Erkekler yaşadıkları ilişkileri gerçekten arkadaş ortamında anlatıyor mu?

Geçen gün duyduklarıma inanamadım. Birkaç erkek, arkadaş ortamında resmen bunları konuşuyordu. Tek gece veya sevgili ne olursa olsun bu anlatılır mı ya? İğrenç. Kız şunu yaptı mı, bunda nasıldı, iyi miydi vs. saçma saçma sorular ve bir de bunların cevapları... Gülüyorlar ve laubali davranışlar... Ne kadar iğrenç bir davranış. Ben asla bu konuların konuşulduğuna ihtimal bile vermezdim. Erkeksin ya sen, yakışıyor mu bunları anlatmak? İnsanın bir duruşu, özeli olur. O senin ne olursa olsun özelin. Sevgiliyi geçtim sadece bir gecelik bile olsa anlatamazsın. Sevgilisini bile anlatanlar var. Midem bulandı resmen. Gerçekten anlatıyor musunuz?

Erkekler yaşadıkları ilişkileri gerçekten arkadaş ortamında anlatıyor mu?
Cevapla