranışlar başladıysa sonun başlangıcına hoş geldiniz demektir.. bosa uzatmamak gerekir

    0
    0 Yorumla
  • JoeGoIdberg
    JoeGoIdberg Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    derdini öğren. saçma sapan bişeyse mubahtır evladım :D

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • JoeGoIdberg
      JoeGoIdberg
      +1 yıl

      belki depresyona girmiştir. herkese karşı aynı ise ayrılma yanından. ama sadece sana karşı ise yol ver bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence tek bana değil Instagramdakileri de dediğim gibi işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanki en iyisi sadece susup beklemek gibi

      Yorumla
    • JoeGoIdberg
      JoeGoIdberg
      +1 yıl

      susup bekleme. yanında ol. konuşmasan da yanında ol.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şu an mesafe var nasıl yanında olayım

      Yorumla
    • JoeGoIdberg
      JoeGoIdberg
      +1 yıl

      sık sık ara. konuşmasa hal hatır sor ama fazla da darlama. yanında olduğunu hissetsin. ama inşallah dediğin gibi geneldir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Arasam hep bi bahane var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Genel gibi ama bana böyle yapması da benden soğuduğu anlamına gelir

      Yorumla
    • JoeGoIdberg
      JoeGoIdberg
      +1 yıl

      depresyona girmiş ya da çok bunalmışsa bu tavırları normal. gerçi o durumda insan en sevdiğini ister ama bilemedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet her ikisi bir arada gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi defa ayrıldık 1 hafta sonra tekrar barıştık ama sebebi vardı bunda o da yok

      Yorumla
    • JoeGoIdberg
      JoeGoIdberg
      +1 yıl

      anlıyorum. yanına gidip net bi şekilde konuş mümkünse

      Yorumla
  • ΙιΙιτh
    ΙιΙιτh Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Uğraşılmaz. Ayrılmak gerek hemen. Ben oyle yaparim. Asla ugrasmam

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Kaan5588
    Kaan5588 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence çok mantıksız. Sende soğuk yaparsan ne zaman konuşucaksınız kimse yazmazsa bir birine

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • Kaan5588
      Kaan5588
      +1 yıl

      Bir sorunu var gibi geldi bana anlattıklarına bakılacak olursa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sorun var cözüm yok diyor benden mi soğuduna senlik bişey yok olsa haberin olur diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama benle iletişime o kadar az geçiyor ki benden soğusa Instagram fotoğraflarımızı kaldırırdı diyorum bi yandan onu kaldırınca bitirmiş olur o son evre diyorum ortada kaldım anlayacağın

      Yorumla
    • Kaan5588
      Kaan5588
      +1 yıl

      Başka bir şey var bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başka şeyden kastın benden soğuması mı

      Yorumla
    • Kaan5588
      Kaan5588
      +1 yıl

      Yok seninle alakasız bir sorunu vardır bence. İş hayatında ola bilir aylevi bir sorun ola bilir sana anlatmadığı

      Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Değil oturup konuşamayacaksam bu ağzım neden var jsjsjs

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • KnightsSword
    KnightsSword Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 81%
    +1 yıl

    Direkt git sor
    Verdiği cevaba göre aksiyon alırsın

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sordum neden dedim bişey yok dedi hitabı bile kestin dedim farkında değilim dedi aniden böyle oldu ama devam ediyor bende direkt benden mi soğudun dedik senlik bişey yok olsa haberin olurdu diyor

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Jsjfnf ya var ya insani çileden çıkarırlar allah sabır versin

      Gitmis insan gibi sormuşsun sorun neyse paylaşmıyor

      Sonra aklında bir şeyler kursan suçlusu sen olursun
      Şimdi oturup ne düşüneceksin oohhoo
      Geceler sabah olmaz

      Hiç sevmediğim şeyler ya varsa bir şey söyleyecek insan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Harbi ya gerçekten bak 1 hafta oldu diyorum acaba benden mi sıkıldı ayrılmak mı istiyor ya da başka bi depresif durum mı var ortada kaldım

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      1 hafta iyi dayanmışsın
      Ben çoktan silerdim

      1 gelirim 2 gelirim ama eşşek değilim her gün aynı muhabbeti çekemem
      Ya söylersin ya gidersin

      Zaten çoğu zaman amaç bu oluyor kendilerinde bitirecek cesaret olmayınca bu taktiklere başvuruyorlar sen bitir diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende bu yüzden susuyorum daha çok konuşmak istemiyorsa kendi bilir bende yazmıyorum

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Kolay gelsin ne diyeyim :/ sıkıcı işler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İplikçi nedim oldum
      Suskunluk yasasiiii😂😂😂

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂

      Merak ettim sen de susunca neden ilgilenmiyorsun
      Sevmiyorsun
      Soğudun diye üstüne yüklenecek mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok sanmam çünkü istediği bu olmalı konuşmak istemiyor gibi ben 2 defa sordum bişey yok dedi o zaman bana bişey olmamış gibidavran dedim ama hâlâ aynı bende yazmam o da yazmasın böyle böyle bitelim istiyorsa
      Ben çabaladım sonuçta ortada bişey yokken benden soğuduysa ne yapabilirim ki

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Bitirecekse de bitirmeli kendiliğinden kopmayacak ip yani sjfnf güncelleme olursa paylaş merak ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamamdır unutmayacam seni 😂😂😂😂
      Bakalım inşallah düzelir ortada bi sebep yoktu çünkü gayet güzel giden ilişkiydi

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      İnşallah gönlünce olur 😂

      Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Soğuk yapılmasını sevmem, sorun sendeyse gönlünü almaya çalış yoksa yol ver gitsin.

    0
    0 Yorumla
  • DreamGhosters
    DreamGhosters Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Mantıklı iyiliğe iyilik, kötülüğe kötülük. Yok öyle artık kötülüğe iyilikle karşılık vermek.

    0
    0 Yorumla
  • Kadjdaks
    Kadjdaks Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok mantıklı olur ertesi güne de ayrılırsınız bak müthiş

    0
    0 Yorumla
  • Aşkainanankadın
    Aşkainanankadın Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    İnceldiği yerden kopsun ortada hiç sebep yokken öyle yapıyorsa sende yap

    0
    0 Yorumla
  • rtwstq
    rtwstq Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Soğuk yapmakla uğraşma, yol ver. Belli ki seni çoktan kafasında silmiş, istesende eski yerini alamazsın. En iyisi hayatına devam etmek.

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • rtwstq
      rtwstq
      +1 yıl

      Büyük ihtimalle bunalıma girmiş olabilir, özel hayatında sorun var. İster istemez sana soğuk yapmış, özel hayatında sorun olup olmadığını sor.

      Yorumla
  • Hukukcu_Arnes
    Hukukcu_Arnes Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    yok hocam kadınları fazla ciddiye alma.. bir çoğunun küçük kız çocuğundan farkı yok sende öyle davran.. kadın kendini ciddiye alan erkeği sevmez.. şimdi gelip istedikleri kadar itiraz etsinler :) durum bu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Konuşasi yoktur olabilir arada bana da geliyor bu arada çaba göstermeye erkek sevmiyordur en ufak bir sorunda kaçan biri

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 hafta oldu ben darlıyorum söyle söyle diye bişey yok diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman başka biri var geçmiş olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başka biri olacağını düşünmüyorum da benden soğudu bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Durduk yere de soğumak bilmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya çok safsin durduk yere sogumaz kötü bişey yapmaysan aklında başka biri vardır

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Aniden değildir o yapmışsındir bir sey

    1
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hiçbir şey olmadı aramızda konuşmalara bakıyorum gecesine aşkım iyi geceler sabahına hitapsız bi gün 1 hafta oldu bugün

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Sorsana sebebini.. evde bir sey olmustur.. kafasi yerinde degildir.. muhakkak bir şey olmuştur üzerine git sıkıştır iyice

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sıkıştırdım diye bu kadar soğudu bişey yok diyor sadece dedim benden mi soğudun senlik bişey yok diyor

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Bas küfürü derdin ne ulan de.. çocuk oyuncağı mi bu.. ergen miyiz biz.. istemiyorsan istemiyorum de oyalama de.. ay sinirlendin bak simdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahh be kardeşşş 😂😂😂😂😂
      Sen bide beni düşün neler kopuyor içimde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Normalde erkekler umursamaz ama maalesef ben o sigmalardan değilim bu yüzden kaybediyorum

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Rica edecem.. biraz sert ol ve derdi neyse söylesin 1 hafta bu ya... kızı başkasına mi verdilrr hayırdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başka birisi var diyecem ama bunun imkanı yok tanıyorum benden soğumuş olabilir ama başkası imkansız bi düşünce

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Bir gece de darbe oluyor.. bir gecede senden soğumus çok mu.. haklısın bilmiyorum ama sen soğuk yapma sürekli sor et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ee ben sordukça kalkıyor sanki

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      10 ay ilişki hemen bitmemeli biliyorum hakkinizda hayırlısı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben yazmasam biter mi

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Rahatsiz ediyorsam yazmim de.. ay bilmiyorum 10 aylik ilişki bitmemeli

      Yorumla
  • Maşukaaa
    Maşukaaa Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Sor elbette bir şey olmuş demekki

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • Maşukaaa
      Maşukaaa
      +1 yıl

      Ailede özel bir durum yoksa , senden de biranda soğuma durumu olduğunu sanmıyorum açıkçası.. başkasi vardır sen farkında değilsindir.. kimse yedeğini bulmadan elindekine kötü davranmaz derler çok doğru... onun kokusu çıkar da.. sen bunu bu kadar sürüncemede bırakma varsa sıkıştır konuşsun baktım ses Yok sen kes iletişimi

      Yorumla
  • garan
    garan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 73%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 330 cevap paylaştı.

    10 senelik ilişki ne ya bı evlenemedinizmi.

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bidaha oku

      Yorumla
    • garan
      garan
      +1 yıl

      Okudum senden soğumuş olabilir depremzede galiba psikolojisi ilişkiyi kaldıramıyor olabilir kızlar anlaşılması zor varlıklar işin zor kolay gelsin sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Depremzede olduğunu nerden çıkardın

      Yorumla
    • garan
      garan
      +1 yıl

      Aynı şeyimi kopyalayıp yapıştırıyor sun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aşağıda evet

      Yorumla
    • garan
      garan
      +1 yıl

      Deprem nedeniyle şehir değiştirdi yazmışsın yaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aa evet ama aynı durumdayım ve bizi deprem bir araya getirdi

      Yorumla
    • garan
      garan
      +1 yıl

      Soğumuş istemiyor seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fotoğraflarımızı kaldırmaz mıydı böyle bişey olsa

      Yorumla
    • garan
      garan
      +1 yıl

      Başka hesap açar zor değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunlar uğraşacağını düşünmüyorum açıkçası bu kadar küçülmesine gerek de yok istemiyorsa açıkça söylesin

      Yorumla
    • garan
      garan
      +1 yıl

      Benden tek tavsiye birazcık olsun mantıklı düşün seven yol bulur sevmek için konuşmak aramak için vs. Böyle belirsizlikte bırakmaz emin ol

      Yorumla
  • Olmadıolduramadık
    Olmadıolduramadık Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Önce sebebini sor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Mantıklı. Nabza göre şerbet

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Senden soğumuş, sen de ondan soğu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ortada bişey yokken soğur mu ki 2 2.5 haftadır deprem nedeni ile başka şehirde 20 gün sonra gelecek evinden çıkmayan kimse ile konuşmayan biri Instagramda bile aktif değil

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hayır değil bence, o soğuk yaparsa ben sıcak yapıyorum sjsbdb

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Ikae_
    Ikae_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 102 , eic 98%
    +1 yıl

    Soğuğa daha soğuk yapmalı

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • Ikae_
      Ikae_
      +1 yıl

      Hayatında sorunları olabilir ama sen sorunun olduğunda kiminle paylaşırsın?
      Ve sorunun olduğunda kimi son sıraya koyarsın ve hatta kimi hayatından çıkarırsın? - en gerekmeyen ve en tahammül edemediğin insanları... dimi?
      O yüzden biri soğuk yapıyorsa seni hayatı da istemiyordur. Uzatmana veya sorgulamana gerek yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle haklısın

      Yorumla
  • Mehmetali648262729
    Mehmetali648262729 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 410 cevap paylaştı.

    Saçma, sor tabiki. boşa öyle yapacak değil ya

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • Mehmetali648262729
      Mehmetali648262729
      +1 yıl

      Çok garip yaaa, tabiki sorunu vardir da. Acaba senin hakkında yalan şeylermi duydu? Ciddi bişey olmus olması gerek ki hayata küsmüş gibi. Senden neden soğusun, son zamanlarda fark etmeden bişey mi dedin?

      Yorumla
  • ihtiyarrkelebek
    ihtiyarrkelebek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Aynı şekil gidiceksin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Habersizce ayrılmış olursunuz.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      "neden" arama herkesin kendince bahanesi vardır. Soğuk yapma direkt kes iletişimi, durduk yere böyle yapılmaz çocuk mu bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum çok iyi giden bi ilişkydi 1 hafta oldu böyle yapalı hitabı kesti seviyorum dediğimde bende diyor sadece bende seviyorum demez mesela

      Yorumla
  • birisiiştenevarki
    birisiiştenevarki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Ayrıl bence şımarmış o

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🥺🥺🥺

      Yorumla
    • birisiiştenevarki
      birisiiştenevarki
      +1 yıl

      Ya da sen bir odunluk yapmışsındır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bişey yapmadım keşke yapsaydım da bilseydim

      Yorumla
    • birisiiştenevarki
      birisiiştenevarki
      +1 yıl

      Yaptıysan da anlamamışsındır. Biz kızlar saçma sapan şeylere alınırız siz erkekler daha neye alındığımızı bile anlamazsınız böyle kısır bir döngü işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya hayır gece iyi geceler aşkım dedik uyuduk sabahına hitapsız başladı 1 haftadır hitap yok

      Yorumla
    • birisiiştenevarki
      birisiiştenevarki
      +1 yıl

      Açıkça sor o zaman neymiş derdi yellozun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sordum işte bişey yok diyor
      Zorladım benden mi soğudun hayırdır dedim senlik bişey yok çözüm yok senlik bişey olsa bilirisn diyor

      Yorumla
    • birisiiştenevarki
      birisiiştenevarki
      +1 yıl

      Biraz zaman ver o zaman düzelmezse de yol ver çekme kimsenin kahrını

      Yorumla
  • Nes2mvarrhayatta
    Nes2mvarrhayatta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Hataliysan hayir degilsen cek sktri

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hatayı boş ver bişey yapmadım soruyorum ne var diye senlik bişey değil diyor iyiydik sorun yoktu aniden böyle olduk

      Yorumla
    • Nes2mvarrhayatta
      Nes2mvarrhayatta
      +1 yıl

      Kendince aorunlari bardir bazen insan sıkıliyor konusasi gelmiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 hafta be çok değil mi sence de

      Yorumla
    • Nes2mvarrhayatta
      Nes2mvarrhayatta
      +1 yıl

      Ayrilmak icin bahane ariyor demek ki veya sen ters bisey yaptin ve fRkinda degilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bişey yapmadığıma adım kadar eminim konuşmalara bakıyorum gülüp eğlenen hitap eden bizden soğuk cevapsız bize bi geçiş var

      Yorumla
  • AydınlıkMYHEART
    AydınlıkMYHEART Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    uzaklaş asla yazma bekle.

    0
    0 Yorumla
  • Seninbanagülüşün
    Seninbanagülüşün Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Karşılık vermek en guzeli

    0
    0 Yorumla
  • burak_yeke
    burak_yeke Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 83%
    +1 yıl

    ayrılmak mı istiyor acaba

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Konuşman daha mantıklı.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    O zaman direkt ayrılın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • isimsizzyy
    isimsizzyy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Karşına alıp konuş yoksa sonu yok

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Cemrekaya701
    Cemrekaya701 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Mantıklı değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Kittyasiaa
    Kittyasiaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Duruma göre konuya göre

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • __diabloo35_
    __diabloo35_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hyr Altan almalı biri

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • pataates
    pataates Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı.

    mantıklı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Plutonn9
    Plutonn9 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Terazi burcu olabilir mi kız ahsj

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • nisanur747
    nisanur747 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    sen de yap. yol yapıyor belli.

    0
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Başkası vardır

    0
    0 Yorumla
  • moonlight012
    moonlight012 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Mantıklı

    0
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Eeevet

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.

    en mantıklısı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bence ayrılmak daha mantıklı

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Mantıksız

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
  • Evet_Yalnızım
    Evet_Yalnızım Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    ….:663

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neydi bu

      Yorumla
    • Evet_Yalnızım
      Evet_Yalnızım
      +1 yıl

      Şifre

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şov yapma bence

      Yorumla
  • Nazli1xq
    Nazli1xq Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Mantıklı

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde

      Yorumla
    • Nazli1xq
      Nazli1xq
      +1 yıl

      boş ver başka kız mı yok üzülme

      Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Soğuk yapan sevgiliye soğuk yapmak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilinin aşırı soğuk olması? 8 cevap verildi
Bir sıcak bir soğuk yapan sevgili ile olur mu? 86 cevap verildi
Sevgilin sıcakkanlı mı olmalı yoksa soğuk mu? 10 cevap verildi
Flört döneminde soğuk yapmak doğru olur mu? 4 cevap verildi
Birinden soğuduğunda bir sebep olması gerekir mi? 105 cevap verildi
Sevgilimin soğuk yapması? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨