Çok mu yüzsüzlük yaptım :( ? (üşenmeden okuyun lütfen!!! )?

Benim eski bir sevgilim var işler baya karışık o yüzden sadece en sonki olayı anlattim. Ben kendime yeni telefon aldım onunla ayrıldıktan sonra yani. Neyse bu numaramı bilmiyo ya sekizden fazla mesaj attım;ilk seni çok özledim sonra keşke herşeye yeniden başlasak diye sonra cevap vermeyince orda mısın diye mesajlar attım sonrada defalarca aradım tık yok. En sonunda yazdı kimsin tanıyamadım bende dedim tanırsan hala konuşur musun o da duruma göre değişir bende durum çok kritik ama dedimOndan sonra bidaha mesaj gelmedi aradım o kadar mesaj attım gene tık yok. Çok mu yüzsüzlük yaptım :( ?
Çok mu yüzsüzlük yaptım :( ? (üşenmeden okuyun lütfen!!! )?
Cevapla