AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
anlatma. geçmişe de kocamaaan bir sünger çek kardeşim... ne demişler, kadının geçmişi, erkeğin geleceğii...
teşekkür ederim kardeşim..
Anlatmaman senin ilerdeki yaşantın adına daha doğru olacaktır bu Allahla senin aranda kalmalı sonuçta o günahı affedecek olan Allahtır evleneceğiniz kişiye söylemeniz tatsızlıktan başka bir işe yaramayacaktır...
teşekkür ederim kardeşim..
Rica ederim bacım...
Sen nasılsan karşındakide öyle olcak temizsen temiz kirliysen kirli. Karsindakide muhtemelen bişeyler yaşamış olur muhtemelen oldu ki tertemiz biri çıktı bunları bilmek hakkı kesinlikle.
Muhakak öyle bir insanla yapamam düsünemiyorum daha kötü hissederim
Günahlarınızı örtünüz diyor. Zina etmemişsin nasılsa, tövbe et ve tekrarlama.
ediyorum inşallah daim olacak.. teşekkürler
Anlatma. Günah işlemişsin ama olsun o senin ilkin olacak. Büyüyü bozma
teşekkür ederim
Geçmiş geçmişte kaldı, çok kez hata yaptık hepimiz önemli olan onlardan ders alıp bir daha yapmamak. Sen de hatalarından pişman olmuşsun belli ki. O yüzden anlatmamalısın, sen şimdi nasılsan seni öyle tanımalı
Anlatamam pişmanlığımı hemde nasıl.. kesinlikle haklısınız
Şimdi bizi şahit tuttun...
Yaklaşmaktan kastın ne o önemli?
Madem yaşıyosunuz ne diye söyleme gereği duyuyorsunuz garip...
Haram denilecek şeyler cinsel anlamda.. ilişki hariç. Ama gizliyim saklıyım sorun olmaz diye düşündüm
haha eğer profili görseydik şahit olurduk inan:D
hayır söylememelisin.. tevbe et ve başkasını -eşin bile olsa- günahına ortak etme..
teşekkür ederim..
rica ederim Allah yardımcın olsun..
amin hepimizin
saçma saçma konuşma hocaymış falan hoca çok iiyi biliyosa gençliğinde yediği bokları döksün ortaya tövbe etmek istiyorsan ALLAHA dua et şükret evleneceğin kişiye söyleyipte onun gözünde kendini küçültme yaşandı bitti ileriye bak sen boşver hocayı mocayı hoca anlat diyoda belki sende gözü var olmasını istemiyor başkasıyla nerden inancanki
Yok canım hoca tam aksine anlatmayın diyor. Bir kac islami sitede de böyle deniliyor.
ayrıntıya girme bence detaya inene kadar anlatma ne yaşadığını Allah tövbeni kabul eder inşallah bir an önce sende unut geçmişini..
İnşallah kabul eder teşekkür ederim
Ben de aynı durumdayım bir zina yapmadığım kalmıştı kaç ay geçti üzerinden bir buçuk sene ama hala aklımda keşke yapmasaydım girmeseydim onun hakkına diye her gece aklımdan çıkmıyo af dilesemde tövbe etsemde..
Allah ' a sığınacaksın içten bir tövbeyle bu yaşadığını örtmelisin.. Günah işlediğinin farkında olman ne güzel Allah senin sesini duymak istiyor seni seviyor.. tövbeni bırakma sakın böyle devam et. İnşallah istediğin gibi olsun herşey
Her gece dua ediyorum da inşallah onla evlenebilirim de günahlarımızı affettirebilirz diye inşallah kabul olur sende dua et benim adıma bir kere de olsa en yakın zamanda kavuşayım sevdiğime.
Bol bol istihare namazı kılın Allah herşeyin hayırlısını versin.. ve Allah affetsin öncelikle. Dualarım sizinle biliniz ki inşallah kavuşursunuz sevdiğinize
Allah razı olun yolunu açık etsin sağolasın
Umarım rabbim günahlarını bağışlar senin durum karışık söylesen bırakır söylemesen buna hakkın yok allah yardımcın olsun
Amin inşallah affeder. teşekkür ediyorum
Rica ederim
%100 anlatmalısın.. Çünkü öpüşmeyi biliyorsan evlenecegin adam direkt anlayacaktır bişeyler yaşadığını.. bir ömürü yalanla geçiremezsin.
teşekkür ederim
Bak tekrarlıyorum.. Ne kadar rol yaparsan, saf ayağına yatarsan yat.. Anlaşılıyor.. Illa bir şekilde kendini ele veriyorsun kaçarı yok.
Bak tobe etmişsin ve geçmişte kaldı ve anlatma eğer anlatırsam o ilişki devam etmez dediğimi yap emin ol pişman olmiyacaksın.
Yorumunuz için teşekkür ederim..
:))
Egerki kizliginda birsey yok sa birsey anlatma ama kizlik gittiyse ayak basta kokar soyle ona ama benim icin sorun yok her insanin basina gelebilir derse iliski boyunca kesinlikle onunla yatma ha kizliginda sorun yoksa birsey anlatma
Ama sonra cikarsa karsi tarafin gunahina girersin o seni temiz biliyor
teşekkür ederim
Söyleme unut gitsin.. Geçmiş geçmişte kaldı artık geleceğe ve önüne bakmalısın
sen olsan sorar mıydın?
eğer sana bu konu hakkında soru sorarsa gerçekleri bilmeli bence
teşekkürler
Böyle insanla neden evlenilmesin ki ben burada tanıdığım birine hemde zina yapmış biri evlenme teklifi ettim ama o kabul etmedi
benim yakınlaştığım birden çok kişi oldu mesela sorun eder miydin ?
herkes yanlış yapabilir nefsine yenık düşebilir sen yapmış olabilirsin ama eğer gerçekten tövbe edip bunu bir daha yapmamış olsan evet ederdim
teşekkür ederim yanıtınız için.. bende çok pişmanım tövbeliyim. umarım sizin gibi anlayışlı biri çıkar
gerçekten temız kalır ve kalben ıstersen ALLAH gönlündekının hayırlısını verır bacım
pişman olacağın şeyi ne yapıyorsun. Zinaya yaklaşmak nedir? zina yapmadım yaklaştım diye bir şey yok dolaylı yollarla yaptım diye bir şey var dolaylısını yapmışsın zina mı değil mi? bilmem ama yapmasaydın pişman olmayacağın şeyi
Zinaya yaklaşmak diye bir tabir var Kuranda. Zina yapmak ise evlilik dışı cinsel birleşmenin adı olarak geçiyor. ben yaklaştım yani haram olan şeyleri yaptım
şu an herkesi şahit ettin o zaman yandın valla
Sonuçta adımı kim olduğumu bilmiyorsunuz.
Allah da bilmiyor. Şu inanç yapın mükemmel seni direk cennete sokarlar merak etme ekspress
Sorumun yanıtı bu değildi ama neyse yinede teşekkürler kardeşim.
Sen ilkin tovbe et ciktigin olursa sana bu soruyu soylerse soylemek zorundasin cunku senle ciddi dusunuyorsa sana derki benden baska birisiyle yatinmi peki boyle soru gelse ne dersin yalan soylemek gunah dogru soylesen cocuk kacar yani sen sole ;)
Sır tutmak önemlidir kendi sırrını kendin ile bile paylaşma olur mu
teşekkür ederim
Rica ederim
Tövbe Etmeye ve Dogru Yola Ulaşman İcin Zamanın Var.
Hala nefes alıyoruz çok şükür tövbe için. . teşekkürler
Geçmiş geçmişte kaldı tabiki yapabilrisin böyle şeyler ama ben asla söylemesini istemem :Dd
Sen yaşadın mı peki anlatır mıydın..
Yaşamadım ama isterse anlatırdım çünkü benim geçmişimde pek temiz değil. Ben şunu düşünüyorum aslında bakireliğin bir önem i kalmadı ya hiç bir zaman bir kızla evlenceğim zaman ona bakmam
Hiç sormazdın yani duygular düşünceler senin için daha mı önemlidir?
Tabi benimde geçmişim kötüyse sormam
Sevgili ayakları yalan işler.
Farkına varmış olman güzel
Tek gerçek Allah aşkıymış bence.. farkına varabildim önemli olan zaten şu an sevgiliden önce günahlarımın affolması
E tabi keyfini tadını çıkar
Sonra bilmem ne
bir keyfini tadını çıkarmadım ben neyse Allah bilir.. size diyecek lafım yok
kendine yeni temiz bir sayfa ac..
tobe et, ve soyleme kardesim ;)
Sag ol cok insallah kardesim
kadınım sen olsan anlatmanı isterdim ne yaptın ne yapmadın bilmek hak
bana göre
teşekkürler görüşe
cinsel gunahlarini anlatma bence hem senden sogur hemde iletde kalbini kiracak sozler soyleyebilir.. bakire oldugunu dusunerek soyledim bunlari.. eger alkol felan kullandiysan bence soyle o kadar saklamaya gerek ypk...
tövbe ettiysen hiç anlatma ALLAH ile senin aranda kalsın
Evet ettim.. ediyorum
o zaman bu durum şu an kimseyi ilgilendirmiyor
teşekkür ederim..
kardeşim kitapta yazıyo kitapta.. kumardan, alkolden, uyuşturucudan uzak durun. amaaa zinadan kaçın diyo kaçın kaçın. kardeşim biz de erkeğiz ya ama fren yapmasını biliyoruz..
Yanlisimin farkindayim. Kendimi böyle ifade edebildim böyle oldugunda sevildigimi dusundum. Bir problemimde yoktu ailede sadece toplumda icime kapaniktim geri dönemem o günlere ama cizgi cektim artik
Söyleme bence bunu duymak bir erkeğin duyacağı en beter şeylerden biridir.
Anlatmalisin seni kabul eden olduğun gibi kabul etmeli bildiği ölçüde
söyleme ondan önce ne olduysa oldu. şimdi söylersen her fırsatta yüzüne vurur. gerek yok ALLAH a sığın.
teşekkür ederim
muhtemelen evlenmeyi düşüneceğin kişi de yapmış olacak. o yüzden anlatmana gerek yok. geçmiş geçmişte kalır
İnşallah öyle birisi çıkar çıkacaksa ilerde.
rahat ol kardeşim. geçmiş diye boşuna söylenmiyor. hem kaç erkek en azından 1 kızla öpüşmemiş ya da orasını burasını okşamamıştır ki? bunlar gençlikte oluyor
umarım yani dengi dengine olsun..
Bilmeye hakkı var ne yaşadıysan anlat seni seven öyle sevsin
Biriyle tanistim gecmisimi sorguladi ki gecmisim de hata yapmadım ama o lafi o guvensizligi bana batti.. Direk gorusmeyi kestim.
Önceden bir şeyler yaşamış olsaydın muhakkak her zaman güvensiz davranacaktı böyle biri.. En iyisini yapmışsınız
Bende 15 yaşında zina yaptim yani tam anlamı olmadı fakat beni üzen şeyler ben anlatmayı düşünmüyorum şahsen Allah hepimizi affetsin.
İnşallah kardeşim... Allah affetsin günahlarımızı
Amin
Ben ne davullar gordum her yerine tokmak degmis ama davul patlamamis
Peki.
Yani ruhun temiz olsun
çok özlü bir söz yazmışssın kardeşim çok duygulandım :d
@yenibirnick
Gelir benden ara sira :)
En azından vicdan yapabiliyorsun. buda büyük birşey
yanlış yollara sapmışım.. insan kötü hissediyor gerçekten
Herkesin günahları var sordan herkes rahibe
Tövbe istiğfar et bir daha yapmayacağını kendine söz ver ha bide empati yapalım erkek arkadaşın bunu yapsaydı ne düşünürdün gerçi evli değilsin evli birilerine sorduğunda cevabını az çok bulabilirsin sonunun ne olacağınıda şunuda bilmeni istedim o yaptığın hatalar ölümüne kadar senle mücadele içinde olacak
tövbe et birdaha yapma zaten pişman olmuşsun eşinede anlatma bence unut yaşanmışlıkları ve önüne bak..
Hocanın demek istediği başkasına söyleyip şahit tutmayındır ama bu durumda sen evleneceksin basit bişey değil bence evleneceğin kişinin bunca önemli şeyi bilmesi en doğal hakkı
Ama mesela ben senle evlensem seni temiz bir kız zannedecem bana da yazık değil mi?
O Klavye imamına bunu da sor bir zahmet... düşünsene ilk beni öptün zannederk koskoca Yalan bir ömür geçecek... XXXxxxxx
Öyle birisiyle yapamam zaten fazla gelirim ben bir şey yaşamamış insana
Günah işlemişsen anlatma. tövbe edebilirsin. ama sevdiğin seni onu bilerek sevmeli yoksa kandırma
teşekkürler
Gecmis gecmiste kalır, anlatılmaz oyle seyler, cunku herkez yasadı onları gecmisinde
Bir bayandan beklenmiyor işte bu kadar kişi olmasaydı.. ama mühim olan şimdi bunlardan arınmak tek isteğim
Sevdikten sonra hepsi boş inan. Arkadaşım başkasıyla zina yaptı ayrıldılar sonra şuanda başkasıyla nişanlandı. Dediğin gibi hayat devam ediyor sıkma canını !
teşekkür ederim inşallah hayırlısı herşeyin..
Hoca ne dediyse onu yap. Anlatma dediyse anlatmayacaksın, soyun derse soyunacaksın. Hoca en doğrusunu bilir.
Erkek her poku yer ama kiza geldi mi orr der bence anlatma emin ol oda masum degildir. Masum olsa bile hesabini Allah'a vereceksin ona değil. Ama anlattigin icin o sureklu hesap sorar modda olacak
Anlatacaksın anlatmasan bile er ya da geç bir gün gizli şeyler ortaya çıkar. Eşinin senden birşeyler gizlemesini yalan soylemesini ister misin.
Anlatma bence bosu bosuna huzurun kaçar.
teşekkür ederim yorumunuza
cehennemden kombine kartınızın basımı tamamlanmıştır ecelle beraber adresinize gönderilecektir
Saygılarımızla
Ahiret A. Ş.
anlatmasan daha doğru olur fakat sonradan vicdanın rahat olurmu onu bilemeyiz Allah yardımcın olsun.
anlat seni seviyosa zaten kabullenir sen durust ol sonucta evlılık cıddı bırsey
www.sorularlaislamiyet.com
burdan devam edin.
Biliyorum teşekkürler.. ben düşünceleri merak ettim
burada benim gibi hanzolardan fetva Alman doğru değil işinin ehli insanlara Danış kafan karışmasın.
estagfurullah... teşekkürler
Evleneceğin kişiye bunu söylersen daha iyi olur eğer vicdanın rahat olacaksa, Ama tevbe ettiysen söyleme tabi ne kadar rahat olabilirsin.
Allah tovbeni kavul etsin. Ama bence de soyleme.
amin inşallah teşekkür ederim
safmısın kızım bakireysen anlatma. millet gidip diktiriyo onu anlatmıyo sen burada gelmiş neye ağlıyon
tövbe et gerisini unut, birdaha aynı hataları yapmada
İnşallah önemli olan o şu an
anlatma ve sende unutttttt
Bende sevgilime uygun olmayan yerlerimi gönderdim çok pişmanım Tevbe ettim ama hayat devam ediyor İnternet üzerinden hiç görüşmedim aldattı lütfen yardım olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 😥😥😥