- Aşk İlişkileri konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılKeşke biraz zeki bir şey olsaydın da seni sevmediğini anlasaydın.
Durumlarına acaba ne yapıyor benim yüzümden bunalıma girmiş mi acaba diye hevesle bakıyordur27 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle aırf ona inat iyi olduğumu belli ediyorum ben durum atrıktan sonra oda oraya atmaya başladı sürekli hatta bana söz attı şeydi bu aşk seni sokak ortasında hüngür hğngür ağlattı diye sonuçra bunu sevgilisine söyleyemez
- +1 yıl
Siz kızlar sağlıklı karar veremiyorsunuz , yerine olsam benden ayrıldıktan 1 gün sonar başkasını bulan birine ne güvenirim nede merak ederim.
- +1 yıl
Sen hiç sevmemişsin demekki
- +1 yıl
O kadar çok mu belli oluyor?
- +1 yıl
Lafından evet
- +1 yıl
Ama sen yinede dediklerimi dikkate al
- +1 yıl
Cidden onu unutmaya çalışıyorum hep rüyama giriyor unutulmuyor
En İyi Cevaplar
Dönmese iyi olur. O dönerse bile sen ona dönmesen iyi olur. İlişki bir kez biter. Sonra "ben ne yaparsam yapayım bana muhtaç" zihniyeti oturur.
19 Yorumla- +1 yıl
Ben zaten dönmesini sırf onu pişman etmek için çok istiyorum ya dönsün lütfen
- +1 yıl
Ediyorum zaten ama ya olmuyorsa
- +1 yıl
Burda öyleyim sadece zaten beni nerden görücek
- +1 yıl
Çok denedim unutmayı başkasını sevmeyi olmadı
- +1 yıl
Nasıl unutabilirim ki ya
Adını bile unutmuştur
09 Yorumla- +1 yıl
Ya oha ya bukadar kolay olamaz 5 ayı nasıl unutabildi offff
- +1 yıl
Bende öyle yapıyorum ama olmuyor onu başkasını severken görmek ;( biz hep ayrılıyorduk o hep tekrar bana dönüyordu cidden seviyor gelmişti
- +1 yıl
Doğru ama ben cidden seviyordum ve benim hatalarım yüzünsen ayrılmıştı oyuden affetmiştim
- +1 yıl
Geri dönsün sadece onu istiyorum çok özledim sence döner mi
- +1 yıl
Geri dönsünde asla kullanmasına izin vermem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
+1 yılSeni sevse 1 günde başkasını bulmazdi ki zaten onunla seninle beraberken konuşmaya başlamış. Boşuna aklına geliyomuyumdur diye falan düşünme
315 Yorumla- +1 yıl
Ama bence illaki geliyorumdur ya of
- +1 yıl
Ya Allah aşkına birisinin aklına gelmen için seni seviyo olmasi lazim seni seven biriside senden ayrılıp 1 günde başkasını bulmaz mantıklı düşün biraz sen kendini kandırıyosun
- +1 yıl
Kocaman 5 ay geçti hiç mi sevmedi beni of ya ve gerçekten sevdiği zamanda olduğundan ne bilim belki geliyorumdur diye dedim hem kıskandırmak için yapmış olamazmı ki ;( gerçi ozaman görmiyim diye beni neden sosyal medyadan engelledi
- +1 yıl
Kendi ağzınla söylüyorsun seni kıskandırmak istese sosyal medyadan engellemezdi ve seni sevse emin ol 1 gün sonra başkasını bulmazdi. Bana takip isteği at bende sana atıcam özelden yardm ederim sana. Takip edince mesajlasabiliyosun
- +1 yıl
Attım
Teşekkür ederim - +1 yıl
Sende takip isteğimi kabul et sonra yaz bana
- +1 yıl
Bekliyorum
- +1 yıl
Yabda burdan ugrastirma faceden yaz bana serkan tuzcu diye ara direk cikarim zaten
- +1 yıl
Facem yok
- +1 yıl
Off hee bir yardım edeyim dedim hep sorun çıkıyo. Whatsaptan yaz ozamn konuyu hallettikten sonra siler engellersin direk gerçekten
- +1 yıl
İnstgramın var mı
- +1 yıl
Instagram kullanmıyorum sadece face kullaniyorum o yüzden dedim whatsaptan yaz diye. Konuyu konuştuktan sonra siler engelelrsin zaten ciddiyim.
- +1 yıl
Ben numaramı veremem ki ya
- +1 yıl
Ya yemiycem ki seni zaten engellersin direk sadece konuyu konuscaz öyle aramam yani merak etme
- +1 yıl
Söz yani yardimci olduktan sonra engellersin
+1 yılçoktannnn daha sevgiliyken bile başkasına bakmış olabilir
018 Yorumla- +1 yıl
Ama ya sevmiyorsa neden sevmiyorum demedi ya çıkdırxam
- +1 yıl
erkek bu adam değilki belki de ikinizi bir yürütmek istemiştir
- +1 yıl
döner ama kabul edersen aptallık etmiş olabilirsin niye başka insanlarla devam etmeye ya da onu unutmaya çalışmıyorsun
- +1 yıl
Çok karaktersiz asla kabul etmwm ama yaptığını anlasın pişman oluo geri dönsün bu seferde ben dönmeyerek pişman olsun istiyorum ya unutamıyorum ki her gece rüyamda yeni sevgilisiyle birliktw görüyorum
- +1 yıl
yenimi açtın hesabını
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
hmm anladım
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun kardeş ne diyim
- +1 yıl
Nasıl heri dönüxek of
- +1 yıl
boşver takma bu kadar bekle o yoluna akar senin zaten
- +1 yıl
akmasada başkası gelir😉😉
- +1 yıl
yani takma demeye çalışıyorum
- +1 yıl
Umarım yaa
- +1 yıl
yanlış anlamazsan birşey sorcam
- +1 yıl
yani tanışalım mı tabi burdan değil
- +1 yıl
sustun😶😶
- +1 yıl
Hayatımda ondan başka birini istemiyorum;(
- +1 yıl
peki ama sen her neyse iyi günler kendine iyi bak
+1 yılSeni kullanmis be buds beni unutmusmu diye soruyor ya sent anlamdin Galina sendrn alcagini almis sana yol vermis -)
23 Yorumla- +1 yıl
Kullandığını biliyorum ama yinede seviyoeum benden hiçbişey alamadı o öpücekti ona bile izin vermedim iyki vermemişim ama geri dönsün istiyorum vede ayrıca beni sevdiğine emindim ya of
- +1 yıl
Sevmiyor seni sevmiyor sevmiyor
- +1 yıl
Lan anladık sende üzmeyemi çalışıyorsun ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasıl hissediyorsun? Bende yapmıştım böyle birşeyde.
04 Yorumla- +1 yıl
Okadar kötü bir duygu ki sevilmediğini anlamak bunca zaman seni kandırması hoş bişeymi
Cevap sahibi+1 yılEski sevgilimin nasıl hissettiğini merak etmiştim ama çoook eski bir olay. Ama hiç sevmemiş değildim sadece soğumuştum ama onun suçu yoktu.
- +1 yıl
Ama aldattın ya sanada helal olsun nasıl yapıyosunuz
Cevap sahibi+1 yılAldattın derken?
kimse bir gün içinde sevgili yapmaz seninle sevgiliyken onunla konusyormuş belli
13 Yorumla- +1 yıl
Ama hala neden özelden arıyor beni bikere oldu bu bide wp durumlarıma bakıyor of ;(
- +1 yıl
Ama ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimkiside 1 hafta sonra sevgili yapmıştı böyle insanlar beş para etmez
217 Yorumla- +1 yıl
Hiçmi sevmemiş ya beni 5 ay ya offfff ben onu unutamıyorum yaptığı şeylere rağmen sevdiğinw okadar emindim ;(
Cevap sahibi+1 yılGerçek yüzünü gördün bu aldatma bile sayılır
- +1 yıl
Her gece rüyama giriyoe aklımdan çıkmıyor ya
Cevap sahibi+1 yılGeçicek yeni daha o yüzden
- +1 yıl
25 gün oldu..
Cevap sahibi+1 yıl5 ay oldu hala aklıma geliyor ama canımın acıması baya azaldı
- +1 yıl
Alışmışsın sen bizim gibi inlara neden böyle yapıyolar ya
Cevap sahibi+1 yılAynen Hakketmedik bunu. Neden ayrılmıştınız o mu ayrıldı senmi?
- +1 yıl
Aslında ben erkek bir kankamla bulultun diye ona haber vermedim diye olay büyüdü ve ayrıldı
Cevap sahibi+1 yılSendede hata var ama ayrılık gerektirmezdi
- +1 yıl
Onunda bir aürü hatası olmuştu ama hep affettim o neden yapmadı ;( ağlicam galiba
Cevap sahibi+1 yılÖzelden yaz bana anlat bende sana ayrılıgımı anlatayım :(
- +1 yıl
Yazamıyorum ki bişeyim yeterli değilmiş;(
Cevap sahibi+1 yılSeni takip ettim
- +1 yıl
İstiyosan burdan anlat dinlerim
Cevap sahibi+1 yılMalesef burdan anlatacamıyacagım için özelden dedim. Neyse boşver
- +1 yıl
Özelden de yazılmıyor Peki
Onu ben de yapmak istiyorum.
020 Yorumla- +1 yıl
Önce diğer yapabilceklerim nedir
- +1 yıl
Benle bitireli 25 felan kızla sa 17 gün oldu
- +1 yıl
Hayır hiç konuşmadık ;( hiç yazmadı
- +1 yıl
Alıyorum stalkla. d ne gibi bilgiler
- +1 yıl
Ben ona özelden yazıyordum eskiden sevgilim var diyordu artık yazdığımda söylemiyor bide o instasını dondurmuş ama yedek hesabı var sevgilisini takip etmiyor ve o kızda fazla bişey paylaşmıyor şuanlık sanallar ve buluşmadılar ama kız çok çirkin onu kullandığına eminim sanırım bir ara ellerini çekip aradaki kilometrwyi paylaşmışlardı kız sürekli lanlı felan konuşuyor bilmiyorum ama ilişkileri ne durumda ya
- +1 yıl
Normal den mi yazıcam
- +1 yıl
Özelden yazamıyorum ki ya offf bişeyim yetmiyor
- +1 yıl
Mail derken istersen instagramını ver
- +1 yıl
Silersin bişey olmaz nolucak sanki
- +1 yıl
O görürse mafolurum
+1 yılo sevgiliyi 1 gun sonra bulmamistir merak etme :(
15 Yorumla- +1 yıl
Beni giç mi sevmedi yani
- +1 yıl
seven insan saygi da duyar. demk ki sevmemis. hayatima baska biri giricekse de bu bir gun sonra olmaz
- +1 yıl
Ben ona hiç ilgi göstermiyordum sürekli beni sevmiyosun diyordu
- +1 yıl
sen ona ilgi gostermiosan zaten sen de sevmemissin. bence hayirlisi olmus bosver
- +1 yıl
Bem ilgi göstermeyi sevwn bir insan değildim
+1 yılKıskandırmak için yapıyor olmasın?
020 Yorumla- +1 yıl
Banada öyle geldi ama 23. Gün oldu çıkalı neden ayrılmıyolar
- +1 yıl
Unut gitsin ya önemseme değer verse bunu yapar mı sence umursama yani
- +1 yıl
Nasıl değer vermez ya sevdiğine inandırdı beni arkadaşlarım bile çok inandılar
- +1 yıl
Inandirmis olabilir ama gerçek değilmiş demekki baksana başkasıyla çıkıyor 23 gün bide yani
- +1 yıl
Of ya o o kızı kullanıyor zaten onu buluşunca bırakıcak çünkü kız sevilcek aşık oluncak gibi değil allahımn yarattığı kulu eleştirmem ama çok çirkin
- +1 yıl
Belkide boşta kalmamak için çıkıyor dur ama sen sen ol şans verme tekrar pişmanım falan der gelir izin verme seni de kullanmasına
- +1 yıl
O bencede kimseyi sevemez ki o kızı sevmediğine çok şahit oldum ama neden boş kalmak istemezki
- +1 yıl
Egosunu tatmin eder kendini tatmin eder ne bilim kiza istediklerini yaptırır bilmiyorum yani oda nasıl biri ama jersey olabilir
- +1 yıl
YAPAr o bu saatten sonra herşeyi yapar
- +1 yıl
Yani uzak dur sevmiş te olsan uzak dur uslanmaz biri için kendini ateşe atma
- +1 yıl
Beni anlayamazsın insanın sevdiğini başkasını severken görmesi nasıl bişey anlayamazsın vaGeçilmiyor öyle tek bir kelimeyle
- +1 yıl
Neden öyle diyor sun ki bende gördüm defalarca duvara yumruk attım içim içimi yiyor du onu öldürmek istedim ama olmadı yapamadım sonra baktım bensiz mutlu olabiliyor mutlu olmaya devam etsin istedim vazgeçtim
- +1 yıl
Attığın yumruklar sadece sana zarar verirdi
Aman ya yapıcak bişeyim yok umarım hatasını anlayabilir geri dönmek ister ce bende kabul etmem sürünür - +1 yıl
Kabul etmemen bise değiştirir mi ki
- +1 yıl
ÜZülür bence kendimi kandırmıyorum ama o o kızı sevmiyor ya o zevkine düşkün onu kullanıp bırakıcak gibi içimi ferahlatmıyorum
- +1 yıl
Öyle de olsa seni sevdiği kanısı çıkmaz ki ama seven adam bunu yapmaz yani
- +1 yıl
Of ya çok acı bu
- +1 yıl
aci veriyor ama kendini salma hemen haz duymasin başkaları
- +1 yıl
Aynen haklısın
- +1 yıl
yaşın da genç bırak zamanla geçer acısı inan çok daha kötüleri geçiyor
yeller esiyor yerinde senin
01 Yorumla- +1 yıl
Esitor offf
- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılseni çoktan aldatıyordur
14 Yorumla- +1 yıl
Off ya off
- +1 yıl
salla gitsin. Öldü zannet
- +1 yıl
Bu imkansız onu ilk gün ki kadar çok seviyorum ya
- +1 yıl
aptal mısın ya. Celladına aşık olmuş millet arkadaş!
seni kiskandiriyo 1 gunde olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Daha önce konuşuyor felan ne biliyim kıskandırmak için olabilir mi ya ama sonra sevgili yapınca instadan felan engelledi
+1 yılO bir gün sonra değil öncesi vardır
127 Yorumla- +1 yıl
Beni neden sevmedi ya ama cidden seviyodu emindim gerçekten emindim
- +1 yıl
Sevse böyle yaparmıydı kandırma kendini
- +1 yıl
O şimdi yenisiyle işi bitene kadar onada aynı şeyleri söyleyecek
- +1 yıl
Yani o kızıda sevmiyoe öyle değilmi
- +1 yıl
Ya istersen özelden yazabilirsin çok kaybolmuş gözüküyosun.
- +1 yıl
Baya kayboldum 1 ay oldu nerdeyse ama hala dün bırakmış gibi hissettim çok yazdım özelden ben eskiden yazdığımda sevgilim var yazma diyodu şimdi başka yerden yazdım sevgilisinin olduğunu söylemiyo bile ;(
- +1 yıl
Sen ona yazdıkça o uzaklaşacak bir gün sonrası değil bayağ önceden o senden ayrılmış kalben. hangi şehirde bu olay
- +1 yıl
Ben daha 16 yaşındayım ya of ya napıcam ben ya unutamıyorum lanet olsun
- +1 yıl
Offf o yüzden çok acıtıyor. bende o yaşlarda aynı vakayı yaşadım çoook uzun süre acı çektim neler neler anlatsam varya... ama sonra unuttum ve o acı çektiğim yıllar çok saçma geldi çok saçma
- +1 yıl
Ben onu seviyorum ve aynı şeyleri yaşıyorum çok berbat hiç geri döndümü peki
- +1 yıl
Ya bu konu çok uzun burdan öyle anlatmakla olmaz ben 12 yıl acı çektim bazıları 2 ay bazısı 1 yıl. bana özelden yaz vaktim olursa bir kaç tavsiye yazarım kaaçıcam birazdan
- +1 yıl
Tavsiye ver öyleyse mesaj yazamıyorum
- +1 yıl
Şimdi sana ne söylesem duyguların değişmiyecek sana bir no veriyim ara sor anlat derdini 0543 354 89 66 d
- +1 yıl
Oldumu
- +1 yıl
Aradınmı
- +1 yıl
Konuştunuzmu
- +1 yıl
Onunla mı
- +1 yıl
Yok verdiğim no ile
- +1 yıl
O kim ki
- +1 yıl
Sana face mı veriyim benim
- +1 yıl
O bana o acıları cektıren
- +1 yıl
Ne oldu
- +1 yıl
Konuşmadım
- +1 yıl
Boşver gitsin o zaman
- +1 yıl
Hangi şehirdesin
- +1 yıl
Ne yaptın ordamısın
- +1 yıl
5 dk çıkıyım birdaha girmemek üzre face mutlu kutlu kıvanç tatlıtuğ resmi var
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşk mı bunlar? Aşkıda bitirdiniz be
01 Yorumla- +1 yıl
Vala öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılbu ne saçma ilişki
01 Yorumla- +1 yıl
Baya onun yüzünden saçma
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılBoynuzlar güzelmiş
01 Yorumla- +1 yıl
Offffffff daha yaşım 16 ya bana bunu neden yaptı ya
+1 yılSevmiyomuş demekki
01 Yorumla- +1 yıl
O yeni sevgilisini sevmiyor bundan eminim ama
+1 yılsence
012 Yorumla- +1 yıl
Bence bilmiyorum
- +1 yıl
Sevmiyor mu yani
- +1 yıl
sevmiyor ve unuttu
- +1 yıl
Ama o hiç wp de durum atmazdı ben atınca atmaya felan başladı hatta bir söz attı oda bana olduğunda eminim
- +1 yıl
kullanmasina izin verme
- +1 yıl
Ona nasıl acı çektirebilirim ;(
- +1 yıl
biriyle beraber
- +1 yıl
ol bence
- +1 yıl
Sevgilimi buluyım yani
- +1 yıl
ewet
- +1 yıl
O karşımdaki kişiye yazık olur yapamam ama fake sevgili yaparım durumuma felan atarım tarih olurmu
- +1 yıl
uyar
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar