Ona artık evlenmek istediğimin sinyallerini vermek istiyorum beyaz giyerek ilk sinyali vermiş olur muyum?

Ona artık evlenmek istediğimin sinyallerini vermek istiyorum beyaz giyerek ilk sinyali vermiş olur muyum?

Abi böyle derin mesajlara gerek yok. Nikah memurunu falan herşeyi hazırla, adam eve girer girmez eline kalemi tutuştur, gelinlik giy direk. Hemen imzalat olsun bitsin afafagsgsh
Bence kesinlikle evlilik mesajı vermiş olursun... hatta eminim bunu gördükten sonra yarın evlenme teklifi bile eder. o kadar hızlı olur ki ama sadece beyaz kıyafet yetmez.. bir de yüzük tak yanında mutlaka çiçek de al. bir de o sırada elinde çikolata ile karşıla bence.. hala mesajı almadıysa da zaten ayrıl :D
Hahaha barış o kadar da abartamam 😂
Beyaz kıyafetle anladı, anladı.
Anlamazsa başka bir mesaj şekli buluruz 😂
Mutluluk dilerim abla umarım evlenirsiniz 😂😂
Cevap
53Cevap
Nikah memuru kostümüyle bir arkadaşını da ayarla, garanti olsun.
Arkadaşım olarak seni seçtim çiçeğim 😂
Hemen geliyorum djkd 😂
Koş 😂
@Sosyetic_SheqiiL plece
@GüneyM what dedin GüneyM?
Sinyali adamın gözüne sokmuş oluyorsun , bari ümit besen de aç saf birisi ise anlaması zor olmasın 🤦🏻♂️
Seni döverim 😂
https://youtu.be/1dOKeElDd7g?si=OIxFP7UpeVKApbs7 Ahe Ahe Ahe 🤣 beni döveceğine dizini döv 🙄
O niyeymiş dünya evine gireceğim ben 😂
Enişteye yazık olacak 🤦🏻♂️
Bulmuş benim gibi çıtırı daha ne 😂
🤦🏻♂️🤦🏻♂️ bunu duymadım 🙉 görmedim 🙈 ve sustum 🙊
Zekice bir davranış 🙄
Öyleyim ☺️
Kapıdan girer girermezde, kapının arkasına yapıştır sjsjsjks😜😜
Tamam 😂
Evlilik mesajını garantiye al gelinlik giy direkt :D
Anladı msjımı gerek kalmadı 😂
Duvağı da takmayı unutma bak. Erkek milleti biraz saftır anlamayabilir 😂😂
😂😂 İşlerine gelmediklerini anlamazlar
Gerçi daha çok o yönden anlamazlar doğru 😅😂 İyi geceler...
Teşekkürler cevap için
İyi geceler ✌️
Günaydın 🤞
Şimdiden hayırlı olsun vaybe senidemi kaybedektik çok acı
😂😂 Yok ya niye kaybedesiniz ben yaşıyorum Allah'ıma bin şükürler olsun
ben her zaman aynıyım merak etme beni kimse değiştiremez 😂
Yok sen direk gelinlikle bekle. Belki öküzdur renkten bişey anlamaz😂😂😂
😂😂😂 öküz değil ya gördüğüm en kibar erkek o 😂
https://ibb.co/b7mfY08
Tazeyle canlı , kibarla okuzluk aynı şeyler değildir 😂
Mesaj alındı 😂
🤣🤣
Ben şimdi bir reklam gördüm,. mesaja, kişiye gerek yok, bütün sır etli ekmekte sakliymis. 😂
twitter.com/.../1705160367276478741
😂 Enteresan
Bir de nikah memuru kıyafetini vestiyere koy 😃
Bu ne derse ne diyeceğim?
😂
Aaa çok mantıklı niye ben bunu daha önce düşünemedim 😂
Yaşasın sonunda gazoz içireceğim birine 😂
😂Allah razı olsun
Bizi başbaşa bırakan da sensin o zaman 😂
Bu nasıl soru... İçler acısı.
Erkeğine göre diyeyim en iyisi. Ne kadar meraklı kadınlar evlenmeye.
Bir şarkı var "i got my red dress on tonight dancin' in the dark with the pale moonlight" kırmızı seksi tam tango seksiliğinde bir elbise arkada the weekend ben bile düştüm ablam sen düşün
Sarı giyersin güneş olursun, mavi giyersin deniz olursun, beyaz giyersin gelin olursun. Seni bir sever onun olursun. 😃😃
Yanıma 2 Tane Arkadaş Alıp Hemen Geliyorum Şahitlik Yaparız 😂😂 Hatta Dur Düğün Masraflarınızda Benden 😂😀
Hazır o geliyorken nikah şahitleri de hazırda bulunsun 😄😂
Erkek kafası tabiki mesajı alırsa. Oda var. 🙄
Ben olsam kapıdan geri dönerdim 😂
Ben de yakasından tutar zorla eve sokarım 😂
Damatlığını almak için kapıdan geri dönen narkoz jsdkakfj
@Sosyetic_SheqiiL kalp krizi geçirmeye başladığı için hastaneye yol alan bir narkos gördüm 😂
Hepsi şov :D kanma sen
O zaman kapı açılmadan soyunursun narkoz djdksj
😂😂😂
Görüyorsun dimi çiçeğim :D bana laf yetiştiremiyor, aşırı sıkıcı. Kendime uğraşacak başka birilerini bulmalıyım hhdjs zaten sürekli zırlıyor
Yaw he he 😒
@Sosyetic_SheqiiL gördüm çiçeğim.
Valla ne yalan söyleyeyim vereceği cevabı bekledim nasıl bir cvp olacak diye maalesef yooo demekle yetindi.
Kabul edelim ki senin hazır cevaplılığın KSye destan olur 😂😂
Ona şımartmalar da yakışır be narkos çiçeğim o benim 😀
Çiçeğim yiyeriiiim seni 😃🌸
bir de “şunu” yazmış bunu da hastalığına veriyorum azcık şuur kaybı yaşıyor sjjd kendisi bir de kıskanç amaaan bi çekemiyor beni, sorma gitsin
Huysuz işte çiçeğim.
Ha bir de aksi 😂
“Hastayım ondan” falan diye ağlar şimdi 😅 ama normali bu yani sjhdhs
İçi hemşire dolu ambulans yollayalım mi sana norkos?
Norcosu ameliyata alin fenalaştı 😂😂
Giydiklerinle değil yaptıklarınla o mesajı verirsin, bıçağın ucunda elma dilimi uzat bence
Güzel fikir. Eğer ülkemde eşcinsel evlilik yasal olsaydı ben de böyle mesajlar verirdim.
Sen direk gelinlik giy daha garanti olur anlamasi için :)
Tabii, beyaz renk olunca hemen evlenmelik hatun diyoruz.😂
Büyük bir yol dönümünde sin ya kaçar, ya da devam eder 🙂
Cok abartılı olmasın buyuk ihtimalle fazla kalmayacak ustunde neyse
Beni hic evine davet eden bir sevgilim olmadi. Bilemiyorum
Ne mesajı verirsen ver zaten onu almayacak tek düşündüğü ekşin olacak
Bence söyle ağzından laf al ona göre hareket edersin
Sadece bu kadar olmaz 2/3 kişi ayarla zile bastığında sırtına vurarak içeri atsınlar 😂😂
Ameller niyetlere göredir..
Vardır elbet bir hayır 😃👍
abla ne diosun hsvsv az once ki pembe uyeye mi ozendin ya 🙂 kurbanin olam kendine yakisani ve zevkine gore giyin lutfen.
Kimden bahsettiğini bilmiyorum.
Soru eğlence amaçlı, merak etme 😀
Bazı erkekler ince mesaji anlamiya bilir sen daha da ustune git çocuklarimiz falan olsun sağa sola koşarlar baba anne diye o zaman anlar
Bence onunla açık açık konuş erkek beyni siz kadınlar gibi ince ve detaylı çalışmaz
Direkt gelinlik giy anlar bence 😄😄
Neden beyaz atli prensmi geliyor evine
Ooo çoktan geldi ve gitti 😀
Soru eğlence amaçlıydı ya
Ben kimseye evlilik mesajı vermem 😀
Büyük konusma zira hep unuttular laflarini :D
Ya kefen giymiş imajı verirsen ckfk
Yok daha neler 😂
Onu anca sen böyle anlarsın
Ne alaka ya tam beyaz ya gelinlik ya da kefen vndjd %50 şansın var yani cncn
Yoo o anladı bikere.
Söyleseydin damatliğımı giyerdim dedi 😂
İmam cüppesi giysin gelsin olmadı fkfj
Valla sen beyaz değil, bütun mahalleye beyaz giydirsen evleri beyaza boyasan erkekler hiç evliliğe yormaz haberin olsin 😀😀
Bu tip videoları izlemişse kesinlikle mesajı anlar :D eğer yüzünü bir daha görmezsen elveda, görürsen helva :D
Beyaz tek elbise, en güzeli olur, vardı ya böyle, hem alt, hem üst için tek beden o tip kıyafetler çok güzel.
Anlamaz bilee, biraz spor giyinsen sanki daha rahat daha havalı görünürsün
Hayır. Mesajımı konuşarak belirtmeyi yeğlerim.
Bence olursun ama tabi anlarsa ve kac yillik sevgili oldugunuza bagli
bence gelinlik giy ve gelin çiçeği aldir anca anlarlar
Başka zaman denesen o ara aklı başka yerde olabilir
Bence direkt gelinlikle bekle erkeklerin böyle mesajları anlicağını sanmıyorum
Yerinde olsam gelinlik giyer kapı arkasına da damatlık asardım şsldlsmdla
Birinci gün merhaba, 2. Gün teklif gelmezse zor sanki..
Hayır hatta evde değil evlendirme dairesinde buluşun olmaz mı
Yanlış eve geldim sanırım kusura bakmayın der geri dönerim. :)
İma etmek yerine direkt konuşsan ben artık evlenmek istiyorum diye 🤔
İnsan konuşarak anlaşır imâlarla değil
Ona da 2 metre kefen dikseydin
Yok direkt gelinlik giy bişey olmaz
Adamın düşüncesi yoksa ne giysen algılamaz
Gelinlik giy bence. 🤔
Gelinyolu süsü yap koridora da :D
Sinyali aldığı an Kaçar ,😅
Net mesaj
Kıyafet çok önemli olmamalıdır
Direk gelinlik giy daha iyi anlar bence😂
Acik dille sole ona
Direk adamı kaçırmak istiyorsun belli 😂
Kaç senedir birliktesiniz
Gelinlik giy. Cidden bak şaka falan dersin
Yok en iyisi direkt gelinlik giy sen 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?