5 yıllık bir ilişkim var. Değersizlik hissi beni öldürecek. Bazen diyorum keşke aldatsa, ayrılmak daha kolay?

5 yıllık bir ilişkim var. Çok konuştum, çok şans verdim. Yanıma gelir telefondan videolar izler. Suratıma bile bakmaz. Düzelir dedim. Evlilik yaklaştı. Ama olmuyor, çok değersiz hissediyorum kendimi. Kedim vefat etti, ilk koştuğum o oldu. Ona bile tepkisiz kaldı. Akşamına da yanında olmak isterdim şöyleydi böyleydi yazmış. Bu bardağı taşıran son damla oldu. Vaktinde lazım her şey. Çok değersiz hissediyorum kendimi, çok yalnızlaştırdı bu ilişki beni. Günlerdir işin içinden çıkamıyorum. Lütfen yardım edin
5 yıllık bir ilişkim var. Değersizlik hissi beni öldürecek. Bazen diyorum keşke aldatsa, ayrılmak daha kolay?
Cevapla