
Okul dönemlerinizde sevdiğiniz kişiyi defterlere yazdınız mı?

Okul dönemlerinizde sevdiğiniz kişiyi defterlere yazdınız mı?
Hayır 😂 ben okul dönemlerimi düşünüyorum hiç aşık olmamışım ya 😂 benim adımı yazanlar olmuştu ama ben biraz çıtkırıldım çalışkan kız olduğum için çok beğenmiyordum kimseyi sanırım 😂
Cevap
7Cevap
Hayır yazmadım sevdiğim bir kız olmuştu oda 2 yıl sürdü zaten. o zamandan bu yana da aşka inancım yok hiç
Ben dergilerden gazetelerden isimlerini kesip bi defterde kolaj yapardım be. Ah deli gençlik
Manyak 😀
Psikopat mısın 🙄
bunu yapmayan herhangi bir insan yoktur gibi :D
Defterin arka kapağına dimi 😀
Kırtasiyeden kalem alınca, kalem yaziyor mu diye onun adını yazarak konrtol ederdim ne demek az sevdin jsjsjs
yaptık öyle zamanında ergenlikler ergenken 😂
Ben sevdiğimin adını deftere yazmadım çünkü kalbime yazarım
Ben arkadaşlarımınkini yazıyordum o zamandan anlamışım erkeklerden bi halt hayır gelmeyeceğini😂😂
Evet yaptık öyle şeyler
Benim hiç sevdiğim birisi olmadı ki...
Yapmayın şöyle üzülüyorum 🥹
Öyle ama.
Ben kesin yazmışımdır
Omzuma yazdım.
Okul hayatım boyunca aşk hayatım hiç olmadı
Gözümde canlandı koskoca mazi 😅
hayır sevdigim biri olmadı
Nerelere yazmadıkki
Kızlar kollarına bacaklarına yazıyor 😀
Oralara bile yazdım
Tabii ki. Sıralara bile kazıyorduk 🤭
Evet yazmıştım
Yazdım.😂🤦🏻♀️
Hayır günlüğe yazdım
hashahsh yaazdım tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?