İİlişki uzmanlarından cevap bekliyorum, özellikle beyler sizin düşüncenize ihtiyacım var?

7 yıllık ilişkimiz mesafe yüzünden bitti, o sorunlarla başa çıkamadı ve bitti, sonra bana geri döndü pişman olduğunu söyledi ama devamı gelmedi ve yine sessiz kalmaya devam ediyor. saygısızlık, hakaret kavga vs asla olmadı. en son 2 hafta önce mesaj yazdı, bende ona yazdım ve öylece kaldı. Aslında benim whatsapp durumunda bize özel bir şey var, onu gizlemiştim ama şimdi görünür yapsam onda nasıl bir etki yapar? İyi mi kötü mü? Kolay biri değilim, zaten döndüğünde atlamadım hatta söylediklerine yorum bile yapmadım, beklediğim adım değildi. Onu görünür yapsam aklı karışır mı? 😁

İİlişki uzmanlarından cevap bekliyorum, özellikle beyler sizin düşüncenize ihtiyacım var?
Cevapla