Kadinlar ben yazmazsam ASLA bana yazmıyor. Çirkin olduğum için mi 🤔🤣?

Bi şekilde kızların numarasını alıyorum.

1. Gün yazıp muhabbeti başlatan benim. Konuşuyoruz ve bitiyor.

2. Gün muhabbeti başlatan yine benim. Konuşuyoruz ve bitiyor.

3. Gün muhabbeti başlatan yine benim. Konuşuyoruz ve bitiyor.

Ben yazmazsam ASLA yazmıyorlar. Kafalarına silah dayasan yine de yazmazlar. Ancak ben yazarsam cevap veriyorlar o kadar. Bu yüzden de aramızda hiçbişey olmuyor. İlerlemiyor.

Hep ben hep ben. Sürekli çaba veren pozisyonda olmaktan bıktım artık. En sonunda kendimi değersiz hissediyorum bi beklentim kalmıyor. Engelliyorum ve bitiyor. Sorun kimde?

🤔🤔

Kadinlar ben yazmazsam ASLA bana yazmıyor. Çirkin olduğum için mi 🤔🤣?
Cevapla