Aramızda büyük bir çekim ve uyum var ama o bir erkek ve ciddi düşündüğü sevgilisi var sonu ne olur?

Ben 10 gündür bir iş yerinde çalışmaya başladım. İkimiz aynı ortamda çalışıyoruz ve çok iyi anlaşıyoruz. Ben onu ilk gördüğümde elektrik aldım ve daha sonra ciddi bir ilişkisi olduğunu öğrendim. Ancak o ilişkisinden bahsederken hep evlilik düşündüğünü söylüyor ama maddi açıdan korktuğundan bahsedip gülüyor. Bunun dışında bana beni tanımak için sorular soruyor. Hamarat mısın, eve gidince ne yapıyorsun gibi. Şakalaşıp gülüyoruz gözgöze bakarak konuşuyoruz. Birbirimizle ilgileniyoruz. Anlatacak çok şey var ama kısacası kısacık zamanda bir aylık şeyler yaşamış gibiyim. Sadece şunu söyleyebilirim flörtleştiğimiz kesin. Bence beni evlenilecek kız gibi görüyor. Bana bakarken yakaladım. Hep yanyanayız hatta beni kıskandığını dahi gördüm. Benim bir şeylere verdiğim tepkilere vs gülüyor. Kız arkadaşı konusunda yaptığı bir şeyden sonra ben tavrımı koydum. Bu seferde niye canın sıkkın seni kıracak bir şey mi yaptım vs diye sorup benimle konuşmaya güldürmeye çalışıyor. Kafamı sürekli karıştırıp duruyor. Ben tavrımı koymak istiyorum ama onun ilgisi kafamı karıştırıyor. Daha 10 gün oldu. İleride olmayız diye düşünüyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Tüm bunların dışında ben hala acaba gerçekten benden gerçekten hoşlanıyor mu bu yaşananlar bunun göstergesi mi diye düşünüp bu sorunun cevabından emin olamıyorum.
Aramızda büyük bir çekim ve uyum var ama o bir erkek ve ciddi düşündüğü sevgilisi var sonu ne olur?
Cevapla