Tanıştığım erkekler kısa sürede benimle gelecek planı yapıyor, neden böyleler?

arkadaşlar derdin bu mu diyebilirsiniz ama bana çok saçma geliyor çünkü daha tam olarak tanımadığım neredeyse bir haftadır konuştuğum insanlar ilk görüşmede ya da ilk görüşmeden sonra hemen benimle gelecek planları yapıyor ona ekranlarına fotoğrafımı falan koyuyorlar bunun sebebi nedir sizce ben mi bir şey yanlış yapıyorum çünkü böyle olunca konuşmayı devam ettiremeyeceğim kişiyle de kesmesi çok zor oluyor bir bakıyorum fotoğrafım ana ekranında bunun sebebi nedir

Tanıştığım erkekler kısa sürede benimle gelecek planı yapıyor, neden böyleler?
Cevapla