Güncellemeler
+1 yıl
dayı bu ne ya valla
guzel kizlara bende yazamiyorum ama cirkinlerde bana yazmiyor huhuhuhuhuh
Bana da hep kızlar yürüyor edkxbsjzjx
sen de niye pp yok cirkin misin kanks
Şükür giderim var knk ama abazalar kediye bile yavşıyor
Bu siteye özgü bir şey ama bu kanks
Profildeki kediye bile yavsıyorlar demek Ashsjshdbeıe
Cevap
2Cevap
Bize çirkin kızlar bile yürümüyor :(
Ortada buluşun
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar