10 aylık ilişkimde aniden sebepsizce soğuk yapıyor bende aynı şekil davransam ne kadar mantıklı olue
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılYani o soğuk davranıyorsa sende doğal olarak aynı şekilde davranırsın. Sonuç olarak karşındaki insan sana nasıl davranıyorsa sende ona aynı şekilde davranırsın. Herkes şahsen nasıl yaklaşıyorsa bende o şekilde yaklaşırım ona. Herkes bu hayatta benden yaptığının karşılığını alır. Soğuk yapan bir insanla ben ne konuşurum birdaha ne de muhatap falan olurum.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılZaten mantıklı olan bu. Haklı triplere karşılık verilmez veya ara ara modunun düşüklüğü çekilir ve çekilmeli de zaten. Fakat devamlı soğuk yapan biri zaten karşı tarafın samimi olmasını istemez. Istememeyi geçtim hak etmez en başta.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir kadın soğuk yapıyorsa hoşuna gitmeyen birsey yapmışsındır ve nedenini sorup özür dilemeni istiyordur. Sama sadece basit bir ipucu. Kadınlar nazlı olur genelde sevmediğinden değil
02 Yorumla
Soran+1 yıl1 hafta ve sorunca sebebi yok diyor
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak istemiyorsa yolla gitsin sen de kafami şişirme
- Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılOnda ne görüyorsan seninde öyle yapman gerekir soğuk mu yapıyor soğuk yap sıcak mı davranıyor sıcak davran ayna oyunu gibi ne görüyorsan onu yapacaksın mesajlarına hemen bakma
015 Yorumla
Soran+1 yılAhhh ahhh bendeki bu sevgi işte yazınca bakıyorum farkındayım yanlış ama aşk bu demekki hani derler ya s... ken yaranır
- +1 yıl
Soğuk duş etkisi yapman lazım adil yıldırımı dinle ilişki koçu
- +1 yıl
Youtube gir adil yıldırım yaz videolarını izle
- +1 yıl
Bir anda bütün ilgini çekeceksin sende terslik olduğunu değiştiğini sezmesi lazım köpek olacak göreceksin
- +1 yıl
İlgiyi ver ver ver sonra birden geri çek peşinde dolanacak noldu ya buna diyecek
Soran+1 yılYav izliyorum 😂😂😂😂😂
Onu izlerken yazsa yine bakarım
Aslında aşk harici de böyleyim görünce yazarım öyle kaprisleri sevmem yanlış yapıyorum bi yandan ama ergence geliyo bu- +1 yıl
Ama taktiksiz ilerlersen kaybedersin maalesef
- +1 yıl
Asıl ergen sevgilin
- +1 yıl
Sende problem yok
Soran+1 yılİşte mesela bu sefer yazmıyorum ama bu olay daha çok hoşuna gidiyor gibi
- +1 yıl
Yazma ilgilenme üstüne düşme benim sevgilim birden mesajlara geç bakmaya başladı ilgiyi çekti nasıl köpek oldum sürekli aklımdaydı
Soran+1 yılHani Instagramda böyle erkekler nerde diyorlar ya aaal işte o enayi benim
- +1 yıl
Valla bana gelenler şeytandı
- +1 yıl
Böyle erkeklerde böyle kızlara gidiyor şans
Soran+1 yılŞimdiye kadar hiç sorun yoktu çok güzel ilişkiydi onda da aynısını görüyordum ama maalesef 2 haftadır yok gibi
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
20Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılDirek git konuş
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSoğuk yapma sebebi onun istediği gibi davranmamansa , sürekli ilişkiyi ayakta tutmak için mücadeleyi sen verip üstüne tavizler vermişsen o kafasına göre at koşturuyor sende peşinde tozu dumani yutuyorsan artık eskisi gibi sıcak candan değilse geçmiş olsun bro ya aldatiliyorsun ya da aldatılmak üzeresin
12 Yorumla- +1 yıl
Çok iyiydi okurken kendimi tuhaf hissettim
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yılSen soğuk yapma aksine onun soğukluğuna karşılık ilgili ol, ısrarcı ol. Sonra o ısrarlarına dayanamayıp sana sıcak yapacak işte o zaman sende ona bu sefer soğuk yap. İşe yarayacak emin ol 🙏🏻
019 Yorumla- +1 yıl
Bunu yazmaya gelmiştim psikolojik bir taktik bu kesinlikle işe yarar
- +1 yıl
Defalarca kez denendi 😂
- +1 yıl
Sonuç
- +1 yıl
Sonuç çok iyi 😂aşık oldu. Ahhaha bir de bi çocuk bana yapmıştı o da beni kendine bağladı
- +1 yıl
Hfjedjjedheh baya tehlikeli bir yöntem ama dikkat et
- +1 yıl
Bence hak edene yapılmalı ama ancak şöyle bişey var ki bizler aşık olduğumuz adamlara bunu yapamayız yapamıyoruz 😂keşke onlara yapmaya kıyabilsek. Bu arada başka taktik biliyor musun hahahah işe yarayacak sağlam taktikler lazım bu aralar bana 😂
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- +1 yıl
@AdimLazimMii emin ol hiçbiri bunun kadar güçlü olamaz
Soran+1 yılBen üstüne düştükçe daha da soğuyor normalde aramız çok iyi olduğu için gerek yok artı bi üstüne düşmeye zaten seviyorsa düzelir yoksa da bitirmiştir içinde
- +1 yıl
Abicim dene sende bi bişey kaybetmezsin ki eğer gerçekten soğuduysa da üzülme bazıları için cidden değmez
- +1 yıl
Sen o seni ne kadar iterse itsin üzerine git belli ki kız depresyonda veya bilemiyorum başka. sey de olabilir sonuç olarak ona ilgi göstermek en doğrusu.
Soran+1 yılBana depresyon gibi geliyor bi anda neden soğusun anlam veremiyorum
- +1 yıl
Tamam da belki de sevgilisi var neyse işte sonuç olarak dediğim gibi ilgili ol
- +1 yıl
@morgpîyanîstî00 teşekkür ederim 🙏🏻
Soran+1 yılSevgilisi var derken anlamadım
- +1 yıl
Sevgili yapmış olabilir siz olayı anlamayın diye de kendisini depresyon moduna sokmuş öyle anlamanızı sağlamak istiyor olabilir bilemiyorum belki de günahını alıyorum Allah affetsin
Soran+1 yılÖyle bi ihtimal yok açıkçası soğur ama böyle bişey yapmaz kendisine güveniyorum
Soran+1 yılMesela Instagramdaki fotoğraflarımızı hâlâ silmiş değil
- +1 yıl
Sen bilirsin o zaman ne diyeyim yani dikkatli ol yine de.
+1 yılNeden soğuk yapıyor bunu biliyorsan ve haklı ise yapmak saçma olur.. Ama nedensiz yapıyorsa sende yapmalısın.
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- Aşk İlişkileri konusunda 548 cevap paylaştı.
+1 yılen son birine benden soğudun mu soğuksun dediğimde yoo ne alaka deyip 1 ay sonra ayrılmıştı opdfgkfokgf
01 Yorumla
Soran+1 yılSanki muhtemel sonum ama 1 ay sürmez gibi
- Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.
+1 yılSoğuk yapma ben sen ağır ol o utansın bide sor bakalım niye böyle ona göre yol izlersin bazen karşındakinj tanıyamaz sin
06 Yorumla
Soran+1 yılSordum neyin var diye bişeyim yok diyor neyse 1 2 gün sonra bidaha dedim yine aynı en son da dedim ki hayırdır benden mi soğudu neyin varsa söyle çözelim senlik bişey yok olsa haberin olurdu diyor hitabı kesiyor intasından herkesi çıkıyor konuşmuyoruz bile ben soğuk yapayım derken zaten konuşmuyoruz ki yazmıyorum o kadar günde 1 defa nasılsın derin o kadar
- +1 yıl
Depresyona girmiş olabilir bekle eğer böyle devam ederse konuş bir daha ona göre hareket edersin çünkü zor seni anlıyorum o kadar yazipta sana soğuk davranması Allah yardımcın olsun
Soran+1 yılAminmn arada soruyor işte nasılsın bu kadar
- +1 yıl
Senlik bir şey yok belki ailesi diye diyemiyor dur
Soran+1 yılBilmiyorum artık ama susup bekliyoruz
- +1 yıl
🥺😔
Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Stratejik davranışlar başladıysa sonun başlangıcına hoş geldiniz demektir.. bosa uzatmamak gerekir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılderdini öğren. saçma sapan bişeyse mubahtır evladım :D
013 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- +1 yıl
belki depresyona girmiştir. herkese karşı aynı ise ayrılma yanından. ama sadece sana karşı ise yol ver bence
Soran+1 yılBence tek bana değil Instagramdakileri de dediğim gibi işte
Soran+1 yılSanki en iyisi sadece susup beklemek gibi
- +1 yıl
susup bekleme. yanında ol. konuşmasan da yanında ol.
Soran+1 yılşu an mesafe var nasıl yanında olayım
- +1 yıl
sık sık ara. konuşmasa hal hatır sor ama fazla da darlama. yanında olduğunu hissetsin. ama inşallah dediğin gibi geneldir.
Soran+1 yılArasam hep bi bahane var
Soran+1 yılGenel gibi ama bana böyle yapması da benden soğuduğu anlamına gelir
- +1 yıl
depresyona girmiş ya da çok bunalmışsa bu tavırları normal. gerçi o durumda insan en sevdiğini ister ama bilemedim
Soran+1 yılEvet her ikisi bir arada gibi
Soran+1 yılBi defa ayrıldık 1 hafta sonra tekrar barıştık ama sebebi vardı bunda o da yok
- +1 yıl
anlıyorum. yanına gidip net bi şekilde konuş mümkünse
Uğraşılmaz. Ayrılmak gerek hemen. Ben oyle yaparim. Asla ugrasmam
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Bence çok mantıksız. Sende soğuk yaparsan ne zaman konuşucaksınız kimse yazmazsa bir birine
07 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Soran+1 yılSorun var cözüm yok diyor benden mi soğuduna senlik bişey yok olsa haberin olur diyor
Soran+1 yılAma benle iletişime o kadar az geçiyor ki benden soğusa Instagram fotoğraflarımızı kaldırırdı diyorum bi yandan onu kaldırınca bitirmiş olur o son evre diyorum ortada kaldım anlayacağın
Soran+1 yılBaşka şeyden kastın benden soğuması mı
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Değil oturup konuşamayacaksam bu ağzım neden var jsjsjs
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yılDirekt git sor
Verdiği cevaba göre aksiyon alırsın012 Yorumla
Soran+1 yılSordum neden dedim bişey yok dedi hitabı bile kestin dedim farkında değilim dedi aniden böyle oldu ama devam ediyor bende direkt benden mi soğudun dedik senlik bişey yok olsa haberin olurdu diyor
- +1 yıl
Jsjfnf ya var ya insani çileden çıkarırlar allah sabır versin
Gitmis insan gibi sormuşsun sorun neyse paylaşmıyor
Sonra aklında bir şeyler kursan suçlusu sen olursun
Şimdi oturup ne düşüneceksin oohhoo
Geceler sabah olmaz
Hiç sevmediğim şeyler ya varsa bir şey söyleyecek insan
Soran+1 yılHarbi ya gerçekten bak 1 hafta oldu diyorum acaba benden mi sıkıldı ayrılmak mı istiyor ya da başka bi depresif durum mı var ortada kaldım
- +1 yıl
1 hafta iyi dayanmışsın
Ben çoktan silerdim
1 gelirim 2 gelirim ama eşşek değilim her gün aynı muhabbeti çekemem
Ya söylersin ya gidersin
Zaten çoğu zaman amaç bu oluyor kendilerinde bitirecek cesaret olmayınca bu taktiklere başvuruyorlar sen bitir diye
Soran+1 yılBende bu yüzden susuyorum daha çok konuşmak istemiyorsa kendi bilir bende yazmıyorum
- +1 yıl
Kolay gelsin ne diyeyim :/ sıkıcı işler
Soran+1 yılİplikçi nedim oldum
Suskunluk yasasiiii😂😂😂- +1 yıl
😂
Merak ettim sen de susunca neden ilgilenmiyorsun
Sevmiyorsun
Soğudun diye üstüne yüklenecek mi
Soran+1 yılYok sanmam çünkü istediği bu olmalı konuşmak istemiyor gibi ben 2 defa sordum bişey yok dedi o zaman bana bişey olmamış gibidavran dedim ama hâlâ aynı bende yazmam o da yazmasın böyle böyle bitelim istiyorsa
Ben çabaladım sonuçta ortada bişey yokken benden soğuduysa ne yapabilirim ki- +1 yıl
Bitirecekse de bitirmeli kendiliğinden kopmayacak ip yani sjfnf güncelleme olursa paylaş merak ettim
Soran+1 yılTamamdır unutmayacam seni 😂😂😂😂
Bakalım inşallah düzelir ortada bi sebep yoktu çünkü gayet güzel giden ilişkiydi- +1 yıl
İnşallah gönlünce olur 😂
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Soğuk yapılmasını sevmem, sorun sendeyse gönlünü almaya çalış yoksa yol ver gitsin.
00 Yorumla
+1 yılMantıklı iyiliğe iyilik, kötülüğe kötülük. Yok öyle artık kötülüğe iyilikle karşılık vermek.
00 YorumlaÇok mantıklı olur ertesi güne de ayrılırsınız bak müthiş
00 Yorumla
+1 yılİnceldiği yerden kopsun ortada hiç sebep yokken öyle yapıyorsa sende yap
00 YorumlaSoğuk yapmakla uğraşma, yol ver. Belli ki seni çoktan kafasında silmiş, istesende eski yerini alamazsın. En iyisi hayatına devam etmek.
22 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yılyok hocam kadınları fazla ciddiye alma.. bir çoğunun küçük kız çocuğundan farkı yok sende öyle davran.. kadın kendini ciddiye alan erkeği sevmez.. şimdi gelip istedikleri kadar itiraz etsinler :) durum bu
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKonuşasi yoktur olabilir arada bana da geliyor bu arada çaba göstermeye erkek sevmiyordur en ufak bir sorunda kaçan biri
05 Yorumla
Soran+1 yıl1 hafta oldu ben darlıyorum söyle söyle diye bişey yok diyor
Cevap sahibi+1 yılO zaman başka biri var geçmiş olsun
Soran+1 yılBaşka biri olacağını düşünmüyorum da benden soğudu bence
Soran+1 yılDurduk yere de soğumak bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılYa çok safsin durduk yere sogumaz kötü bişey yapmaysan aklında başka biri vardır
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılAniden değildir o yapmışsındir bir sey
113 Yorumla
Soran+1 yılhiçbir şey olmadı aramızda konuşmalara bakıyorum gecesine aşkım iyi geceler sabahına hitapsız bi gün 1 hafta oldu bugün
- +1 yıl
Sorsana sebebini.. evde bir sey olmustur.. kafasi yerinde degildir.. muhakkak bir şey olmuştur üzerine git sıkıştır iyice
Soran+1 yılSıkıştırdım diye bu kadar soğudu bişey yok diyor sadece dedim benden mi soğudun senlik bişey yok diyor
- +1 yıl
Bas küfürü derdin ne ulan de.. çocuk oyuncağı mi bu.. ergen miyiz biz.. istemiyorsan istemiyorum de oyalama de.. ay sinirlendin bak simdi
Soran+1 yılAhh be kardeşşş 😂😂😂😂😂
Sen bide beni düşün neler kopuyor içimde
Soran+1 yılNormalde erkekler umursamaz ama maalesef ben o sigmalardan değilim bu yüzden kaybediyorum
- +1 yıl
Rica edecem.. biraz sert ol ve derdi neyse söylesin 1 hafta bu ya... kızı başkasına mi verdilrr hayırdır
Soran+1 yılBaşka birisi var diyecem ama bunun imkanı yok tanıyorum benden soğumuş olabilir ama başkası imkansız bi düşünce
- +1 yıl
Bir gece de darbe oluyor.. bir gecede senden soğumus çok mu.. haklısın bilmiyorum ama sen soğuk yapma sürekli sor et
Soran+1 yılEe ben sordukça kalkıyor sanki
- +1 yıl
10 ay ilişki hemen bitmemeli biliyorum hakkinizda hayırlısı
Soran+1 yılBen yazmasam biter mi
- +1 yıl
Rahatsiz ediyorsam yazmim de.. ay bilmiyorum 10 aylik ilişki bitmemeli
Sor elbette bir şey olmuş demekki
02 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- +1 yıl
Ailede özel bir durum yoksa , senden de biranda soğuma durumu olduğunu sanmıyorum açıkçası.. başkasi vardır sen farkında değilsindir.. kimse yedeğini bulmadan elindekine kötü davranmaz derler çok doğru... onun kokusu çıkar da.. sen bunu bu kadar sürüncemede bırakma varsa sıkıştır konuşsun baktım ses Yok sen kes iletişimi
Aşk İlişkileri konusunda 330 cevap paylaştı. 10 senelik ilişki ne ya bı evlenemedinizmi.
013 Yorumla
Soran+1 yılBidaha oku
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Soran+1 yılDepremzede olduğunu nerden çıkardın
Soran+1 yılAşağıda evet
Soran+1 yılAa evet ama aynı durumdayım ve bizi deprem bir araya getirdi
Soran+1 yılFotoğraflarımızı kaldırmaz mıydı böyle bişey olsa
Soran+1 yılBunlar uğraşacağını düşünmüyorum açıkçası bu kadar küçülmesine gerek de yok istemiyorsa açıkça söylesin
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılÖnce sebebini sor
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Mantıklı. Nabza göre şerbet
03 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Soran+1 yılOrtada bişey yokken soğur mu ki 2 2.5 haftadır deprem nedeni ile başka şehirde 20 gün sonra gelecek evinden çıkmayan kimse ile konuşmayan biri Instagramda bile aktif değil
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır değil bence, o soğuk yaparsa ben sıcak yapıyorum sjsbdb
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Soğuğa daha soğuk yapmalı
03 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- +1 yıl
Hayatında sorunları olabilir ama sen sorunun olduğunda kiminle paylaşırsın?
Ve sorunun olduğunda kimi son sıraya koyarsın ve hatta kimi hayatından çıkarırsın? - en gerekmeyen ve en tahammül edemediğin insanları... dimi?
O yüzden biri soğuk yapıyorsa seni hayatı da istemiyordur. Uzatmana veya sorgulamana gerek yok.
Soran+1 yılKesinlikle haklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 410 cevap paylaştı.
+1 yılSaçma, sor tabiki. boşa öyle yapacak değil ya
02 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- +1 yıl
Çok garip yaaa, tabiki sorunu vardir da. Acaba senin hakkında yalan şeylermi duydu? Ciddi bişey olmus olması gerek ki hayata küsmüş gibi. Senden neden soğusun, son zamanlarda fark etmeden bişey mi dedin?
+1 yılAynı şekil gidiceksin
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılHabersizce ayrılmış olursunuz.
03 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- +1 yıl
"neden" arama herkesin kendince bahanesi vardır. Soğuk yapma direkt kes iletişimi, durduk yere böyle yapılmaz çocuk mu bu
Soran+1 yılBilmiyorum çok iyi giden bi ilişkydi 1 hafta oldu böyle yapalı hitabı kesti seviyorum dediğimde bende diyor sadece bende seviyorum demez mesela
+1 yılAyrıl bence şımarmış o
08 Yorumla
Soran+1 yıl🥺🥺🥺
- +1 yıl
Ya da sen bir odunluk yapmışsındır
Soran+1 yılBişey yapmadım keşke yapsaydım da bilseydim
- +1 yıl
Yaptıysan da anlamamışsındır. Biz kızlar saçma sapan şeylere alınırız siz erkekler daha neye alındığımızı bile anlamazsınız böyle kısır bir döngü işte
Soran+1 yılYa hayır gece iyi geceler aşkım dedik uyuduk sabahına hitapsız başladı 1 haftadır hitap yok
- +1 yıl
Açıkça sor o zaman neymiş derdi yellozun
Soran+1 yılSordum işte bişey yok diyor
Zorladım benden mi soğudun hayırdır dedim senlik bişey yok çözüm yok senlik bişey olsa bilirisn diyor- +1 yıl
Biraz zaman ver o zaman düzelmezse de yol ver çekme kimsenin kahrını
+1 yılHataliysan hayir degilsen cek sktri
05 Yorumla
Soran+1 yılHatayı boş ver bişey yapmadım soruyorum ne var diye senlik bişey değil diyor iyiydik sorun yoktu aniden böyle olduk
- +1 yıl
Kendince aorunlari bardir bazen insan sıkıliyor konusasi gelmiyor
Soran+1 yıl1 hafta be çok değil mi sence de
- +1 yıl
Ayrilmak icin bahane ariyor demek ki veya sen ters bisey yaptin ve fRkinda degilsin
Soran+1 yılBişey yapmadığıma adım kadar eminim konuşmalara bakıyorum gülüp eğlenen hitap eden bizden soğuk cevapsız bize bi geçiş var
+1 yıluzaklaş asla yazma bekle.
00 Yorumla
+1 yılKarşılık vermek en guzeli
00 Yorumla
+1 yılayrılmak mı istiyor acaba
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKonuşman daha mantıklı.
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Gizli Üye(18-24)+1 yılO zaman direkt ayrılın
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yılKarşına alıp konuş yoksa sonu yok
11 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılMantıklı değil
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yılDuruma göre konuya göre
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yılHyr Altan almalı biri
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Aşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı. mantıklı
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Terazi burcu olabilir mi kız ahsj
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yılsen de yap. yol yapıyor belli.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBaşkası vardır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılMantıklı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılEeevet
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılen mantıklısı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence ayrılmak daha mantıklı
11 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Gizli Üye(36-45)+1 yılMantıksız
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
+1 yıl….:663
03 Yorumla
Soran+1 yılNeydi bu
- +1 yıl
Şifre
Soran+1 yılŞov yapma bence
Mantıklı
02 Yorumla
Soran+1 yılSoruyorum ama sebebi yok bişey yok diyor 2 defa konuştum en sonunda benden mi soğudun dedim hitap bile etmiyor 1 hafta oldu çünkü sorun yok diyor çözüm yok diyor günde 1 2 defa nasılsın iyi misin en fazla bu Instagramındaki insanları çıkarmış kimse ile konuşmak istemiyor başkasının olmadığına eminim ama benden soğumuş olma ihtimali var sanki hiç te kavga eden bi çift değiliz normalde
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer