Lise yıllığınıza kaç arkadasınız yazdı? :)

Evet arkadaslar Lise mezunıyetınden sonra illa ki çoğu arkadasımız yıllık organızasyonuna katılmıştır :)) Evet yıllığınıza kaç arkadasınız yazdı ? Ve sizi genelde hangi lakap ve yakıştırma ile tanımladılar :))

Bana 40 arkadasım yazmıstı ama sınırlı harf sayısını aştıgımız ıcın sadece 26sı sayfamda yer almıstı :)
5 Kişi
10 Kişi
15 Kişi
20 ve fazlası...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lise yıllığınıza kaç arkadasınız yazdı? :)
Cevapla