Sevgilimle yaklaşık 5 gündür konuşmuyoruz, yarın doğum günü. Sizce kutlamalı mıyım?

Onu çok seviyorum 2 aydır doğum günü için uğraşıyorum tartsma sonucu aramıza soğukluk girdi engelledi hatta ne yapmalıyım akıl verin?
Sevgilimle yaklaşık 5 gündür konuşmuyoruz, yarın doğum günü. Sizce kutlamalı mıyım?
Cevapla