Sevgilisinden yeni ayrıldı, bana yürüyor. Onu unutmak için midir sizce?

Sevgilisi varken de benim geriye dönük resimleri beğeniyordu. Taa 2020 yılında resimler yani. Bi ay önce sevgilisinden ayrılmış , şimdi bana mesaj atıyor. Onu unutmak için mi yazıyor sizce?
Sevgilisinden yeni ayrıldı, bana yürüyor. Onu unutmak için midir sizce?
Cevapla