Arkadaş evlenirken neden sürekli erkeğin mal varlığı ve ya sahip oldukları sorulur?
Evin var mı?
Araban var mı?
Paran var mı?
Bunları benden isteyen kayınbaba ya da kaynana sizin kızınızın nesi var gelirken o ne getirecek diye sormak istiyorum gerçekten?
Artık kimse efendi namuslu bir insan mısın kızıma sahip çıkabilecek misin diye sormuyor siz ne düşünüyorsunuz erkekler?
Evin var mı?
Araban var mı?
Paran var mı?
Bunları benden isteyen kayınbaba ya da kaynana sizin kızınızın nesi var gelirken o ne getirecek diye sormak istiyorum gerçekten?
Artık kimse efendi namuslu bir insan mısın kızıma sahip çıkabilecek misin diye sormuyor siz ne düşünüyorsunuz erkekler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok haklısın abi. Asıl sahip olunan, aranan ve sorulan karakter olmalı. Mesela eskiden kızların çeyizi kitapları ve edebiymiş. Şimdikilere edep ne desen cevap dahi veremezler
İstekleri bir türlü bitmiyor kardeşim yemin ederim nisandan ayrıldım bu yüzden
Paragöz kadına denk gelmek en kötüsü asla memnun olmuyorlar doğum gününde araba hediye etmezsen bütün gün trip atarlar en iyi azla yetineni bulmak. Hatta maddi gücünden asla bahsetmemek. Belki sormayan ilgilenmeyen biri çıkar karşımıza
Vallahi kardeşim dürüst olacağım aha burayada yazıyor çok şükür evim var arabamda var işimde var madem bu kadar istekleri var aynı şeylere kendiside sahip olsun sonra oturup konuşalım isteklerini madem parasız erkeği annesi sevsin diyorlar parasız kızıda babası sevsin arkadaş 🙂
Herkes de bir değil be bir kadın para avcısı çıktı diye diğerleri de öyle demek değil. Tabi ki çok fazla bu kafada insan var ama ben parasız erkeği sadece annesi sevsin sözüne katılmıyorum. Bir arkadaşım vardı beş parasız ama kız asla bırakmadı onu. Beni neden seviyorsun derdi ona, kalbin için demişti bir keresinde. Hala da devam ediyorlar
Bize öylesi denk gelmedi inşallah gelir kardeşim 🙏
Ümidimizi kaybetmeyelim abi gelir bir gün. Allah var gam yok
Allah gönlüne göre versin güzel kardeşim 🙏
Sağolasın abi senin de karşına gönlü güzel, huyu güzel insanlar çıkarsın 🪶
Valla maalesef kardeşim sistem böyle işliyor adam da kızı rahat etsin el üstünde tutulsun yokluk görmesin istiyor haliyle. Benim de yakında kızım olacak, empati kurabiliyorum. Bir gün evlenecekse maddi manevi donanımlı biri olmalı, kızıma layık olabilmeli her şeyiyle. İnsan evladı için en iyisini istemez mi sonuçta?
Tamam abim saygı duyuyorum ama anamızın babamızın evlenirken neyi vardı ya da senin neyin vardı önemli olan insanın huzuru ağzının tadı değil mi?
Bu arada Allah analı babalı büyütsün
O konuda zaten haklısın. Bak ben bugün bile hala evlatlarım için ne yapabilirim diye çırpınıyorum. Daha iyi eğitim alabilmeleri için ne gerekiyor, en makul yatırım hangisi olur diye. Oğlum daha okula bile gitmezken düşünüyorum. Elbette demiyorum yani çocuklarım ileride başkasına el açsın evliliği sigorta gibi görsün. Tek temennim zaten ekonomik özgürlüğü olan akıllı güçlü insanlar olmaları her ikisinin de. Ancak evleneceklerse de kendini geliştirmiş eğitim almış tuttuğunu koparan biriyle olsun isterim elbette. Teşekkür ederim inşallah :)
Allah gönlüne göre versin abicim bencede haklısın kız erkek fark etmez eli ekmek tutmalı ekonomik özgürlüğü olmalı kendisi kazanabilmeli 🙏
Elbette öyle, kanıma dokunur yani elin oğlu kızıma parasıyla üstünlük kurmaya çalışırsa. Her ikisinin de birer evi olmalı evlenirken. O bavulu alıp çekip gitme özgürlüğü her zaman olmalı kızımın. Her şey karşılıklı dediğim gibi, denk olsunlar kafi. 🙏🏻
ahlak kimsenin umrunda degkl
Kesinlikle haklısın kardeşim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!