
Sevgilinizin sahiplenici tavırları hoşunuza gidiyor mu?
Gider
Gitmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevgilinizin sahiplenici tavırları hoşunuza gidiyor mu?
Sahiplenici olması çok hoşuma gider ama abarttı halinde ise bu güvensizliktir. Kıskançlık da aynı şekilde bahsetmiştim. Dozu vardir ve o dozu aşmamak lazımdır. Kısıtlamaya giriyor. Ama normal şekilde sahiplenmesi çok hoşuma gider sevinirim.
Öyle odun gibi de benimsin benimsin demesin yeri geldiğinde benim olmadığım ortamda kalkıp bu kız benim sevgilim kimse hakkında böyle konuşmasın falan demeli
Aynen öyle bende aynı şekilde olsun isterdim. Beni savunsun bu şekilde sahiplensin. Herşeyimde arkamda olsun bana destek çıksın bu bile yeter.
Cevap
30Cevap
Evet hoşuma gider ama dozu kaçırıp da kıskançlık boyutunda olursa rahatsız olurum
Gider lakin bu tavırlar kısıtlamak ya da hayatıma bir müdahale, saygısızlık, kabalık içermiyorsa gider
Aynen aynı fikirdeyim bende. Hayatıma karışacak bir boyutta değil ise bu sahiplenici tavırlar o zaman hoşuma gider. Ama kısıtlayıcı bir şekilde ise gitmez.
Abartmaması şartıyla gider. Kısıtlamaya girmediği müddetçe sorun yok.
Aynen aynı fikirdeyim. Yani dozunda ise eğer bu hoşuma gider. Ama kısıtlayacak şekilde ise o zaman ne yazık ki bu durum hoşuma falan gitmez.
Bana özgüvensiz bir davranış gibi geliyor bu.
Yani öyle geliyor olabilir normal olarak ama bence ben aynı fikirde değilim. Gerçekten seven kadın ve adam genelde bu şekilde davranır
koruma anlamında vs gider ama diğer türlü sahiplenme adı altında kısıtlamaya çalışırsa orada hop stop yani bu gitmez
Evet, sevdiğim insanın beni sahiplenmesini isterim. Hoşuma gider.
Hemde fazlasıyla gider çünkü ait olma ve sahiplenilme iç güdüsünü seviyorum
Bazen abartıp damgalı eş ek yerinde hissettirmiyorsa gider belki 🤔
Cinseyete bakinmaksizin güzeldir tabi suyunu cikarmadikca.
Sahiplenmeyi bu millet çok yanlış anladı.
Başvursan psikiyatr konusu olur.
Gider keşke sevgilim olsada akşamları dışarı çıkmanı istemiyorum şort giyemezsin vb şeyler dese
Hoşuma gider ama memlekette adam kalmadığı için imkansız
Bayılıyorum ya hoşuma gitmek ne kelime daha çok ona ait hissediyorum💚
Kıskanan kadın sevmiyorum sahiplenme duygusunu abartıp saçma kıskançlıllarla duyguları esir ederek insanları yaşanacak güzel şeylerden mahrum bırakma eğilimi var aslında sahiplenici bir yapım olsa da bence zararlı ne olursa olsun.
Kimin gitmez ki?
Tam da öyle bir sevgilim var. O kadar dozunda sahipleniyor ki çok hoşuma gidiyor.
Herkesin gider.
Aynen öyle bencede herkesin hoşuna gider bu durum. Ben şahsen sevdiğim adam tarafından sahiplenici tavırları çok hoş bulurdum çok hoşuma giderdi.
Elbette gider 😊
Evet beni benimsemeli
Abartı olmadığı sürece tabiki
Sahiblensin hastalık derecesi kadar deyil
Evet tabikide gider
evet bebeği gibi hissettirsin
Sahiplenmekten ne anladığına bağlı aslında
Gitmez diyen max iq 1
Durucagı yeri bilmeli !
Gitmez köpek miyim ben
Derken nasıl tam olarak
Gider aitlik hissi vermeli.
Tapulu malı oluyoruz o yüzden
Dozunu kaçırmadoğı sürece çok hhoşuma gider tabii
gider.. sahiplensinde zaten.
tr kızı genelde seviyor ve bekliyor
Hoşuma gitmesi az kalır, fazlası olur😂😂
gider ama fazla samimiyetde sıkılırım
Evet gider ama azı karar çoğu zarar...☺️💜
gider tabiki
Gider
Elbette.
Gider hemde cokk😍😍😍
Hayır gitmez
Gider
Gitmez
Evet gider
gider
Hoşuma gider elbette
Evet gider
Yess
Evet
Olsa evet.. ama dozunda
Gider
Teşekkür ederim canım
Evet gider.
Fazlası bunaltabilir.
evet gidr
bilmem ne gibi
Dozu önemli.
Gider
Gider tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?