Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen 🙏 biraz daha cevap genel düşünceyi merak ediyorum.
takıntı genel olarak normal değildir ama seviyeleri vardır eğer toksik derecede takıntılıysan buna cevabın “hayır” olmalı ama belli bariz bir şeyler hissettiğin için ufak çaplı bir takıntı yaptıysan (ne kendine ne de ona zarar vermeden, sadece fazla düşünüp fazla kurduysan) o zaman “evet” demelisin
Aynem
Şöyleydi; 2 yıl unutamadım, yıldırım aşkıydı ilk görüşte beni reddettiği halde anlayamadım en son engel yedim dönsün diye büyü yaptırdım (şu an asla tasvip etmiyorum, aşırı slakça) ağladım baya fotolarına bakıp böyle işte
Cevap
4Cevap
Ya bi git boyle yazacagina git ailene soyle. goruvu usulu birini bunsunlar
Evet demen şart.
Neden şart ki
Gerektirir
gerektirir
Gerektirmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?