7,5 aylık sevgilim ayrıldıktan 10 gün sonra sevgili yaptı. 10 günde beni unutabilir mi?

7,5 aydır sevgiliydik. Beni çok seviyordu benim için her şeyi yapıyordu ondan ayrilmiyim diye ağlamaktan gözleri kanamisti. Kendime çirkinim desem bile ağlardı bana kiyamazdi. Benim için her şeyi yapardı ama çok toxic bi iliskideydik çünkü çok kiskancti. Onun için tüm erkek arkadaşlarımı engelledim sosyal medya hesaplarımı 40 takipcilere indirdim ama yine de kavga ediyorduk bana hiç guvenmiyodu. Tüm ilklerimizi birlikte yaşadık ilk defa benle sevişti ilk sevgilisi bendim ilk bana aşık oldu her şeyi birlikte yaptık. En sonda büyük bir kavgayla ayrıldık çünkü ben arkadaşımla konsere gidicektim ikimiz gitcez sandım ama yanında bi erkek arkadaşını getirmişti ama çocuk engelliydi yani otistikti. Eve dönmemi istedi ama ben çoktan yolu yarılamistim eve dönmedim. Sonra konuyu başka şeylere çekip kızdı bana. Neden bu kadar kiskaniyosun dediğimde kıskanmayan sevmiyordum ben seni cok seviyorum dedi. Ben daha fazla dayanamayip ayrıldım. Biz ayrıldıktan 10 gün sonra yeni biriyle sevgili olmuş. O kızın onu anladığını söyledi ben onu hiç anlamamisim. İlgi alanları ortakmis. Artık o kıza aşıkmış. Ama kıza baktığımda 350 takipcili açık saçık bir kızdı. O benim böyle olmami asla istemezdi hoslanmazdi. Benden soğumuş. Sizce birden başkasına bu kadar kolay aşık olabilir mi yoksa beni unutmak için mi? Beni o kadar kiskandiktan kisitladiktan sonra öyle bi kıza aşık olabilir mi?

7,5 aylık sevgilim ayrıldıktan 10 gün sonra sevgili yaptı. 10 günde beni unutabilir mi?
Cevapla